КВК “КАЗКОВИМИ СТЕЖКАМИ”

Про матеріал

Весело та активно виховувати уважність, кмітливість; розвивати позитивні емоції; закріпити і поглибити знання дітей з грамоти, математики; закріпити знання геометричних фігур, склад числа з двох меншин, лічбу від 1 до 10, дні тижня, час, простір; продовжувати закріплювати знання про вивчені букви, склади; вміти читати слова, речення.


Перегляд файлу

КВК

“КАЗКОВИМИ    СТЕЖКАМИ”

Мета: виховувати уважність, кмітливість; розвивати позитивні емоції; закріпити і поглибити знання дітей з грамоти, математики; закріпити знання геометричних фігур, склад числа з двох меншин, лічбу від 1 до 10, дні тижня, час, простір; продовжувати закріплювати знання про вивчені букви, склади; вміти читати слова, речення.
Місце проведення: клас, актовий зал.

Обладнання:  конверти з завданнями, рулетки, фішки, годинник, призи.

Система підготовчої роботи: учні діляться на дві команди, сідають кожна за свій стіл, на якому розкладені конверти з казковими персонажами, які підготували свої завдання.

Література:

  • Предметні тижні та олімпіади в початковій школі/ Авт. – уклад.: О. І. Божко, А. А. Назаренко. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2008. – 160 с.
  • Шкільні свята: Навчальний посібник. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006. – 160 с.
  • Буеда Н. О., Паранова В. І. Ходить гарбуз по городу… Дитячий театр. Випуск 1. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2003. – 40 с.


Хід заняття
 


     Увага! Увага! Увага! Наш мікрофон встановлено в школі №   міста .   Сьогодні тут відбудеться захоплююча гра членів клубу "Що? Де? Коли?"
Зустрічаються гравці команд  «Веселка» та «Соняшники». Запитання та завдання для них надіслали казкові герої. 
     Діти уважно вислуховують правила гри, по черзі обирають конверт, дістають завдання. Право на відповідь отримує та команда, яка першою піднімає фішку або прапорець. Яка команда порушує правила гри, та здобуває штрафний бал.
Звучить звуковий сигнал. Гра починається.

Завдання 1 (від Івасика-Телесика)[2 бали]
     Він просить гравців розв'язати ось таку задачу: "У двох кошиках яблука. В
одному кошику 5 яблук, у другому - 4 яблука. Що потрібно зробити, щоб в обох кошиках яблук стало порівну?"
Завдання 2 (від Червоної Шапочки)[5 балів]
     Вона пропонує гравцям прочитати слова на листівці. Гравці отримують листівки із записаними на них половинками слів. Потрібно знайти їх другі половинки.

Слова: казка, жнива, квиток, хмара, чайник.

Завдання 3 (від Кота у чоботях)[5 бали]
     Він просить відгадати загадки.
***

Що іде, не рухаючись з місця? (Час, Годинник)
***

Металевий в неї носик
І льняний у неї хвостик.
Із шиття не буде толку,
Якщо ми не візьмемо…(Голку)
***

Біля нашого села 
Вибігла із джерела: 
Між лугами, між полями, 
Між крутими берегами 
Ген — до моря побрела.              (Річка)
***

Диба-диба у лісок
кожушок із голочок.
На нім — яблучко, грибочки,
золотисті листочки. (Їжак)

***

Невеличка та сіренька
В нірці мешкаю тихенько.
Уночі по хаті – нир,
Я шукаю сало й сир. (Миша)             
Завдання 4 (від Незнайка)[3 бали]
     Він просить допомогти знайти у слові букву, яку він загубив.
Р_К, М_К, С_Н, Л_С, УР_К_, Р_КЕТ_.

Слова: рак, мак, син, лис, урок, ракета.
Завдання 5 (від Білосніжки)[2 бали]
     Вона запитує, з яких геометричних фігур збудований її будиночок? Чого в ньому не вистачає? Яка це фігура? Домалюйте її.

 


 

Завдання 6 (від Мальвіни)[10 балів]
     Вона пропонує розгадати ребуси.

(ребус)


(тигр)

(радіо)
Завдання 7 (від Солом'яного бичка)[3 бали]
     Він запитує:

Пасажир, який їде без квитка... 
1) кролик;
2) заєць:
3) лис;
4) вовчик.
Якого кольору український прапор?
1) жовто-білий;
2) жовто-блакитний:
3) жовто-зелений;
4) жовто-червоний.
Скільки місяців має рік?
1) 12:
2) 10;
3) 14;
4)8.
Третій день тижня.
1) п'ятниця;
2) середа:
3) четвер;
4) вівторок.
Як звуть друга Вінні-Пуха?
1) П'ятачок;
2) Мауглі;
3) Балу;

4) Карлсон.
 

Завдання 8 (від Дюймовочки)[4 бали]
     Вона просить відгадати її загадки. Відгадає їх той, хто добре вміє рахувати.
Ось дідусь розв'язав свій мішок широкий,
І зайчатка поскакали у всі боки.
Троє зникли у бузку,
Двоє у калині.
Скільки зайчиків приніс
Нам дідусь в торбині?(5)
П'ять берізок і три клена
Змалювала вмить Олена.
І спитала: "Скільки в мене
Тут усіх дерев зелених?"
Та сказати ніяк не може.
Хто ж Оленці допоможе?(8)

Завдання 9 (від Колобка)[4 бали]

     Сидів собі художник Зажура і малював... І був він, як завжди, дуже засмучений — якусь важку думу думав — от і понамальовував. Ой лишенько, і помилок же наробив! Кінь із котячим хвостом, черепаха з курячими лапками... Стільки клопоту завдав. А малюнки мало не плачуть. Як же їм далі жити таким неправильним? 

     Допоможи їм. Знайди помилку в кожному малюнку. Будь певен — допоможеш їм, і вони тобі колись у пригоді стануть.

 

Завдання 10 (від Буратіно)[10 балів]

     На окраїні Мовного королівства була собі кав'ярня. Слова приходили сюди погомоніти - щось розумне розповісти або послухати. Столиків у тій кав'ярні було багато, але вони були маленькі - лише чотири слова могли поміститись навколо кожного. Зазвичай за столик сідали подібні слова. Друзям завжди є про що порозмовляти між собою. Одного разу в ніч на Андрія, коли трапляються різні чудасії, в кав'ярні було особливо гамірно. Та раптом згасло світло. Стільці стали кружляти довкола столиків, мов діти на ковзанці, та ще й підстрибувати. Слова, мабуть, наперед знали цю гру. 

 

Слова так тішились, сміялись, 

Аж букви з них повисипались. 

Назад як-небудь вже складались. 

Всі весело і любо грались. 

А як з'явилось світло знов, 

То не впізнати вже основ. 

Всі букви зовсім заблудились, 

На АНАГРАМИ перетворились. 

     Чудасії скінчилися, а перекручені слова залишилися та ще й попересідали за інші столики. Дорослі їх не впізнають. А ти спробуй. Постав літери на місце і знайди слово, яке заблудилось.

Не лама бааб локотуп, та пилаку ропося.

 

 

Як вокав не догуй, а нів суе в сіл дисявить.

 

щераК сицяни в меніж, жін равежуль у біне.

 

    
Наприкінці гри підраховують бали . У якої команди більше та і перемогла.

1

 

doc
Додано
4 липня 2018
Переглядів
1375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку