LEGO – технологій в корекційно- розвивальній роботі під час інклюзивного навчання з дітьми в умовах НУШ на рівні слова.

Про матеріал
В матеріалі, в ігровій формі, можна закріпити вміння дитини визначати потрібний звук в слові та скласти його, а також розвивати фонематичний слух, логічне мислення, увагу, пам'ять.Пропоную розроблені мною завдання ,з LEGO-цеглинками, на розвиток навичок читання, письма, звуковимови та зв’язного мовлення на рівні слова.
Перегляд файлу

                                                                          ЯКА ПОРА РОКУ?

D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\free-vector-trees-vector-material_093590_tree01.jpg

 

 

 

 

 

   

                       

                                       Збудуй вежу та відгадай овоч за першими звуками в слові назв предмету:

   D:\РАБОТА\наглядность\35748f46efdfbe2320e81e630e6f14ec.jpg     

    D:\РАБОТА\наглядность\a4ee3fbddb8478b4428ee0a45e549e36.jpg

   D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\354c16c09dd36d6f978b08b1428c5cf2.jpg        

   D:\РАБОТА\наглядность\2da9c2f595c27209cb9c114a81d51aac.jpg        

  D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\306.jpg       

 D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\glavna.gif

                                                           Збери з букв – цеглинок назву предмета.

 

 

                                               D:\РАБОТА\В ІРЦ\дерево\raketa1.jpg

                      

 

        

 

                                            simple_weather_symbols

 

docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку