Під час пояснення робіть на дошці схематичні малюнки – створюйте інтелект-карти, скрайбінги, хмари слів, різноманітні схеми. Використовуйте різнокольорову крейду!Демонструйте учням навчальні анімації, гіфки, буктрейлери тощо. Наприклад, розповідаючи про будову серця людини, покажіть відео, в якому детально і наочно показано, як воно влаштований. ВІЗУАЛІЗУЙТЕ
МОТИВАЦІЙНІ ФІШКИТАКІ ФІШКИ ВЧИТЕЛЯ МОЖУТЬ СТАТИ ДРІБНИЧКОЮ, ЯКА МАТИМЕ КОЛОСАЛЬНО-ПОЗИТИВНИЙ ВПЛИВ НА ВАШУ РЕПУТАЦІЮ В ОЧАХ УЧНІВ. АДЖЕ УСІМ ТАК ПОТРІБНА ПІДТРИМКАХ, А ОДНА ВЧАСНО ПРОЧИТАНА ФРАЗА ІНОДІ ЗМІНЮЄ ЖИТТЯ. Фішки за роботу на уроціКартки із сильними цитатами: "Іноді помилка — це лише можливість почати спочатку, але вже більш розумно", "Діяти — найкращі ліки проти страху";медалі·персональні таємні записки для учнів (помітили, що хтось засмучений – підкиньте папірець із кількома приємними реченнями);
Тож, сміливо вмикайте фантазію та робіть їх особливими. Головне — продумати різні значеннєві варіації. Наприклад:·"не розумію" – картка червоного кольору, розгублений смайлик або смішний образ із піднятими плечима.·"повторіть ще раз" – помаранчевий колір, стрілочка, кумедна картинка з написом "На біс!"·"розумію" – зелений колір, задоволений смайл, фразочка "Намотав на вус!"Так, учні будуть обирати відповідну картку, щоб показати свої відчуття щодо теми. СИГНАЛЬНІ КАРТКИ
Встановлюйте час на виконання кожного виду роботи. Учні будуть більш уважними і менше відволікатимуться, якщо перед кожним типом роботи зазначати час на її виконання і чітко дотримуватись узгоджених умов. Також школярі молодших і середніх класів із захопленням сприймають завдання, які потрібно виконати на швидкість, дух змагання підвищує їхню мотивацію.