Лекції по Scratch для дітей

Про матеріал
Scratch – програма призначена для навчання дітей від 8 років основам програмування та дизайну. Програма являє собою середовище програмування, у якому можна створювати анімаційні проекти, ігри або інтерактивні історії та обмінюватись ними у мережі. Scratch представляє інформацію у ігровій та розважальній формі, що значно спрощує роботу з програмою. Програма містить модулі, що включають інструменти для роботи з скриптами, графічним та звуковим редакторами.
Перегляд файлу

Урок 9. Кажан

Завдання: Створити гру – кажан в польоті оминає перешкоди, за кожну перешкоду гравець отримує 1 бал.

Крок 1: Підготовка

1.     Створіть новий проект;

2.     Видаліть існуючий спрайт;

3.     Намалюйте фон гри – земля та небо (без перешкоди).

Крок 2: Скрипт кажана

1.     Додайте новий спрайт кажана

(категорія "Тварини", "Bat1");

2.     Створіть скрипт анімації руху кажана, при якому робимо повідомлення про нову гру;

3.     Додайте змінну "Висота", яка визначатиме дію гравітації та висоту польоту кажана;

1

4.     Створіть скрипт польоту та гравітації кажана.

Крок 3: Скрипт перешкоди

1.     Створіть новий спрайт

"Перешкода", на якому намалюйте перешкоду, як показано на першому малюнку;

2.     Створіть скрипт руху перешкоди, який буде активуватися після натискання клавіші Пропуск.

Крок 4: Умови програшу

1. Створіть скрипт для спрайта кажана, який визначає умови програшу, коли кажан доторкається до землі або перешкоди.

Крок 5: Додаткові завдання

1.  Додайте лічильник очок. Кожна перешкода додає один бал;

2.  Створіть змінну "Рекорд", яка буде записувати найкращий результат гри.

2

pdf
Додав(-ла)
Nechyporuk Ivan Mykolaiovych
Додано
31 грудня 2019
Переглядів
3302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку