Лабораторна робота № 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин i сипких матеріалів

Про матеріал
Мета: Освітня . Формувати практичні навички вимірювання об’єму твердих тіл,рідин і сипких матеріалів. Розвиваюча. Розвивати навички самостійної роботи учнів і творче мислення. Виховна . Виховувати культуру проведення навчального досліду та вміння взаємодії в групах під час виконання лабораторної роботи.
Перегляд файлу

Урок 7/7. Лабораторна робота № 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин i сипких  матеріалів

Мета:

              Освітня . Формувати практичні навички вимірювання об’єму  твердих тіл,рідин і сипких матеріалів.

Розвиваюча. Розвивати навички самостійної роботи учнів і творче

мислення.

           Виховна . Виховувати культуру проведення навчального досліду та вміння взаємодії в групах під час виконання лабораторної роботи.

Тип уроку. Урок удосконалення знань, умінь і навиків.

Прилади  та матеріали:  лінійка,  мензурка, посудина з водою, тіла правильної і неправильної форми, скріпки, невелика колба і склянка.

Інструкція з правил техніки безпеки

Презентація  Урок 7.7

  Наука починається з того часу,

коли починають вимірювати.

Д.І.Менделєєв                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Хід уроку

 1.Організаційний момент.

 2.Актуалізація опорних знань.

    Аналіз лабораторної роботи.

    Бесіда за запитаннями.

  1. Як визначити об’єм кімнати? Циліндра? Прямокутного паралелепіпеда?.
  2. Чим дослід відрізняється від спостереження?
  3. Назвіть прилади для вимірювання об’єму .
  4. Які одиниці вимірювання об’єму ви знаєте?
  5. Які прилади потрібні для виконання лабораторної роботи?
  6. Що нам потрібно буде визначити в ході виконання лабораторної роботи?

 3. Інструктаж вчителя з дотримання правил ТБ.

 4.  Виконання лабораторної роботи і обробка результатів.       

 5. Аналіз результатів і підведення підсумків уроку.

    Метод  «Незакінчене речення»

              -   Сьогодні на уроці я дізнався …

              -   Я навчився …

              -   Мені сподобалося …

              -   Наші дії відповідали девізу уроку, тому що …

   6.Домашнє завдання.

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
Додано
16 березня 2020
Переглядів
942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку