Лабораторне дослідження "Вимірювання порога слухової чутливості"

Про матеріал
Завдання 1. Визначення порогу слухової чутливості (роботу виконують групами по три учні) 1. Один учень сидить, заплющивши очі, на стільці. 2. Другий учень повільно наближає до його вуха годинник доти, доки той не почує його звуку. 3. Третій учень вимірює відстань, на якій випробуваний починає чути звук годинника. 4. Дослід повторюють тричі для кожного вуха. 5. Дані запишіть і порівняйте поріг слухової чутливості обох вух. Визначте середнє значення відстані.
Перегляд файлу

Дата__________________________

 

Лабораторне дослідження

 

Тема: Вимірювання порога слухової чутливості

 

Мета: навчитися визначати поріг слухової чутливості у правому та лівому вухах.

Обладнання: механічний годинник, сантиметрова лінійка.

 

Хід роботи

 

Завдання 1. Визначення порогу слухової чутливості (роботу виконують групами по три учні)

 

  1. Один учень сидить, заплющивши очі, на стільці.
  2. Другий учень повільно наближає до його вуха годинник доти, доки той не почує його звуку.
  3. Третій учень вимірює відстань, на якій випробуваний починає чути звук годинника.
  4. Дослід повторюють тричі для кожного вуха.
  5. Дані запишіть і порівняйте поріг слухової чутливості обох вух. Визначте середнє значення відстані.

Дослід

Відстань (см)

Праве вухо

Ліве вухо

1

 

 

2

 

 

3

 

 

Середнє значення

 

 

 

  1. Проаналізуйте свій результат для правого та лівого вух.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 2. Дослідження слухової адаптації

 

  1. Повторіть пункти 1-3 завдання 1.
  2. Заміряйте і запишіть відстань від вуха до годинника.
  3. Знову піднесіть годинник близько до вуха однокласника і впродовж 4-5с повільно віддаляйте його від вуха, поки він не перестане чути хід годинника.
  4. Знову заміряйте відстань.

 

Дослід

Відстань до вуха (см)

1

 

2

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Побудуйте графік зміни індивідуальної слухової чутливості.

 

 

  1. Проаналізуйте, чому змінюється відстань. Чи почала чути звук людина краще?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додано
17 липня 2019
Переглядів
14929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку