Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики
для 3 класу
(До підручника Г.В. Ломаковської)
Програму підготували:
Морзе Н. В. |
доктор педагогічних наук, професор, директор Українського ННІІТЗАПГЕУ; |
Ломаковська Г. В. |
директор Ліцею інформаційних технологій №79 м. Києва; учитель-методист, Заслужений працівник освіти |
Проценко Г. О. |
учитель інформатики Печерської гімназії №75 м. Києва; учитель-методист; |
Коршунова О. В. |
учитель інформатики Зміївського ліцею № 1 Харківської області, учитель-методист; |
Ривкінд Й. Я., |
учитель інформатики, завідувач кафедри математики та інформатики ліцею № 38 імені В.М. Молчанова м. Києва; учитель-методист, Заслужений вчитель України; |
Рівкінд Ф. М. |
учитель початкових класів, завідувач кафедри розвиваючого навчання ліцею № 38 імені В.М. Молчанова м. Києва; учитель-методист. |
№ уро-ку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
Тема 1. Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас |
|||
|
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення, узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2-й клас. |
|
|
|
Повторення поняття інформація. |
|
Тема 2. Інформаційні процеси і комп’ютер |
|||
|
|
Способи подання повідомлень (текстовий, графічний, звуковий, відео, умовні жести та сигнали, комбіновані). |
|
|
|
Носії повідомлень. |
|
|
|
Дані. |
|
|
|
Опрацювання та зберігання даних за допомогою комп’ютера. |
|
|
|
Поняття про символи. |
|
|
|
Кодування символів. |
|
|
|
Кодування та декодування повідомлень. |
|
|
|
Кодування та декодування повідомлень. |
|
|
|
Робота з програмами на розвиток логіки, пам’яті, просторової уяви. |
|
Тема 3. Файли та папки. Вікна та операції над вікнами |
|||
|
|
Поняття файлу. |
|
|
|
Поняття папки. Вкладені папки. |
|
|
|
Поняття меню. Контекстне меню. Різні способи запуску програм на виконання. |
|
|
|
Перегляд вмісту папок. Основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки керування, робоча область). Операції над вікнами. |
|
Тема 4. Пошук даних в Інтернеті |
|||
|
|
Поняття про комп’ютерну мережу. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
|
|
Поняття про Інтернет. |
|
|
|
Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання. |
|
|
|
Знайомство з програмою-браузером. Збереження даних, знайдених в Інтернеті. |
|
|
|
Правила пошуку даних в Інтернеті. |
|
|
|
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. |
|
Тема 5. Робота із презентаціями |
|||
|
|
Презентація та слайди. |
|
|
|
Середовище редактора презентацій. Збереження презентацій. |
|
|
|
Відкриття презентації. |
|
|
|
Форматування текстових об’єктів слайду. |
|
|
|
Вставляння та переміщення графічних об’єктів слайду. |
|
|
|
Запуск на перегляд презентації. |
|
|
|
Створення простих презентацій. |
|
Тема 6. Алгоритми і виконавці |
|||
|
|
Алгоритми і виконавці. Словесне подання алгоритмів. Середовище виконання алгоритмів. |
|
|
|
Виконання алгоритмів. |
|
|
|
Алгоритми у навчанні. Складання алгоритмів для виконавців. |
|
|
|
Алгоритми в нашому житті. Складання алгоритмів для виконавців. |
|
|
|
Складання алгоритмів для виконавців. |
|
Тема 7. Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 3-й клас |
|||
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Робота з розвиваючими програмами. |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
1 |