Освітня . Навчитися визначати ККД похилої площини, переконатися
в справедливості «золотого правила» механіки, формувати навички самостійної практичної роботи.
Розвиваюча. Розвивати логічне та алгоритмічне мислення.
Виховна . Виховувати культуру проведення навчального досліду та вміння взаємодії в групах під час виконання лабораторної роботи.
Прилади та матеріали: трибометр,штатив з муфтою і лапкою, лінійка, динамометр.
Інструкція з правил техніки безпеки.
Презентація Урок 66.9
Хід уроку
1.Організаційний момент.
2.Перевірка домашнього завдання.
Самоперевірка домашніх задач.
3.Актуалізація опорних знань.
Запитання учням класу
1. Чи можна отримати виграш у роботі, користуючись простими механізмами?
2. Чому важіль не дає виграшу в роботі?
3. Чому корисна робота завжди менша за повну?
4. Що показує коефіцієнт корисної дії?
5. Чи може ККД бути більшим за 100 %?
6. Які прилади потрібні для виконання лабораторної роботи?
7. Як будемо виконувати роботу?
4. Інструктаж вчителя з дотримання правил ТБ.
5. Виконання лабораторної роботи і обробка результатів.
6. Аналіз результатів і підведення підсумків уроку.
Метод «Мікрофон»
7.Домашнє завдання.