Дата__________________________
Лабораторне дослідження
Тема: Вимірювання порога слухової чутливості
Мета: навчитися визначати поріг слухової чутливості у правому та лівому вухах.
Обладнання: механічний годинник, сантиметрова лінійка.
Хід роботи
Завдання 1. Визначення порогу слухової чутливості (роботу виконують групами по три учні)
Дослід |
Відстань (см) |
|
Праве вухо |
Ліве вухо |
|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
Середнє значення |
|
|
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання 2. Дослідження слухової адаптації
Дослід |
Відстань до вуха (см) |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________