Лабораторна робота № 3. Вимірювання розмірів малих тіл різними способами

Про матеріал

Урок засвоєння нових знань з використанням технології особистісно орієнтованого навчання. Під час уроку формуються в учнів предметна та ключові компетентності: спілкування державною мовою, математична, інформаційно – цифрова та основні компетентності у природничих науках.

Перегляд файлу

Лабораторна робота №3

З теми: «Вимірювання лінійних розмірів тіл та площі поверхні»

Хід роботи!

1.Виміряйте лінійні розміри  різних тіл , значення занесіть до таблиці:

№п/п

Назва тіла

Довжина ряду L, мм

Кількість тіл у ряду N

Діаметр (товщина) тіла d=L/N

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

2. Виміряйте площу дерев’яного бруска

Площа - міра поверхні тіла. Позначають - S. Вимірюють по системі СІ в - м2

Метод непрямих вимірювань. Використовується для розрахунку площ поверхонь тіл правильної форми:   S=a·b

3.Виміряйте площу тіл неправильної форми.

Метод прямих вимірювань. Використовується для визначення площі поверхні тіл неправильної форми  S=(n+k/2)·S0     де n - кількість повних квадратів, k - кількість неповних квадратів, S0- площа одного квадрата   (S0= a·a)

C:\Users\Нади\Desktop\11.jpgC:\Users\Нади\Desktop\1.jpgC:\Users\Нади\Desktop\risujut-deti-fotka_23234_s__12.jpgC:\Users\Нади\Desktop\ris10.jpgC:\Users\Нади\Desktop\1267806093-clip-195kb.png

 

 

 

 

 

 

 

 

Лабораторна робота №3

З теми: «Вимірювання лінійних розмірів тіл та площі поверхні»

Хід роботи!

1.Виміряйте лінійні розміри  різних тіл , значення занесіть до таблиці:

№п/п

Назва тіла

Довжина ряду L, мм

Кількість тіл у ряду N

Діаметр (товщина) тіла d=L/N

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

2. Виміряйте площу дерев’яного бруска

Площа - міра поверхні тіла. Позначають - S. Вимірюють по системі СІ в - м2

Метод непрямих вимірювань. Використовується для розрахунку площ поверхонь тіл правильної форми:   S=a·b

3.Виміряйте площу тіл неправильної форми.

Метод прямих вимірювань. Використовується для визначення площі поверхні тіл неправильної форми  S=(n+k/2)·S0     де n - кількість повних квадратів, k - кількість неповних квадратів, S0- площа одного квадрата   (S0= a·a)

C:\Users\Нади\Desktop\11.jpgC:\Users\Нади\Desktop\1.jpgC:\Users\Нади\Desktop\risujut-deti-fotka_23234_s__12.jpgC:\Users\Нади\Desktop\ris10.jpgC:\Users\Нади\Desktop\1267806093-clip-195kb.png

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Сиротюк В. Д.)
До уроку
§ 4. Фізичні величини. Вимірювання. Засоби вимірювання
Додано
15 грудня 2018
Переглядів
3629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку