Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

КВК "Калейдоскоп професій".

Про матеріал

У розробці використані завдання "Збери зображення" , "Склади прислів'я" , "Бюро знахідок" , "Асоціації". В доступній формі діти знайомляться з новими професіями і закріплюють свої знання про ті професії, які вже їм відомі.

Перегляд файлу

               КВК Калейдоскоп професій’’

Мета: збагачувати знання дітей про професії, розвивати мислення, увагу, уяву, виховувати повагу до праці.

Обладнання: ілюстрації до теми, прислів’я про працю, іграшковий мікрофон.

                   Хід уроку:

1.Організаційна частина.

Знову день почався, діти,

Всі зібрались на урок.

Тож пора нам поспішати-

Кличе в подорож дзвінок.

Урок сьогодні незвичайний,

Багато нас чому навчить,

Хай буде він для нас повчальний,

Тож працювати поспішіть.

А що ми будемо робити,

Ви зможете усі сказать, 

Як спробуєте  ребус відгадать.

 

 

 

Гриб  ‘’ а   ( гра).

 

2.Сьогодні ми пограємо в гру ‘’Калейдоскоп професій.’’ За кожну правильну відповідь ви отримуватимете 2 бали, отже починаємо.

3.На веселій грі раді ми вітати вас!

Запитань цікавих низку ви почуєте від нас.

Запитаю для порядку: чи до гри готові ви?

Тож назвіть себе спочатку в нас команд сьогодні дві.

Перша команда ‘’Кмітливчики .’’

                           Кмітливців сьогодні у класі багато,

                          наше змагання можна починати.

Девіз: ‘’Хто веселий і кмітливий, той всі труднощі подолає’’.

Побажання: Бажаємо вам удачі, а нам перемоги.

Друга команда-‘’Розумники.’’

Ми розумників команда, ми попереду завжди.

На цю гру берем з собою розум і старання назавжди.

Девіз:’’Один за всіх і всі за одного.’’

Побажання: Той, хто професій не знає, часто в житті блукає.

Марно ви часу не гайте ,професій більше пізнавайте.

1 тур.Перевірка домашнього завдання. (Сценка ‘’Яка професія найважливіша?’’(‘’Розумники.’’) Вірші від команди ‘’Кмітливчики’’)

Учень 1:-Яка професія найпотрібніша й найважливіша?

Учень 2 :-Звичайно, лікар! Я весь рік хворів та хворів, ангіна та ангіна ,а лікар назначив правильне лікування. І от я тепер  здоровий .

Учень 3 :-Ні, найпотрібніший –учитель! Він нас навчає і читати, і писати, і рахувати .

Учень 4 :- А от і не вчитель! Найважливіші пожежники! У наших сусідів ледь будинок не згорів. Мешканці бігають, метушаться, нічого не можуть зробити. А  приїхали пожежники- враз вогонь погасили!

Учень 5 : А я вважаю, найголовніша професія комбайнера!

Учень 6 :А я думаю, що міліціонер!

Учень 7 :- Та ні, головна професія- науковця. Без науки ніяких винаходів ми не зробим!

Учень 8 : -Зачекайте, зачекайте! Я скажу свою думку! Ви ніколи не вирішите, яка професія головна. Та  це й не дивно, тому що нема на світі головної професії, всі професії важливі!

1.В країні нашій стільки справ,

І все таке цікаве

А я ще й досі не дібрав

Яка ж найкраща справа.

2.Спитай у тата чи у мами,

Які професії у них.

Професій в світі є чимало,

Сповна їх вистачить для всіх.

3.Та є одна поміж професій,

Якої вчаться всі в житті,

Яка для кожного найперша,

Якої вчитиметесь ви.

4.Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи шахтар

Всі називають головною

Одну професію-школяр!

5.-Бо всім відомо. Що без школи,

Без знань, що мусиш ти набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким  в дитинстві мрієш буть.

6.- І я учитимусь як слід.

Я буду вірним сином

Найкращої на цілий світ

Моєї Батьківщини!

- Це завдання ви виконали, отже, що для вас зараз головне?

2 тур .Ребуси про професії.

100 ляр.

100 рож.

3 тур.  « Допитлива ворона».

-Ворона заглядала в книжку і залишила в деяких словах своє «кар». Відгадайте ці слова.

- Той, хто лікує людей ( лікар).

-Фахівець, який працює  на токарному станку (токар).

-Той, хто знає багато казок  ( казкар).

-Людина, яка друкує книжки ( друкар).

-Той, хто працює в бібліотеці ( бібліотекар).

4 тур. З даних слів скласти прислів'я  про працю.

5 тур. Загадки про професії.

6 тур. Збери зображення і розкажи про цю професію.

7 тур. « Мікрофон.»( Потрібно взяти інтерв'ю у мами.)

-Скажіть, будь ласка, ким мріяли бути в дитинстві і чи здіснилась ваша мрія?( Конкурс капітанів)

8 тур. ’’Бюро  знахідок’’ Кому належать ці речі?

9 тур. Тест ‘’Хто чим займається?’’

Зуби лікує: хірург, стоматолог, медсестра.

Корову доїть: доярка, пастух, двірник.

Будинок будує: маляр, будівельник, слюсар.

Сніг мете: шофер, льотчик двірник.

Дітей учить: бібліотекар, нянька, вчитель.

Сорочки шиє: швачка, чоботар, вівчар.

Охороняє кордон: тракторист, прикордонник, листоноша.

Добуває вугілля: художник, водій, шахтар.

10 тур. Гра ‘’Хто так каже?’’

‘’Кому добавки ?’’ (кухар)

‘’Який зуб вас турбує ?’’(лікар-стоматолог)

‘’Велике спасибі за покупку’’ (продавець)

‘’Вам посилка, розпишіться ‘’(листоноша)

‘’Тема сьогоднішнього уроку ‘’ Корисні копалини’’(вчитель)

‘’Сідайте, яку зачіску робим ?’’(перукар)

11 тур. Завдання «Асоціації».

Шланг, вода, костюм (пожежник).

Дзеркало, ножиці, гребінець (перукар).

Кисть, валик, відро з фарбою(маляр).

Черпак, ковпак  білий, каструля(кухар).

М’яч, кеди, форма(футболіст).

Корова, відро  з молоком(доярка).

Фарби, пензлик, картина(художник).

Крейда, вказівка, комп’ютер (вчитель).

Підсумок гри. Слово надаємо журі. Отже, перемогла у нас команда…

Розгляньте колаж, який виготовили діти і побачите, ким вони мріють бути.

 

 

 

 

 

 

 

Залишити відгук до розробки

Ця розробка бере участь у конкурсі «Класні керівники – супергерої». Її оцінювання доступне лише учасникам конкурсу. Деталі та умови участі.

Оцінки та відгуки
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!