Лабораторно - практичні заняття з дисципліни "ОСНОВИ СПЕЦІАЛЬНОГО МАЛЮВАННЯ"

Про матеріал
Інструкції для проведення лабораторно-практичного заняття з предмету "Основи спеціального малювання"
Перегляд файлу

Інструкційна карта до проведення лабораторного (практичного) заняття №

З дисципліни «Основи спеціального малювання»

  1.                Тема заняття:Дотримання пропорцій на нігтях малюнку
  2.                Мета заняття: навчити учнів пропорції на нігтях при виконанні дизайну
  3.                Після виконаної роботи учень повинен знати :  види пропорцій в дизайні     вміти: пропорційно та раціонально розміщувати дизайн на нігтях
  4. Короткі відомості з теоретичної частини роботи:Пропорції (лат. proportio - співмірність) -співмірність усіх частин зображення, відповідність їх одна одній і співвідношення із цілим.

Конструкція (лат. constructio - складання, побудова) - побудова, взаємнерозташуваннячастин предмета.

C:\Users\ASD\Desktop\малювання\7447302421872a8f137aa5f9a2d0ea90.jpgПо-перше, коли ми починаємо малювати, треба дивитися на натуру «в цілому». Це означає,що зображувати будь-який предмет треба в порівнянні з іншими. Тоді стає помітним, що один предмет може бути приземкуватим, а інший - видовженим, високим. Але цього замало. Постає питання: наскільки? Удвічі? Чи, може, ця різниця ледь помітна для ока? Саме цю різницю ми і маємо точно передати.

Кожен предмет має свою конструкцію, свій каркас. Симетричний предмет обов’язково матиме вісь симетрії.

C:\Users\ASD\Desktop\малювання\de94fa5253f189780363fd53a62bd509.jpgСкладну форму треба розкласти на прості форми, з яких вона складається: куб, куля, циліндр. Цедопоможе «збудувати» предмет без помилок.

C:\Users\ASD\Desktop\малювання\8b62debea0a3d845e391b8d3ee0c6cb8.jpgКрім того, кожен предмет має свої пропорції: власне співвідношення висоти предмета до його ширини. Один має ширину, що дорівнює його висоті, і його обриси вписуються в квадрат.Інший має  більшу ширину або більшу висоту.

C:\Users\ASD\Desktop\малювання\ce9f3b29293a0dc8ac4de730b68e83d8.jpgПравильно передавши пропорції, властиві кожному з предметів, ми таким чином передаємо його характерні риси. Характерність предметів - це те, чим вони відрізняються один від одного. Вісь симетрії – уявна лінія, яка поділяє фігуру на дві дзеркально рівні частини.

  1.                Зміст і послідовність виконання завдань:на тренувальних листах намалювати в  пропорціях та композиції малюнки на нігті, таких елементів як : квітка, листок, метелик.
  2.      C:\Users\ASD\Desktop\малювання\klenovyj-list-risunok-na-nogtyah-poetapno_38.jpgВисновок : діти навчилися композиції та пропорції малюнку на нігтях
  1.        .Рекомендована література :А.А.Гриб, Н.Б.Шешко «Майстер манікюру та педикюру», 2009,
  2.        Інструкційну карту склала

Викладач : Зимовець Марина Олександрівна

 

Інструкційна карта до проведення лабораторного (практичного) заняття №

разложение света на яблоке | Тени, Рисунки, Детские темы З дисципліни «Основи спеціального малювання»

  1. Тема заняття:Малювання форм у кольорі, тіні, тону та блік
  2.                Мета заняття: навчити учнів малювання у кольорі , тіні , тону та бліку
  3.                Після виконаної роботи учень повинен знати :  що таке тон, тінь, колір, відтінок, бліквміти: використовувати у побудові малюнку значення тінь, тон, колір, відтінок, блік
  4. Короткі відомості з теоретичної частини роботи:Кольорова гама - ряд гармонійно поєднаних відтінків кольору (з одним домінуючим).

