Проект
«A Leprechaun Trap»
Проект «Пастка для лепрікона»
Цей проект пов'язаний із надзвичайно цікавим ірландським святом, яке нині святкують не лише в Ірландії, а в багатьох інших країнах світу, Днем Святого Патріка.
Для того, щоб учням було цікавіше виконувати проект, необхідно провести 2-3 уроки (або заняття гуртка), на яких вони дізнаються про традиції святкування Дня Святого Патріка, хто такі лепрікони та чому треба робити пастки для них.
Спочатку необхідно ознайомити учнів з лексикою. Це можна зробити за допомогою презентації PowerPoint “St Patrick’s Day №1”, яку ви знайдете на диску.
Для опрацювання лексики використовуйте картки “Memory Cards”. За допомогою цих карток ви можете пограти з учнями в такі ігри, як “Memory Game”, “What is Missing?” або “Go Fish”.
Гра “Go Fish”
Надрукуйте 3-4 комплекти карток. Роздайте кожному учневі по три картки. Решта карток – це «море». Їх кладуть купою посередині.
Гравець, чия черга грати, має визначитись яку картинку він буде збирати. Потім він запитує іншого гравця. Наприклад: “Sasha, have you got a pot of gold?" Якщо у другого гравця э така картка, він має віддати її тому, хто просить. Якщо такої картки в нього немає, він говорить: “Go fish!” Перший гравець має взяти картку з «моря». Якщо це така картка, як він просив, він продовжує грати, тобто просить потрібну йому картку у іншого гравця. Якщо ж це зовсім інша картка, він залишає її собі. а хід переходить до того гравця, якого він запитував. Гравець, який першим збере повний комплект однакових карток, є переможцем. Він має покласти картки перед собою малюнком догори, а гра продовжується доки кожен гравець не збере комплект однакових карток.
Memory Game
Надрукуйте 2-3 примірники карток “Memory Cards” та виріжте їх. Розкладіть картки на столі картинками донизу. За допомогою лічилки визначте хто буде грати першим.
Учень підходить до столу і бере одну картку. Він має назвати слово. Якщо учень називає слово правильно, картка залишається у нього; а якщо учень не може назвати слово, або називає його невірно, він кладе картку на місце, а в гру вступає інший учень. Гра триває доки на столі не залишиться карток. Перемагає учень, який наприкінці гри має найбільшу кількість карток.
Гра ‘What Is Missing?”
Запросіть до дошки 2 або 3 волонтерів та дайте їм картки з малюнками. Вони мають показати картку класу і сказати слово. Потім попросіть учнів відвернути карти в сторону від класу. Заберіть одну х карток та попросіть учнів знову показати картки класу. Учні мають згадати, якої картки (слова) не вистачає.
Також можна пограти у доміно. Картки для гри ви знайдете на диску у папці “Dominoes”.
Для перевірки засвоєння учнями лексики, необхідної для розуміння тексту, використовуйте презентацію “St Patrick’s Day №2” та роздавальний матеріал “Pictionary” та “Word Search”.
Далі надрукуйте розмальовки (папка “Colouring Sheets” на диску) та запропонуйте учням розмалювати їх. Інший варіант – конкурс малюнків. Запропонуйте учням самим намалювати Лепрікона, веселку, горщик із золотом та листок конюшини. Влаштуйте в класі виставку малюнків або розмальовок. Також запропонуйте учням розповісти про свій малюнок (монологічне мовлення).
Коли учні добре засвоять лексику, можна переходити до наступного етапу. Використовуючи презентацію “St Patrick’s Day №3”, розкажіть учням про Ірландію, символи та традиції цієї країни та про свято День Святого Патріка. Учні по черзі можуть читати інформацію на слайдах.
На наступному етапі запропонуйте учням прочитати текст та виконати завдання до нього.
А тепер додайте трохи ірландських магії напередодні Дня Святого Патріка, показавши вашим учням, як захопити "справжнього" Лепрікона (гнома). Це завдання ідеально підходить для учнів початкових класів. Звичайно, гноми занадто розумні, щоб насправді залізти у пастку, але ваші учні будуть у захваті, коли вони побачать доказ існування міфічної ірландської істоти. Проявіть творчий підхід, щоб у ваших учнів залишились відмінні згадки про це чудове свято.
Отже, спочатку нагадайте учням про те, хто такі Лепрікони та чому треба зловити хоча б одного з них. Ви також можете повторити прийменники, погравши з учнями у гру “Matching Prepositions”. Далі покажіть учням приклади пасток та розкажіть як їх можна зробити, використовуючи презентацію “Leprechaun Trap Ideas”.
Приблизно за тиждень до початку роботи над проектом напишіть із проханням принести старі коробки, пластикові пляшки, пакети, мотузки, тощо. Чим більше, тим краще!
Напередодні Дня Святого Патріка розділіть учнів на групи. Дозвольте їм покопатись у кучі речей і вирішити, що їм потрібно для їхньої пастки для Лепрікона.
Далі учні будують свої пастки. Дайте їм для цього 1-2 години. Будьте готові до гігантського безладдя!!!
Протягом роботи підходьте до кожної групи та обговорюйте з ними стратегії, які вони використовують, наприклад: «Якщо лепрікон прийде сюди … це буде …»
Коли пастки будуть готові, виберіть для них місця у класі. Зачиніть двері.
Коли учні розійдуться, поверніться до класу, за допомогою зеленої та золотої фарби зробіть крихітні сліди, які ведуть, наприклад, від вікна або від дверей до пастки, кружляють навколо неї, навіть заходять до пастки…
Заберіть з пастки монети, а замість них покладіть цукерки (краще навіть шоколадні «медальки», які дуже схожі на монети).
Змінивши почерк, напишіть кумедну записку, нібито від лепрікона: «Ну що? Думали, що зможете обдурити нас, лепріконів? Але тепер ви бачите, що ми розумніший за вас!» (“Thought you could outsmart us leprechauns? But you see we’re cleverer than you!”) Підпишіть записку ірландським ім’ям (O’Farrell, Brian, O’Malley).
Наступного дня зайдіть разом із учнями в клас, дозвольте їм роздивитись пастки та сліди лепріконів, прочитати записку. Обговоріть з вашим учнями, як лепрікону вдалося втекти, і як зробити пастку краще на наступний рік.
Виконання цього проекту неодмінно принесе безліч задоволення та позитивних емоцій і вашим учням, і вам.
Роздавальний матеріал
Проект для 2 класу
PARTY
Одним з видів проектів є проведення різноманітних свят та вечорів. Свято алфавіту проводиться після того, як учні вивчать всі букви алфавіту та навчаться читати прості слова.
До підготовки до свята залучаються всі учні та батьки. Оскільки свято проводиться у вигляді КВН, кожен клас обирає свою команду. У команди має бути назва, наприклад: “Little Kittens” та “Little Rabbits”. Для того, щоб легко було відрізняти одну команду від іншої, члени команди виготовляють вушка котиків та кроликів. Команди також готують невеличку виставу, вчать вірші та пісні. Батьки також залучаються до підготовки проекту. Вони допомагають дітям виготовити вушка, допомагають вчителеві друкувати завдання, прикрашають зал для проведення свята. До проведення свята залучаються учні середніх та старших класів: дівчина-старшокласниця виконуватиме роль Мері Поппінс, а учениця 5-6 класу може виконувати роль Аліси. Отже, підготовка цього проекту допомагає вчителеві встановити зв'язок між різними поколіннями учнів.
Оскільки це конкурс, має бути журі. У складі журі можуть бути учні старших класів, вчителів англійської мови, почесні гості.
Мета проведення заходу: Подальше вдосконалення комунікативних умінь учнів в усному мовленні. Закріплення та застосування набутих знань. Розвиток логічного мислення та уміння узагальнювати та систематизувати набуту інформацію. Продовжити формування інтересу до вивчення англійської мови.
Обладнання:
Хід свята
Звучить весела музика ( Пісня “If You Are Happy”)
Учитель: Good morning, children!
Учні співають пісню “Good Morning”:
Good morning, good morning,
The best to you this morning
How are you? How are you?
I hope you’re feeling fine,
And happy all the time.
Учитель: Діти, ми з вами закінчили вивчати англійський алфавіт. Сьогодні ми зібрались тут щоб відсвяткувати цю чудову подію, а також показати своїм батькам та іншим гостям, чого ми навчились. Країна літер, яка англійською мовою називається “Letterland”, це чудова країна, тому що вона відкриває нам двері у надзвичайний світ читання. Той, хто вміє читати, писати та говорити іноземною мовою, це дійсно багата і щаслива людина. Бо іноземна мова відкриває людині двері у широкий світ. А зараз запрошую всіх у чудову країну англійських літер.
Відеоролик “Letter Land”
Учитель: На нашому святі присутні учні 2-а та 2-г класів. Команда 2-а класу називається “Little Rabbits”, а команда 2-г класу називається “Little Kittens”. Вітайте!
(Хтось стукає у двері.)
Учитель: Come in!
Заходить старшокласниця у костюмі Мері Поппінс.
Учитель: Children, who is this?
Діти: Wow! This is Mary!
Учитель: You are right! This is Mary Poppins. She is from London.
Мері Поппінс: Hello, children! How are you today?
Діти: I am fine! I am OK! Etc.
Мері Поппінс: Where are you from?
Діти: We are from Ukraine.
Мері Поппінс: What are you doing here?
Учитель: We are having our ABC Party. Will you help us?
Мері Поппінс: Of course, I will. May I call my friend?
Учитель: Sure!
Мері Поппінс: Alice, Alice! Where are you?
До класу заходить Аліса.
Аліса: Hello, everyone! Nice to see you!
Діти: Nice to see you, too! How are you?
Аліса: I am bad. I think I forgot all the letters of the alphabet. Can you help me?
Учитель: Діти, допоможемо Алісі пригадати літери англійського алфавіту?
Діти по черзі називають літери алфавіту, які з’являються на екрані.
Аліса: Thank you, children. Now I remember the alphabet! Do you know the “ABC Song”? Let’s sing it all together.
Діти співають “ABC Song”.
Мері Поппінс: You sing very well. But do you really know the letters?
Учитель: Діти, Мері Поппінс хоче перевірити, чи дійсно ви добре знаєте англійську абетку. Щоб це довести, треба виконати деякі завдання. Ви готові? Тоді почнемо!
Завдання 1. Розташувати літери англійського алфавіту по порядку. Під веселу музику діти по черзі підбігають до дошки та наклеюють літери в алфавітному порядку. Команда, яка першою виконала завдання, кричить “Bingo!”
Завдання 2. Розташувати вагончики в алфавітному порядку. Коли завдання виконане, діти хором називають літери. Завдання виконують по 2 учні з кожної команди.
Завдання 3. До нас на свято приїхав веселий поїзд, але дорога була така погана, вагончики так трясло, що деякі літери по дорозі загубились. Знайдіть, будь ласка, які ж саме літери загубились. (Діти дописують літери, яких не вистачає. Журі оцінює якість виконання завдання.) Три учні з кожної команди виконують завдання.
Завдання 4. Назвати слово по буквам.
Мері Поппінс: Well, children, do you know how to spell the words?
Команди по черзі називають слова по буквам.
Завдання 5. “Big and Small Letters”
Аліса: You know that there are big letters and small letters. So, your next task is to find the pairs of big and small letters.
Діти знаходять пари та з’єднують заголовні та прописні літери.
Учитель: I am sorry, girls, I think our kids are tired. Let’s give them a rest. Well, children, let’s remember the song “Head, shoulders, knees and toes”.
Діти співають пісню “Head, shoulders, knees and toes”.
Завдання 6. «Допоможіть песику знайти дорогу додому».
Мері Поппінс: Oh, look! This poor dog is very sad. It has lost the way home. Let’s help the dog to find its way home.
Діти називають слова в алфавітному порядку і «проводять песика» до дому.
Завдання 7. Діти мають визначити, на якому з малюнків слова розташовані в алфавітному порядку.
Завдання 8. «Чи знаєте ви англійську транскрипцію?»
Завдання виконують по 2 учні з кожної команди. Вони мають підібрати пари: літера – значок транскрипції.
Аліса: Good job! I see that you know the ABC very well.
Мері Поппінс: And I would like to know what you can do.
Діти співають пісню “What Can You Do?”
Потім команди по черзі говорять, що вони вміють робити. (На екрані діти можуть бачити відповідні малюнки.)
Мері Поппінс: Can you swim? Swim, children! (Учні виконують команди “run”, “jump”, “fly” та інші.)
Перегляд відеоролика “Gogo’s Adventures With English”. (Фільм 6 “What Сolour Is This?”)
Аліса: Now Gogo knows the colours. Do you, guys, know the colours? What colour is this?
Діти називають кольори, які поступово з’являються на екрані.
Мері Поппінс: You know the colours very well! My favourite colour is purple. What is your favourite colour? (Учні по черзі відповідають на запитання учмтеля.)
Всі учні співають пісню “The Rainbow Song”.
Дівчатка з команди “Little Kittens” виконують “The Rainbow Dance”.
Діти всі разом співають пісню “Games and Toys”.
Учні команди“Little Rabbits” співають пісню “Toys”. Потім вони розігрують казку «Червона Шапочка».
Учні команди “Little Kittens” розігрують сценку “Three Little Kittens”.
Журі підводить підсумки конкурсів та оголошує переможців.
Мері Поппінс: Thank you, children, for the nice party. You are very good kids and you know the English alphabet very well. But Alice and I must go home. We will see you again next year. Good-bye!
Учитель: Our party is over. Good-bye, everyone, and be happy!
Відеоролик “ABC Song In the Sea”.