ЧОРТКІВСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
Навчальна диципліна «Фізичне виховання»
Відділення Лікувальна справа (І курс)
Тема: Легка АТЛЕТИКА
Завдання:
виховна Мета:
1. Дотримання норм етики і естетики;
2. Взаємоповага і взаєморозуміння на занятті;
3. Почуття колективізму і згуртованості дій.
ТИП ЗАНЯТТЯ: навчально-тренувальне.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивний майданчик медичного коледжу
ІНВЕНТАР: секундомір, стартові колодки, прапорець.
№ з/п |
Зміст заняття |
Дозува-ння |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (25хв) |
|||
І |
1.Шикування, привітання, повідомлення завдань заняття |
5 хв |
Фронтальний метод. |
ІІ
|
2. Стройові вправи: а) на місці: повороти направо, наліво, кругом; б) в русі: перешикування з однієї шеренги в дві, з однієї колони в колону по два. 3. Підрахунок пульсу в стані спокою |
2 хв
за 10сек |
Слухати уважно підрахунок і чітко виконувати команди, фронтальний метод. Аналіз показників |
ІІІ. |
Спеціально-бігові вправи в русі: 1) в повільному темпі; 2) з високим підніманням стегна;
3) з закиданням гомілки;
4) з вистрибуванням вгору на кожен крок; 5) галопом правою, лівою; 6) галопом правим, лівим боком; 7) схресно правим, лівим боком. 8) біг з прискоренням;
Комплекс загально-розвиваючихвправ на місці
|
4–5 кіл 20 м
20м
20м
20м 20м
20м
5хв |
Дистанція 1,5м; стегно виносити вперед-вгору; частота максимальна;
акцентувати увагу на поштовху вгору; стопи пружні; носки відтягнуті; ноги в колінах не згинати; руки працюють в передньо-задній площині;
одночасний метод |
Основна частина заняття (45хв) |
|||
VІ. |
а) пробігання відрізків по 30-60м на техніку виконання з низького та високого старту;
б) повторне пробігання дистанції 60-100м.
а) виконання розбігу, відштовхування, польоту та приземлення.
б) виконання стрибка з повного розбігу.
в) виконання стрибка на результат.
а) рухливі ігри, естафети |
15хв
20хв
10хв |
Аналіз техніки бігу
В середньому темпі
Змагальний метод. Естафетний біг 4ˣ100м
|
Заключна частина заняття (15хв) |
|||
|
1. Вправи на відновлення дихання. 2. Шикування; 3. Підведення підсумків заняття; 4. Оцінювання студентів. 5. Домашнє завдання: а) присідання з положення ноги нарізно, руки за головою; б) вистрибування з двох ніг вгору |
3 – 4 вправи 3 – 5 хв
2 підходи по 20р. |
Глибокі вдихи і видихи; Фронтальний метод Аналіз заняття Мотивація виставлених оцінок
|