16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Лабораторна робота № 11. Вивчення умов рівноваги важеля.

Про матеріал
Мета: Освітня . Продовжити формувати в учнів знання про важіль. Дослідити властивості важеля, з’ясувати, при якому співвідношенні сил та їх плечей важіль знаходиться в рівновазі. Розвиваюча. Формувати в учнів вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки при вивченні фізичних явищ. Виховна . Виховувати культуру проведення експерименту та культуру запису результатів.
Перегляд файлу

Урок 63/6. Лабораторна робота № 11. Вивчення умов рівноваги важеля.

Мета:

 Освітня . Продовжити формувати в учнів знання про важіль.

Дослідити властивості важеля, з’ясувати, при якому співвідношенні сил та їх плечей важіль знаходиться в рівновазі.

             Розвиваюча.  Формувати  в  учнів  вміння  встановлювати

причинно-наслідкові зв’язки при вивченні фізичних явищ.

           Виховна .   Виховувати культуру проведення експерименту та культуру запису результатів.

Тип уроку. Урок удосконалення знань, умінь і навиків.

Прилади  та матеріали:  набір важків, динамометр, лінійка, штатив, важіль.

Інструкція з правил техніки безпеки.

Презентація  Урок 63.6

Відео  Виконання роботи

Експеримент – це питання, яке Наука дає Природі,

а вимірювання – це записи відповідей Природи.

Макс Планк

Хід уроку

1.Організаційний момент.

2.Актуалізація опорних знань.

    Перевірка розв’язків домашніх задач.

Усне опитування:

1. Що називають простими механізмами. Які прості механізми ви знаєте.

2. Який механізм називають важелем?

3. На демонстраційному важелі, на якому зрівноважені сили 1Н і 3Н назвати:

-  модулі діючих сил;

-  вказати, яка з сил буде повертати важіль за годинниковою стрілкою, яка – проти;
-  виміряти плечі цих сил;

-   записати формулу для визначення моменту сили;

      -  сформулюйте умову рівноваги важеля.

     4.Які прилади потрібні для виконання лабораторної роботи?

     5.Як будемо виконувати роботу?

3. Інструктаж вчителя з дотримання правил ТБ.

4. Виконання лабораторної роботи і обробка результатів.       

5. Аналіз результатів і підведення підсумків уроку.

              Метод  «Мікрофон»

  • Що ми робили на уроці?
  • Чи досягли ми мети уроку?
  • Яка умова рівноваги важеля?

 6.Домашнє завдання.

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
Додано
17 березня
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку