Тема: здорове харчування – запорука здоров’я.
Мета: продовжувати формувати вміння правильно добирати їжу, знати складові їжі; встановлювати взаємозв’язок між харчовою цінністю продуктів та фізичним розвитком, самопочуттям; вчити дітей планувати свої дії щодо визначення якості їжі, значення води (чистої) для організму людини; виховувати прагнення берегти власне здоров’я.
Хід заходу
І. Вступна частина
Добрий день, учні, вчителі.
Сьогодні ми звами продовжуємо розширювати свої знання про здоров’я людини.
Як ви розумієте прислів’я: «Подивися на обличчя – і не запитуй про здоров’я»? (Якщо дитина весела, грається, бігає, добре вчиться, вона здорова).
Які умови потрібно виконувати, щоб бути здоровим? (Гігієна, режим дня, рухова активність, заняття фізичною культурою, харчування, вживання чистої води в достатній кількості)
Харчування – одна з головних умов життя. Людина не може існувати без їжі. Здорове харчування — це харчування, яке забезпечує ріст, нормальний розвиток і життєдіяльність людини, що сприяє зміцненню її здоров'я, попереджає розвиток захворювань та сприяє здоровому довголіттю та омолодженню.
Дитина повинна їсти достатньо, щоб забезпечити свій фізичний і розумовий розвиток. Оптимальним вважається 5 разів: три основних прийоми їжі та два перекуси.
Одні продукти зміцнюють імунітет (здатність організму чинити опір вірусам і мікробам), інші зміцнюють кістки, а деякі руйнують наші зуби. А чи завжди ми вибираємо корисне?
Доведемо, що ми знаємо, як правильно визначити корисні продукти. Ми з вами проведемо гру. На кожній станції ваша команда буде отримувати конверт із наступним завданням.
У грі братимуть участь дві команди: «Томати», «Банани»
Обладнання: смужки червоного та жовтого кольорів, картка з назвами плодів, які потрібно закривати.
Завдання: якщо вживають у їжу частину рослини, яка знаходиться у грунті – закриваємо червоним кольором, а якщо наземну частину – жовтим.
Черешня |
Морква |
Огірок |
Суниця |
Капуста |
Буряк |
Яблуко |
Картопля |
Помідор |
Завдання. Визначте кількість прийомів харчування.
Сніданок Обід Вечеря |
Сніданок Обід Підвечірок Вечеря |
Сніданок Перекус Обід Вечеря |
Сніданок Перекус Обід Підвечірок Вечеря |
Перекус Обід Вечеря |
Завдання. Одному гравцеві команди одягають на голову обруч із зображенням овоча чи фрукта. Дитина задає питання, на які команда відповідає «так» або «ні». Питання задають доти, доки гравець визначить який фрукт чи овоч зображений на його картці. Потім гравці міняються.
Завдання. Скласти тарілку харчування. (Пазли)
Завдання. Корисну їжу скласти в кошик, а шкідливу у сміттєвий бак (робота з малюнками).
Завдання. Знайти на ігровому полі потрібні слова.
К |
Й |
О |
С |
М |
Ь |
Т |
С |
А |
А |
Ч |
В |
І |
Т |
А |
М |
І |
Н |
И |
Д |
С |
Г |
Й |
Ц |
Е |
Х |
М |
І |
К |
А |
А |
Ф |
Р |
У |
К |
Т |
И |
Д |
А |
Ф |
Л |
Щ |
Ц |
К |
В |
Р |
К |
А |
Ш |
А |
А |
І |
Ф |
Ж |
С |
А |
П |
Н |
А |
З |
Т |
В |
О |
В |
О |
Ч |
І |
О |
Г |
Ї |
Ш |
Н |
Р |
П |
І |
М |
С |
К |
И |
У |
1.Фрукти
2. Салат
3. Овочі
4. Каша
5. Вітаміни
6. Сніданок
7. Станція «Вітамінна»
Вітамінна нагорода (фрукти) для кожної команди
Маршрутний лист команда «Томати»
Станція |
Час проходження завдання |
Примітка |
Підпис судді |
«Вершки-корінці»
|
5 хв |
|
|
«Мій харчовий день» |
5 хв |
|
|
«Хто я»? |
10 хв |
|
|
«Тарілка»
|
5 хв |
|
|
«Шкідливе і корисне» |
5 хв |
|
|
«Шифрувальник» |
5 хв |
|
|
«Вітамінна» |
10 хв |
|
|
Маршрутний лист команда «Банани»
Станція |
Час проходження завдання |
Примітка |
Підпис судді |
«Шифрувальник»
|
5 хв |
|
|
«Тарілка» |
5 хв |
|
|
«Шкідливе і корисне» |
5 хв |
|
|
«Мій харчовий день» |
5 хв |
|
|
«Хто я»? |
10 хв |
|
|
«Вершки-корінці» |
5 хв |
|
|
«Вітамінна» |
10 хв |
|
|
ІІІ. Заключна частина
Відгадайте загадку
Хто дружити з ними буде –
Всі хвороби позабуде,
Виросте міцним, здоровим
І веселим, і бадьорим. (Вітаміни)
Запам’ятаємо це і будемо дотримуватися режиму дня, особистої гігієни, здорового харчування.