ПОРАДИ ЯК ПРИВЕРНУТИ І ВТРИМАТИ УВАГУ ДІТЕЙ ПІД ЧАС УРОКУПерш ніж почати вивчення нового матеріалу, розкажіть дітям про несподіваний факт, що стосується теми уроку. Зацікавте. В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ СУМАРНА ВАГА БАКТЕРІЙ, ЗДЕБІЛЬШОГО В КИШЕЧНИКУ, СЯГАЄ ПІВТОРА КІЛОГРАМА
Номер слайду 3
Під час пояснення робіть на дошці схематичні малюнки – створюйте інтелект-карти, скрайбінги, хмари слів, різноманітні схеми. Використовуйте різнокольорову крейду!Демонструйте учням навчальні анімації, гіфки, буктрейлери тощо. Наприклад, розповідаючи про будову серця людини, покажіть відео, в якому детально і наочно показано, як воно влаштований. ВІЗУАЛІЗУЙТЕ
Номер слайду 4
Номер слайду 5
СТАВТЕ ЗАПИТАННЯ ПІД ЧАС РОЗПОВІДІ АКТИВНО ЗАДІЮЙТЕ УЧНІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАПИТАНЬ ДО КЛАСУ. ТАКИЙ ФОРМАТ РОБОТИ БУДЕ СПРИЯТИ ПІДВИЩЕННЮ КОНЦЕНТРОВАНОСТІ І УВАЖНОСТІ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС УРОКУ.
Номер слайду 6
МОТИВАЦІЙНІ ФІШКИТАКІ ФІШКИ ВЧИТЕЛЯ МОЖУТЬ СТАТИ ДРІБНИЧКОЮ, ЯКА МАТИМЕ КОЛОСАЛЬНО-ПОЗИТИВНИЙ ВПЛИВ НА ВАШУ РЕПУТАЦІЮ В ОЧАХ УЧНІВ. АДЖЕ УСІМ ТАК ПОТРІБНА ПІДТРИМКАХ, А ОДНА ВЧАСНО ПРОЧИТАНА ФРАЗА ІНОДІ ЗМІНЮЄ ЖИТТЯ. Фішки за роботу на уроціКартки із сильними цитатами: "Іноді помилка — це лише можливість почати спочатку, але вже більш розумно", "Діяти — найкращі ліки проти страху";медалі·персональні таємні записки для учнів (помітили, що хтось засмучений – підкиньте папірець із кількома приємними реченнями);
Номер слайду 7
Тож, сміливо вмикайте фантазію та робіть їх особливими. Головне — продумати різні значеннєві варіації. Наприклад:·"не розумію" – картка червоного кольору, розгублений смайлик або смішний образ із піднятими плечима.·"повторіть ще раз" – помаранчевий колір, стрілочка, кумедна картинка з написом "На біс!"·"розумію" – зелений колір, задоволений смайл, фразочка "Намотав на вус!"Так, учні будуть обирати відповідну картку, щоб показати свої відчуття щодо теми. СИГНАЛЬНІ КАРТКИ
Номер слайду 8
ЗМІНЮЙТЕ ІНТОНАЦІЮЗмінюйте тональність і швидкість мовлення. Робіть акценти. Це допоможе вам підкреслити важливість матеріалу і позбутися монотонності, яка не сприймається школярами.
Номер слайду 9
Встановлюйте час на виконання кожного виду роботи. Учні будуть більш уважними і менше відволікатимуться, якщо перед кожним типом роботи зазначати час на її виконання і чітко дотримуватись узгоджених умов. Також школярі молодших і середніх класів із захопленням сприймають завдання, які потрібно виконати на швидкість, дух змагання підвищує їхню мотивацію.