Тон - якість кольору, завдяки якій кольори відрізняються один від одного.

Локальний колір — основний колір зображувальних об'єктів, позбавлений відтінків.

Відтінки - виникають внаслідок дії освітлення, повітряного середовища, рефлексів від довколишніх предметів.

C:\Users\ASD\Desktop\малювання\manikyur-s-listyami-idei-osennih-risun-12.jpgСвітлотінь - градація від світла до тіні, що передає об'ємну форму, просторове розташування предмета при зображенні його на площині:блік, світло, напівтінь, тінь, рефлекс.

Блік— найсвітліша пляма на зламах освітлених предметів і на блискучих поверхнях.

Власна тінь - найтемніші місця на поверхні предмета, падаюча - тінь, кинута на освітлену частину поверхні предметом, який заступив шлях світловим променям (світліша від власної).

Рефлекс — це відбите сусідніми предметами світло, що падає на тіньову частину об'ємної форми. Рефлекси бувають помітні і в бліках: голубуваті від неба, жовтуваті від сонця чи мають відтінок оточуючих предметів.

  1.                C:\Users\ASD\Desktop\малювання\e231cfe6f07e810dd8e56d1a24d42dea-flower-nails-rose-nails.jpgЗміст і послідовність виконання завдань:намалювати на тренувальних типсах елементи дизайну з промальовкою: 1. Вибір дизайну ; 2. Зробити начерки ; 3. Заповнити локальним кольором; 4. Промалювати світлотінь; 5. Промалювати тінь; 6. Промалювати блік

 

  1.      Висновок : діти навчилися малювати елементи дизайну нігтів у кольорі з тінью, бліком, світлотінью
  2. Рекомендована література :
  3.      Інструкційну карту склала

Викладач : Зимовець Марина Олександрівна

C:\Users\ASD\Desktop\малювання\stroenie-babochki.jpgІнструкційна карта до проведення лабораторного (практичного) заняття №

 З дисципліни «Основи спеціального малювання»

  1.                     Тема заняття: Елементи малюнку на нігтях
  2.                     Мета заняття: навчити учнів малювання окремих елементів малюнку в одну суцільну композицію
  3.                     Після виконаної роботи учень повинен знати :  елементи малюнку  вміти:  з’єднувати окремі елементи в єдину композицію
  4.                     C:\Users\ASD\Desktop\малювання\914ad13e97539032b38fc2de0656904e.jpgКороткі відомості з теоретичної частини роботи:ЕЛЕМЕНТ  (Від лат. Elementum– стихія , початкова речовина), складова частина складного цілого.

Приклад : квітка або бутон складається з пелюсток. Але вона ще містить в собі листочки, стебло, тичинку, маточку, тичинкові ниточки, пиляк…

Метелик : усики, голова, крильця, ноги, грудину, брюхо, хоботок. Це все і є складові елементи чого небуть.

  1.                     Зміст і послідовність виконання завдань: намалювати на елементи дизайну з промальовкою в одну єдину композицію:  1. Вибір дизайну ; 2. З'єсувати з яких деталей складається малюнок; 3. Зробити начерки елементів які розміщуються позаду; 3. Зробити начерки елементів які знаходяться в середині ; 4. Промалювати елементи які знаходяться попереду ; 5. Промалювати тінь; 6. Промалювати блік

 

  1.                     Висновок : діти навчилися малювати елементи та поеднувати їх в суцільну композицію дизайну
  2.                     C:\Users\ASD\Desktop\малювання\07ccebd7aee69a07a9ba00bba6ebb718.jpgРекомендована література :
  3.                     Інструкційну карту склала

C:\Users\ASD\Desktop\малювання\706e921f4fd392b3cb86e650b2aff016.jpgВикладач : Зимовець Марина Олександрівна

C:\Users\ASD\Desktop\малювання\unnamed (6).jpg

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
1021
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку