Урок засвоєння нових знань з використанням технології особистісно орієнтованого навчання. Під час уроку формуються в учнів предметна та ключові компетентності: спілкування державною мовою, математична, інформаційно – цифрова та основні компетентності у природничих науках.
Лабораторна робота №3
З теми: «Вимірювання лінійних розмірів тіл та площі поверхні»
Хід роботи!
1.Виміряйте лінійні розміри різних тіл , значення занесіть до таблиці:
№п/п |
Назва тіла |
Довжина ряду L, мм |
Кількість тіл у ряду N |
Діаметр (товщина) тіла d=L/N |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
2. Виміряйте площу дерев’яного бруска
Площа - міра поверхні тіла. Позначають - S. Вимірюють по системі СІ в - м2
Метод непрямих вимірювань. Використовується для розрахунку площ поверхонь тіл правильної форми: S=a·b
3.Виміряйте площу тіл неправильної форми.
Метод прямих вимірювань. Використовується для визначення площі поверхні тіл неправильної форми S=(n+k/2)·S0 де n - кількість повних квадратів, k - кількість неповних квадратів, S0- площа одного квадрата (S0= a·a)
Лабораторна робота №3
З теми: «Вимірювання лінійних розмірів тіл та площі поверхні»
Хід роботи!
1.Виміряйте лінійні розміри різних тіл , значення занесіть до таблиці:
№п/п |
Назва тіла |
Довжина ряду L, мм |
Кількість тіл у ряду N |
Діаметр (товщина) тіла d=L/N |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
2. Виміряйте площу дерев’яного бруска
Площа - міра поверхні тіла. Позначають - S. Вимірюють по системі СІ в - м2
Метод непрямих вимірювань. Використовується для розрахунку площ поверхонь тіл правильної форми: S=a·b
3.Виміряйте площу тіл неправильної форми.
Метод прямих вимірювань. Використовується для визначення площі поверхні тіл неправильної форми S=(n+k/2)·S0 де n - кількість повних квадратів, k - кількість неповних квадратів, S0- площа одного квадрата (S0= a·a)