КВК НА ТЕМУ: «НУ ЩО Б, ЗДАВАЛОСЯ, СЛОВА...»

Про матеріал
Перевірити набуті знання по творчості Т. Г. Шевченка та знання з української мови; розвивати уміння зосереджуватися на головному, застосовувати набуті знання практично, уміння працювати в колективі; виховувати віру в свої можливості, повагу до української мови і літератури.
Перегляд файлу

КВК НА ТЕМУ: «НУ ЩО Б, ЗДАВАЛОСЯ, СЛОВА...»

Мета: перевірити набуті знання по творчості Т. Г. Шевченка та знання з української мови; розвивати уміння зосереджу­ватися на головному, застосовувати набуті знання прак­тично, уміння працювати в колективі; виховувати віру в свої можливості, повагу до української мови і літера­тури.

Обладнання: плакати, вишиті рушники, столик, на якому портрет                         Т. Г. Шевченка.

ХІД КВК

Святково прибраний зал. Під звуки пісні «Україна» (у записі Тараса Петриненка) заходять дві команди: «Оптиміст» та «Слово», за ни­ми — ведучі.

— Ну що б, здавалося, слова... Слова та голос — більш нічого А серце б'ється — ожива, як їх почує!..

Ведучі ознайомлюють з командами, капітанами, представляють журі.

I    конкурс — «Привітання команд» 

Слово команді «Оптиміст». Слово команді «Cлово».

II   конкурс — «Домашнє завдання»

До цього конкурсу учасники готуються заздалегідь. Їх завдання показати уривок-інсценізацію літературного твору.

Кожен учасник може принести своїй команді 5 балів. При цьо­му журі враховує уміння усно висловлюватись та його зміст, артис­тичність.

III   конкурс — «Розминка»

Команда команді по черзі ставить запитання. На кожне питання дається хвилина на роздуми, після чого звучить варіант відповіді.

IV   конкурс — «Конкурс капітанів»

Для капітанів підготовлені окремі завдання. Поки капітани справляються із завданнями, ведучі проводять такий конкурс.

V    конкурс — «Гра з болільниками»

Болільники можуть принести улюбленій команді бали, давши пра­вильні відповіді на поставлені запитання. А журі підбиває попередні підсумки.

VI    конкурс — «Конкурс декламаторів»

Один учасник з кожної команди може принести своїй команді максимальну кількість балів, прочитавши виразно вірш Т. Г. Шевченка.

VII    конкурс — «Музичний»

Саме цей конкурс і підведе КВК до завершення.

Журі підбиває підсумки конкурсу.

Ведучі дякують усім учасникам і глядачам за активну участь у кон­курсі. Голова журі оголошує результати й нагороджує переможців та всіх конкурсантів.

Додаток до сценарію КВК

Гра з болільниками

1. Чим закінчується і зима, і весна? (Буквою а)

2. Що треба зробити, щоб майка злетіла? (Змінити м на ч — чайка)

3. Що стоїть між підлогою і стелею? (Буква і)

4. Як написати слово робота п'ятьма літерами? (Труд)

5. Що знаходиться в середині школи? (Буква о)

6. Який синонім прислівника тепер не змінює свого значення, коли його прочитати справа наліво? (Зараз)

7. Скільки було: баба, дві матері, дві дочки і онука? (Троє)

8. Що потрібно спочатку запалити: свічку чи газову лампу? (Сірник)

9. До якого сполучника слід додати букву ж, щоб він перетворився на маленького співочого птаха? (Чи-ж)

10. Який сполучник займає перше місце в алфавіті? (А)

Розминка

1. Село, в якому провів дитинство Тарас Шевченко? (Кирилівка)

2. Ім'я сестри, яка була для Тараса другою матір'ю? (Катерина)

3. Прізвище пана, якому належав Шевченко? (Енгельгардт)

4. Як звали батька Шевченка? (Григорій)

5. Майстер живописних справ, у якого навчався і працював моло­дий художник. (Ширяєв)

6. Кому Т. Шевченко присвятив вірш «Сон» («На панщині пшеницю жала»)? (Маркові Вовчку)

7. Зараз ця гора називається Тарасова. А яка її попередня назва? (Чернеча)

8. Яку річницю від дня народження Т. Г. Шевченко ми відзначали 2004 року? (190-у річницю)

Конкурс капітанів

1. Записати слова, знявши риску.

Аби/як, як/найкраще, що/року, де/небудь, казна/що, десь/то, ви- димо/невидимо, з давніх/давен, де/не/де, українсько/російський, пра­це/люб, дванадцяти/річний, двох/сотий, ні/який, ні/до/чого, будь/хто, не/здужати, не/добачати, не/слухати, зустрів/би, хотіла/б.

2. Відновити пропущені слова в поданих рядках.

1) «Садок вишневий...— (коло хати)

Хрущі над вишнями гудуть».

2) «Малого сліду... (не залишу)

На нашій славній Україні».

3) «Наша дума, наша... (пісня)

Не вмре, не загине».

4) «Як у Дніпра... (веселочка) Воду позичає».

5) «Ну що б, здавалося, слова. Слова та голос...» (більш нічого).

3. Скласти висловлювання на тему «Чи потрібно бути вихованим» (усно).

 

 

Список використаних джерел

  1. Матвієнко П.І. Орієнтир на освіті технології // Педагогічні технології: Досвід. Практика. Довідник. – Полтава: ПОІПОППО , 1999.-12с.
  2. Падалка О.С. та інші. Педагогічні технології. - К.: Укр. Енциклопедія, 1995. - С.129.
  3. Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. -К., 2002.- 25с.
  4. Семенов С.М. Дидактична гра як форма навчання // Радянська школа. -1989.-№3.-С.26-33.

 

 

 

docx
Додано
27 вересня 2019
Переглядів
810
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку