Лепбук "Я досліджую світ"

Про матеріал

Матеріали будуть корисні для створення лепбуків з предмету "Я досліджую світ" для учнів 1-4-х класів. Запропоновані наступні теми: 1 клас - "Де міститься вода?", 2 клас - "Які в осені ознаки? Які осінні місяці", 4 клас - "Де живе енергія?"

Перегляд файлу

Запорізька гімназія № 92 Запорізької міської ради

 

Матеріали для створення лепбуків

з предмету «Я досліджую світ»

1 клас

Тема: Де міститься вода?

 

Підручник: Я досліджую світ: підручник для 1-го кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.): ч.2/ Ірина Грущинська, Зоя Хитра, Ірина Дробязко. – Київ: Оріон, 2018.

 

Мета: формувати в учнів уявлення про воду, про стани води, дослідити з учнями де на землі міститься вода. Розвивати спостережливість, пам'ять, мислення, наукове світорозуміння. Виховувати бережне ставлення до води.

 

Завдання: Встанови послідовність руху води

 

1

2

3

4

5

6

7

 

Де ховається вода?

 

Вірші про воду

***

Жива вода дає життя

Всьому живому в світі.

Якщо живе жива вода,

тоді земля у цвіті.

Не треба вибухів війни,

Живи жива водице,

Для праці хай ростуть сини,

І жито колоситься. (Любов Забашта)

***

Хлюп-хлюп-хлюп водичка –

Буде в мене чисте личко.

Подавайте сюди мило,

Щоб я ручки помила.

Мию носа, мию вушка –

Я у мами чепурушка!

***

Коли вмилася Марійка,

Налила води у лійку

І понесла до кімнати,

Щоб вазони поливати.

 

– Гей, Марійко, постривай!

Ллєш водичку через край.

Глянь, із горщиків земля

Всю подлогу застеля!

 

Скрізь брудні сліди, як змійки…

Знов іди під кран Марійко!

– Зараз, мамо! Треба квіти

І на килимі полити!

***

З роси, з морів, річок і плес

Вода як перейде у пару,

Одразу ж лине до небес.

Щоб утворити в небі хмари.

І впасти з хмар на ниви

Як сніг, як град, як злива.

Знов перейти у пару

І повернутись в хмару,

І впасти з хмар на ниви

Як сніг, як град, як злива.

Цей шлях, що вона робить,

І зветься колообіг.

 

 

Дослід. Де знаходиться вода? (вилучи зайве)

Цікавинка

 

 

 

 

 

 

2 клас

Тема: Які в осені ознаки. Які осінні місяці

 

Підручник: Я досліджую світ: підручник для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.): ч.1/ Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич. – Київ: Генеза, 2019.

Ключові компетентності:

вміння вчитися:

навчально-організаційні вміння і навички:

  •                   дотримується режиму навчальної діяльності, працює швидко і зосереджено;

загально мовленнєві вміння і навички:

  •                   розповідає чітко, послідовно відповідно до мети висловлювання;

контрольно-оцінні вміння:

  •                   контролює послідовність виконання роботи, її проміжні та кінцеві результати;

інформаційно-комунікативна:

  •                   знаходить у повідомленні інформацію, конкретні відомості;

загальнокультурна:

  •                   діє згідно з прийнятими правилами поведінки учня на уроці;

здоров’язбережувальна:

  •                   дотримується гігієнічних норм під час уроку;

соціальна: співпрацює в парі та в групі

Очікувані результати:

учні знатимуть прикмети осені, назви осінніх місяців;

вмітимуть спостерігати за навколишнім світом.

Загадки про осінні місяці

В школах дзвоник продзвенів,

Школярів дім знань зустрів.

В лісі виросли грибочки,

У опеньках всі пеньочки.

(Вересень)

 

 

Чарівник прийшов у ліс,

Фарби, пензлика приніс.

У діброві та садочку

Стали жовтими листочки.

(Жовтень)

Краплі з неба, дахів, стріх.

Дощ холодний, перший сніг.

Почорнів без листя сад,

Що за місяць?

(Листопад)

Вересень – хмурень (небо часто «хмуриться», ідуть дощі), вересень (на честь квітів вересу) або ревун (саме у вересні починались осінні холодні вітри).

Жовтень – жовтень (місяць пожовклого листя) або паздерник (звичайно в цей період кострицею переробляли м’яту, льон).

Листопад – падолист, листопад (в цей період опадає листя з дерев).

 

Ребуси (явища осені)

 

(туман)

 

(дощ)

 

(іній)

(листопад)

 

Гра «Що зайве?» (коли це відбувається)

 

 

Осінні квіти:

Чорнобривці

Це багаторічні та однорізні (залежно від виду) осінні квіти, які вважаються дуже популярними серед українців. Відрізняються яскравими барвами, довготривалим квітінням та сильним ароматом. В дикій природі чорнобривці все ще ростуть В Центральній та Південній Америці.

До Європи квіти привезли у XVI столітті. Це були перші закордонні квіти, які потрапили в наші краї. Сьогодні налічується близько 40 видів чорнобривць, більшість з них з'явилися завдяки багаторічній роботі селекціонерів. Яскраві кольори цих квітів можуть прикрашати клумбу до кінця осені.

 

Айстри

Ці осінні квіти вражають своїм різнобарв'ям. Висота рослини може бути різною - від 10 до 50 см. Тут все залежить від виду. Айстри часто використовують для створення поодиноких і групових насаджень бордюрів, рокаріїв тощо. Також вони можуть стати прикрасою тераси чи балкону.

 

 

Жоржини

Довгоквітучі багаторічні осінні квіти з роду айстрових. Вони представлені дуже широкою палітрою кольорів, а їхні квіти бувають різними за формою та відтінком. Квітнути жоржини починають ще в липні і продовжують це робити до самих морозів. Але щоб жоржина почала квітнути і гарно росла, потрібно правильно висадити її бульби.

 

Хризантеми

Часто називають королевами осіннього саду, так красиво, рясно і тривало вони цвітуть. Хризантема - один із символів Японії.

Хризантему традиційно зображають на монетах і емблемі імператора Японії, а одна з найвищих нагород країни — орден Хризантеми. Свято Хризантем в Японії — це особливий ритуал: виконуючи його потрібно милуватися кожним відтінком квітки, при цьому поринаєш у глибокі роздуми про сенс життя і пройдений шлях.

 

Розгадування кросворду «Осінь»

Відповідь

 

 

 

4 клас

Тема: Де живе енергія

 

Підручник: Я досліджую світ: підручник для 4-го кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.): ч.1/ Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська, Ніна Павич. – Київ: Генеза, 2021.

Мета: формувати вміння розповідати про вплив Сонця а нашу планету, наводити приклади використання людиною природничо-наукових знань; матеріалів і виробів з них; місцевих виробництв.

 

Матеріали для створення лепбуку

Навіщо потрібна енергія? (доповни речення за допомогою слів підказок)

За допомогою енергії можна …

За допомогою енергії можна …

За допомогою енергії можна…

За допомогою енергії можна …

За допомогою енергії можна …

За допомогою енергії можна …

За допомогою енергії можна …

За допомогою енергії можна …

Слова-підказки:

змусити працювати побутові прилади.

обігріти житло.

освітити вулиці.

приготувати їжу.

вивести в море кораблі.

 

Розподіли по групах:

Невідновлювальні

Відновлювальні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Матеріали для розподілу по групах:

 

Пройдіть тест:

1. Енергія – це:

  • здатність живих організмів виконувати роботу
  • здатність будь-якого тіла виконувати роботу

2. Джерела енергії можна поділити на:

  • відновлювальні                          
  • не відновлювальні

3. Енергія вітру, рухомої води, сонця відноситься до:

  • відновлювальної групи
  • не відновлювальної групи

4. У світі є багато запасів корисних паливних копалин, але найменше з них:

  • газу
  • вугілля
  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як економити електроенергію?

Гра «Знаю. Можу. Роблю» (обери)

 

ЗНАЮ

 

 

 

 

МОЖУ

 

 

 

 

РОБЛЮ

 

 

 

 

 

 

Завжди вимикаю світло, виходячи надовго з приміщення.

Кип’ячу у чайнику стільки води, скільки потрібно в даний момент.

При виході з будинку вимикаю з розеток всі побутові прилади, крім холодильника.

Притирати лампочки

Вмикати світильники замість загального світла

Підбирати посуд для приготування певної їжі

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2023
Переглядів
579
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку