Освітня . Продовжити формувати знання про силу тертя. Удосконалювати вміння використовувати динамометр для вимірювання сил і розвивати навички самостійної роботи.
Розвиваюча. Розвивати вміння працювати з приладами, знімання
показів вимірювальних приладів.
Виховна . Виховувати культуру проведення навчального досліду та вміння взаємодії в групах під час виконання лабораторної роботи.
Прилади та матеріали: динамометр, дерев’яний брусок, лінійка, набір важків..
Інструкція з правил техніки безпеки.
Презентація Урок 42.13
Відео Виконання роботи
Хід уроку
1.Організаційний момент.
2.Актуалізація опорних знань.
Перевірка розв’язків домашніх задач.
Усне опитування:
3. Інструктаж вчителя з дотримання правил ТБ.
4. Виконання лабораторної роботи і обробка результатів.
5. Запитання на закріплення вивченого.
6. Аналіз результатів і підведення підсумків уроку.
Фронтальне опитування.
- Які особливості вимірювання сили тертя спокою, тертя ковзання, та коефіцієнта тертя ковзання?
- Які способи збільшення і зменшення сили тертя ви досліджували?
- Які похибки виникають під час вимірювань фізичних величин?
7.Домашнє завдання.