Розробка позакласного заходу з географії у формі квесту. Завдання спрямовані на розвиток пізнавального інтересу до вивчення географії, кмітливості, логічного мислення, пам'яті та уваги учнів.
рекомендовано до використання вчителями географії в межах тижня географії
Маршрутний лист
команди учнів ______ класу ЗШ №3
для участі у квесті «Географічна мозаїка»
Станції |
Всього балів |
|||||
Мінеральна |
Картографічна |
Номенклатурна |
Рекордна |
Столична |
Вікторина |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумки квесту «Географічна мозаїка»
Класи |
С т а н ц і ї |
Творчий конкурс |
Всього балів |
Місця |
|||||
Мінеральна
|
Картографічна |
Номенклатурна |
Рекордна |
Столична |
Вікторина |
|
|
||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема: Квест «Географічна мозаїка»
Мета: розвивати пізнавальний інтерес до вивчення географії, кмітливість, логічне мислення, пам'ять та увагу учнів
ХІД ЗАХОДУ
І. Організаційний етап
1. Шикування команд учнів на лінійку
2. Оголошення теми та правил проведення квесту
3. Роздача маршрутних листів
ІІ. Основний етап
ІІІ. Підведення підсумків
ІV. Нагородження переможців
План проведення квесту
№ з/п |
Станція
|
Завдання |
Сума балів |
1 |
«Мінеральна»
|
Назвати корисні копалини за їх умовними знаками |
25 завдань по 0,5 бала |
2 |
«Картографічна»
|
Скласти пазли - карти материків |
6 завдань по 2 бала |
3 |
«Номенклатурна»
|
Назвати географічні об’єкти, які починаються з певної літери |
Кожна назва по 0,5 бала |
4 |
«Рекордна»
|
Назвати рекорди планети Земля |
20 завдань по 0,5 бала |
5 |
«Столична»
|
Назвати столиці певних держав |
20 завдань по 0,5 бала |
6 |
«Вікторина»
|
Дати відповіді на запитання |
20 завдань по 0,5 бала |
7 |
Творчий конкурс (за бажанням) |
На вибір:
|
правильна відповідь – 0,5 - 1 бал |
Правила проведення
квесту
Презентація команд-учасників
квесту «Географічна мозаїка»
№ п/п |
Назва |
Девіз |
1 |
Лучик света
|
"Светить всегда, светить везде, до дней последних донца, светить и никаких гвоздей, вот лозунг мой ... и солнца!" |
2 |
«Норд» |
«Нам открывать романтику далей». |
3 |
« Ассорти» |
«Всегда с улыбкою в пути команда наша – «Ассорти» |
4 |
«Факел» |
«Гореть самим и зажигать других» |
5 |
«Радужата»
|
«Каждому по радуге, каждому по радости!» |
6 |
«Искатели» |
«Бороться и искать, найти и не сдаваться!» |
7 |
«Юность» |
«Нам до всего есть дело, шагай по жизни смело!» |
8 |
Комета |
У кометы есть девиз: |
9 |
Костер |
Гореть, не тлеть и все уметь! |
10 |
Глобус |
Ми не гасим вогонь, що палає у нас Той вогонь перемогою зветься І ми чесно із вами, команди шкільні Починаємо зараз бороться |
11 |
Туристы |
Хай загрожують нам завірюхи і бурі, але ми не повернем назад. Наші очі горять надіями новими До змагань завжди готові ми! |
12 |
Спасатели |
Наш девиз - 4 слово: Спасся сам, спасай другого. |
13 |
Кристалл |
Кем бы в жизни ты не стал Всегда будь чистым, как кристалл |
Станція «Вікторина»
Завдання для учнів 6 класу (по 1 балу)
Завдання для учнів 7 класу (по 1 балу)
Завдання для учнів 8 класу (по 0,5 балів)
Завдання для учнів 9 класу (по 0,5 балів)
Завдання для учнів 10 класу (по 0,5 балів)
Станція «Рекордна»
Завдання для учнів 6-7 класу (по 1 балу)
Завдання для учнів 8-10 класу (по 0,5 балів)
Станція «Столична»
Завдання для учнів 6-7 класу (по 1 балу)
10. Італія (Рим)
Завдання для учнів 8-10 класу (по 0,5 балів)
1. Австралія (Канберра)
2. США (Вашингтон)
3. Польща (Варшава)
4. Німеччина (Берлін)
5. Китай (Пекін)
6. Бразилія (Бразиліа)
7. Туреччина (Анкара)
8. Франція (Париж)
9. Японія (Токіо)
10. Єгипет (Каїр)
11. Канада (Оттава)
12. Велика Британія (Лондон)
13. Білорусь (Мінськ)
14. Ірак (Багдад)
15. Росія (Москва)
16. Саудівська Аравія (Ер-Ріяд)
17. Румунія (Бухарест)
18. Аргентина (Буенос-Айрес)
19. Молдова (Кишинів)
20. Мексика (Мехіко)
Станція «Картографічна»
Скласти «пазли» - карти материків (по 2 бала за правильно складену карту)
Станція «Номенклатурна»
На дошці – слово на вибір: ПАВЛОГРАД
АВСТРАЛІЯ
МАТЕРИК
Назвати географічні об’єкти, які починаються з кожної літери даного слова:
Станція «Мінеральна»
Назвати корисні копалини за їх умовними знаками:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Творчий конкурс
На вибір:
Згадати і прочитати 4 строчки вірша або заспівати 1 куплет пісні (по 1 балу за кожну правильну відповідь).
Розгадати загадки (по 0,5 бала за кожну правильну відповідь).