Картка-інструкція для проведення лабораторного дослідження з біології у 6 класі до теми «Будова насінини»
Лабораторне дослідження №8 Тема: Будова насінини
Мета: вивчити будову насінини.
Обладнання: сухі на набряклі насінини квасолі, лупа, QR-код інтерактивних вправ «Будова квасолини»
Хід роботи:
1. Інструкція з БЖ для учнів під час проведення практичних і лабораторних робіт у кабінеті біології.
2. Розглянути за допомого лупи сухі та набряклі насіння квасолі. порівняти їх розміри та зовнішній вигляд.
3. Зніміть шкірочку з набряклої насінини. Знайдіть сім’ядолі, зародковий корінець, стебло та бруньку.
4. Виконай вправу за QR-кодом.
5. Замалюйте насінину квасолі та позначте на малюнку: (насінну шкірочку, сім’ядолі, зародковий корінець, зародкове стебло, зародкову бруньку).
Висновок:
1. Де міститься запас поживних речовин у квасолі?
2. Навіщо насінини поживні речовини?
3. З чого складається зародок насінини?
4. Скільки сім’ядолей має насінина квасолі?
5. Які умови необхідні для проростання насінини?