Урок 9. Кажан
Завдання: Створити гру – кажан в польоті оминає перешкоди, за кожну перешкоду гравець отримує 1 бал.
1. Створіть новий проект;
2. Видаліть існуючий спрайт;
3. Намалюйте фон гри – земля та небо (без перешкоди).
1. Додайте новий спрайт кажана
(категорія "Тварини", "Bat1");
2. Створіть скрипт анімації руху кажана, при якому робимо повідомлення про нову гру;
3. Додайте змінну "Висота", яка визначатиме дію гравітації та висоту польоту кажана;
1
4. Створіть скрипт польоту та гравітації кажана.
1. Створіть новий спрайт
"Перешкода", на якому намалюйте перешкоду, як показано на першому малюнку;
2. Створіть скрипт руху перешкоди, який буде активуватися після натискання клавіші Пропуск.
1. Створіть скрипт для спрайта кажана, який визначає умови програшу, коли кажан доторкається до землі або перешкоди.
1. Додайте лічильник очок. Кожна перешкода додає один бал;
2. Створіть змінну "Рекорд", яка буде записувати найкращий результат гри.
2