Лабораторний дослід №2
Тема: Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів.
Мета: навчитися досліджувати адсорбційну здатність активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів (активоване вугілля ,атоксил або смекта ); робити висновки та узагальнення.
Обладнання та реактиви: колби, пігулки активованого вугілля та білого вугілля, розчини йодної настоянки, брильянтового зеленого («зеленки») ,атоксил,скляні палички.
Хід роботи:
Інструкція з безпеки під час проведення лабораторного досліду
Перед початком роботи:
1. Звільніть робоче місце від предметів, які непотрібні для проведення досліду.
2. Чітко визначте порядок і правила безпечного виконання досліду.
3. Перевірте наявність і надійність посуду, приладів та реактивів, необхідних для виконання досліду.
4. Починайте виконувати завдання тільки з дозволу вчителя.
Під час виконання досліду:
10. Не залишайте відкритими склянки з хімічними реактивами.
11. Насипайте або наливайте речовини на столі (сухі над аркушем паперу, рідкі над лотком чи іншою посудиною).
12. Не проливайте і не просипайте речовини. Якщо все ж таки це трапилося,помістіть забруднений реактив у спеціальну посудину.
13. Не змішуйте самостійно невідомі вам речовини.
14. Про всі несподівані ситуації терміново повідомте вчителя.
Після закінчення роботи:
З правилами техніки безпеки ознайомлений________________
Дослід 1. Дослідження адсорбційної здатності з йодним розчином та брильянтовим зеленим.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
___________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Дослід 2. Дослідження адсорбційної здатності аналогічних лікарських препаратів.
Висновок:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_______________________________________________________________________5. Оцініть правильність запропонованого способу.
У холодильнику виник неприємний запах .Дорослі порадили дітям не витрачати гроші на поглинач запахів ,а помістити до холодильної камери кілька посудин з активованим вугіллям.__________________________________________________________________