Картка-інструкція для проведення лабораторного дослідження з біології у 6 класі до теми «Мохи»
Лабораторне дослідження №11 Тема. Будова моху.
Мета: ознайомитися з особливостями будови мохоподібних, визначити їх пристосування до життя в умовах суходолу
Обладнання: гербарні зразки мохоподібних, лупа, QR-код відео «Розмноження зозулиного льону»
Хід роботи:
1. Інструкція з БЖ для учнів під час проведення практичних і лабораторних робіт у кабінеті біології.
2. Розгляньте будову чоловічого та жіночого гаметофіту зозулиного льону. Яку відмінність в будові гаметофітів ви помітили?
3. Розгляньте будову спорофіту зозулиного льону. Зверніть увагу на те, як спорофіт тримається на жіночому гаметофіті.
4. Переглянь відео за QR-кодом.
5. Замалюйте чоловічий гаметофіт. Позначте на малюнку: ризоїди, стебло, листки.
6. Замалюйте жіночий гаметофіт разом із спорофітом. Позначте на малюнку: гаметофіт, спорофіт, спорангій, ніжку.
Висновок:
1. За якими ознаками мохи відносять до вищих спорових рослин?
2. При наявності якого середовища відбувається запліднення у мохів?
3. Що міститься у спорангію мохоподібних?
4. Що виростає із зиготи мохів?
5. Що виростає із спори мохів?
6. Яке покоління переважає у циклі розвитку мохоподібних?