Лепбук "Алгоритми та програми"

Про матеріал
Лепбук з теми "Алгоритми та програми" для 5 класу НУШ створений в Power Point
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Лепбук. Алгоритми та програми. Анімації та узори

Номер слайду 2

Інтерактивні вправи. Кросворди. Групи команд. Анімації та узори Скретч

Номер слайду 3

Скретч розроблено лабораторією MIT Media на традиціях мови Logo та Squeak, перекладено 70 мовами та використовується в більшості країн світу. Скретч застосовується в школах, коледжах та позашкільних навчальних центрах. Скретч отримав свою назву від техніки «скретчингу», яку використовують диск-жокеї, «міксуючи» музику для отримання різних звукових ефектів, Скретч дозволяє користувачам творчо «змішувати» різні медіа (включаючи графіку, звук та інші програми) під час створення проєктів. Логотип цієї мови програмування — рудий кіт Скретч.

Номер слайду 4

Групикоманд. Команди. Вкладки. Область складання програм. Список виконавців. Сцена. Спрайт. Комп’ютерний словничок. Ребуси

Номер слайду 5

Комп’ютерний словничок. Проєкт – файл, якийвідкривають і створюютьу програмномусередовищі Скретч. Середовище виконання алгоритмів - це спеціальна програма, у якій можна для обраних виконавців з визначеною системою команд описувати та виконувати алгоритми на комп’ютері. Слідування — цеалгоритмічна структура, якавикористовується дляподання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною. Скрипт — це програмний код, який описує ценарійподії, що буде відбуватися звиконавцем. Спрайт – виконавецьалгоритму в середовищіскретч.

Номер слайду 6

Повторення — цеалгоритмічна структура, яка використовуєтьсядля подання багаторазовоговиконання набору команд. Scratch — спеціальна програма, яка дає змогу створювати і виконувати алгоритми для виконавців із визначеною системою команд. Програма — це текст алгоритму розв’язування певної задачі, записаний за правилами мови програмування. Розгалуження —алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцевіалгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно відістинності певної умови. Алгоритм – це записскінченної послідовностівказівок, що визначає, якідії і в якому порядкупотрібно виконати длядосягнення певної мети. Система вказівоквиконавця — цесукупність усіх вказівок, які може виконувати даний виконавець.

Номер слайду 7

Висловлювання — розповідне речення, в якому є ствердження або заперечення. Висловлювання бувають істинними та хибними. Умова — логічний вираз, який може набувати лише одного із двох значень: True (істинне) або False (хибне)Повне розгалуження передбачає виконання дій незалежно від того, істинна чи хибна поставлена умова. Неповне розгалуження передбачає виконання дії лише тоді, коли поставлена умова істинна. Цикл - багаторазове повторення певної послідовності дій. Тіло циклу - послідовність команд, які повторюються під час виконання оператора циклу

Номер слайду 8

Ребуси

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Інтерактивні вправи. Елементи вікна Скретч. Властивості тавиконавці алгоритмів

Номер слайду 11

Підпиши елементи вікна Скретч. Обери одну правильну відповідь. Розподіли команди до виконавців, що можуть їх виконати

Номер слайду 12

З'єднай назву контейнера з відповідними йому блоками. Позначте, до якого виду належать наведені команди. Вікно програми Скретч

Номер слайду 13

Команди. Виконавці. Алгоритми. Виконавці та їх система команд. Алгоритми та їх виконавці

Номер слайду 14

Поняття Скретч. Що таке алгоритм?Гра Перший мільйон

Номер слайду 15

Кросворди

Номер слайду 16

Номер слайду 17

По горизонталі:1. Програма в середовищі Scratch; послідовність блоків, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати певному об'єкту .3. Група команд, за допомогою яких можна створювати малюнки.5. Група команд, за допомогою яких можна змінювати зовнішній вигляд виконавця.7. Спонукальне речення, вказівка виконавцеві виконати певні дії.8. Скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до поставленої мети та отримання результату13. Властивість об’єкта, графічне зображення, яке відображається на сцені.14. Мінімальний фрагмент програми у Scratch. По вертикалі:2. Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови.4. Алгоритм з повторенням; алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд.6. Об’єкт-виконавець у середовищі Scratch.9. Дія, яка розпізнається програмним забезпеченням та опрацьовується програмою за допомогою певних команд.10. Істота, явище або предмет, на який звернули увагу або з яким виконують дії.11. Область, в якій діє спрайт при виконанні програми.12. Алгоритмічна структура, яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною.

Номер слайду 18

По горизонталі 1. Як називається файл, створений у середовищі Scratch? 2. Зовнішній вигляд спрайта, який може змінюватися.4. Як називають послідовність команд, які в певному порядку потрібно виконати спрайту?6. Впорядкована послідовність команд, яка забезпечує досягнення поставленої мети - це …По вертикалі 1. Як називається алгоритм, призначений для виконання комп’ ютером?3. Назва виконавця у середовищі Scratch. 5. Щоб обрати команду для свого спрайта, потрібно натиснути на відповідний кольоровий ….

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Групи команд

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Анімації та узори. Скретч

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дешура Олександр Олексійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
16 березня 2023
Переглядів
927
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку