Освітня . Продовжити формувати в учнів знання про важіль.
Дослідити властивості важеля, з’ясувати, при якому співвідношенні сил та їх плечей важіль знаходиться в рівновазі.
Розвиваюча. Формувати в учнів вміння встановлювати
причинно-наслідкові зв’язки при вивченні фізичних явищ.
Виховна . Виховувати культуру проведення експерименту та культуру запису результатів.
Прилади та матеріали: набір важків, динамометр, лінійка, штатив, важіль.
Інструкція з правил техніки безпеки.
Презентація Урок 63.6
Хід уроку
1.Організаційний момент.
2.Актуалізація опорних знань.
Перевірка розв’язків домашніх задач.
Усне опитування:
1. Що називають простими механізмами. Які прості механізми ви знаєте.
2. Який механізм називають важелем?
3. На демонстраційному важелі, на якому зрівноважені сили 1Н і 3Н назвати:
- модулі діючих сил;
- вказати, яка з сил буде повертати важіль за годинниковою стрілкою, яка – проти;
- виміряти плечі цих сил;
- записати формулу для визначення моменту сили;
- сформулюйте умову рівноваги важеля.
4.Які прилади потрібні для виконання лабораторної роботи?
5.Як будемо виконувати роботу?
3. Інструктаж вчителя з дотримання правил ТБ.
4. Виконання лабораторної роботи і обробка результатів.
5. Аналіз результатів і підведення підсумків уроку.
Метод «Мікрофон»
6.Домашнє завдання.