29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Лабораторна робота ,,Ознайомлення зі зразками простих і складних речовин,,.

Про матеріал
Учні Ознайомлюються зі зразками простих і складних речовин, їх фізичними властивостями. Навчаються порівнювати речовини, характеризуючи їх властивості
Перегляд файлу

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2

Тема: Ознайомлення зі зразками простих і складних речовин.

Мета: Ознайомитись зі зразками простих і складних речовин, їх фізичними властивостями. Навчитися порівнювати речовини, характеризуючи їх властивості.

Обладнання: хімічні стакани з назвами та формулами речовин

Реактиви: Н2О (вода), S (сірка), Р (фосфор), Mg (магній), NaOH (натрій гідроксид), С (вуглець), Fe3O4 (ферум (ІІ, ІІІ) оксид), Fe(залізо), ZnO (цинк оксид), CaCO3 (кальцій карбонат), AI(алюміній), Zn(цинк), CaO (кальцій оксид), Na2CO3 (натрій карбонат).

Хід роботи:

ЗАВДАННЯ 1. Розгляньте уважно речовини, видані Вам у хімічних склянках.  Прочитайте написи на етикетках: Н2О (вода), S (сірка), Р (фосфор), Mg (магній), NaOH (натрій гідроксид), С (вуглець), Fe3O4 (ферум (ІІ, ІІІ) оксид), Fe(залізо), ZnO (цинк оксид), CaCO3 (кальцій карбонат), AI(алюміній), Zn(цинк), CaO (кальцій оксид), Na2CO3 (натрій карбонат). Розподіліть ці речовини на дві групи: прості і складні. Прості речовини класифікуйте на метали й неметали. Відповідь записуйте у вигляді таблиці:

 

Речовини

Прості

Складні

Метали

Неметали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ 2. Опишіть: а) чим відрізняються за складом прості і складні речовини; б) за якими ознаками Ви здійснили класифікацію.

 

ЗАВДАННЯ 3. Опишіть фізичні властивості речовин на основі ваших спостережень. Відповідь записуйте у вигляді таблиці:

 

Метали

Неметали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На основі виконання даної лабораторної роботи сформулюйте висновок.

 

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2

Тема: Ознайомлення зі зразками простих і складних речовин.

Мета: Ознайомитись зі зразками простих і складних речовин, їх фізичними властивостями. Навчитися порівнювати речовини, характеризуючи їх властивості.

Обладнання: хімічні стакани з назвами та формулами речовин

Реактиви: Н2О (вода), S (сірка), Р (фосфор), Mg (магній), NaOH (натрій гідроксид), С (вуглець), Fe3O4 (ферум (ІІ, ІІІ) оксид), Fe(залізо), ZnO (цинк оксид), CaCO3 (кальцій карбонат), AI(алюміній), Zn(цинк), CaO (кальцій оксид), Na2CO3 (натрій карбонат).

Хід роботи:

ЗАВДАННЯ 1. Розгляньте уважно речовини, видані Вам у хімічних склянках.  Прочитайте написи на етикетках: Н2О (вода), S (сірка), Р (фосфор), Mg (магній), NaOH (натрій гідроксид), С (вуглець), Fe3O4 (ферум (ІІ, ІІІ) оксид), Fe(залізо), ZnO (цинк оксид), CaCO3 (кальцій карбонат), AI(алюміній), Zn(цинк), CaO (кальцій оксид), Na2CO3 (натрій карбонат). Розподіліть ці речовини на дві групи: прості і складні. Прості речовини класифікуйте на метали й неметали. Відповідь записуйте у вигляді таблиці:

 

Речовини

Прості

Складні

Метали

Неметали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ 2. Опишіть: а) чим відрізняються за складом прості і складні речовини; б) за якими ознаками Ви здійснили класифікацію.

 

ЗАВДАННЯ 3. Опишіть фізичні властивості речовин на основі ваших спостережень. Відповідь записуйте у вигляді таблиці:

 

Метали

Неметали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На основі виконання даної лабораторної роботи сформулюйте висновок.

 

 

doc
Додано
23 лютого
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку