Лекції по Scratch для дітей

Про матеріал
Scratch – програма призначена для навчання дітей від 8 років основам програмування та дизайну. Програма являє собою середовище програмування, у якому можна створювати анімаційні проекти, ігри або інтерактивні історії та обмінюватись ними у мережі. Scratch представляє інформацію у ігровій та розважальній формі, що значно спрощує роботу з програмою. Програма містить модулі, що включають інструменти для роботи з скриптами, графічним та звуковим редакторами.
Перегляд файлу

Урок 8. Кіт і пес

Завдання: Створити гру, в якій кіт тікає від собаки.

Крок 1: Підготовка

1.     Створіть новий проект;

2.     Додайте нове тло (наприклад, зображення "Blue sky");

3.     Видаліть початкове тло.

Крок 2: Скрипт кота

1.     Зменшіть спрайт кота в кілька раз;

2.     Створіть скрипт руху кота та його анімації

3.     Додайте змінну "Висота", яка визначатиме висоту кота при стрибку;

4.     Створіть додатковий скрипт – якщо клавішу Пропуск натиснуто і кіт стоїть на землі, то він стрибає вгору. Також додайте умову до основного скрипта, щоб кіт падав, коли знаходиться в повітрі.

Крок 3: Рух собаки

1.     Додайте новий спрайт собаки (категорія "Тварини", "Dog2") та зменшіть його розміри в кілька раз. Видаліть образ "dog2-c";

2.     Розмістіть спрайт на поверхні землі;

3.     Створіть скрипт, щоб спрайт рухався вправо-вліво, відбиваючись від меж та змінював при цьому образи для анімації ходьби.

Крок 4: Взаємодія кота і собаки

1.  Створіть змінну "Життя", яка буде визначати кількість життів кота, і надайте їй значення 3;

2.  Створіть скрипт – коли собака торкається кота, то кількість його життів зменшується на 1;

3.  Додайте умову – якщо кількість життів менше 1, то гра закінчується.

pdf
Додав(-ла)
Nechyporuk Ivan Mykolaiovych
Додано
31 грудня 2019
Переглядів
155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку