Лічба предметів у межах 5.Цифра 1.Зайчик у гостинах на заняттях дітей.

Про матеріал
розвивати вміння дітей лічити й відраховувати предмети у межах п’яти; уточнити уявлення про геометричні фігури, закріпити вміння розрізняти їх і використовувати, розв’язуючи логічні вправи; з’ясувати вміння орієнтуватись у часі та просторі; розвивати логічне мислення; виховувати увагу та спостережливість. Демонстраційний матеріал: цифра 1; чарівна скринька з різнокольо- ровими конвертами; іграшки; таблиці з предметними малюнками; ди- дактичні ігри «Покажи і полічи», «Чого скільки?», , «Фантазери»; роздавальний матеріал: ; предметі картинки,геометричні фігури, цифра 1 .Квітка з пелюстками.
Перегляд файлу

Математика.

тема. Лічба  предметів  у  межах  5.Цифра  1.Зайчик  у  гостинах  на  заняттях    дітей.

Зміст заняття.:розвивати  вміння дітей лічити й відраховувати предмети у межах п’яти; уточнити уявлення про геометричні  фігури, закріпити вміння розрізняти їх і використовувати, розв’язуючи логічні вправи; з’ясувати вміння орієнтуватись у часі та просторі; розвивати логічне мислення; виховувати  увагу та спостережливість.

Демонстраційний  матеріал: цифра  1; чарівна скринька з різнокольо- ровими  конвертами; іграшки;  таблиці  з предметними малюнками; ди- дактичні  ігри «Покажи  і полічи», «Чого скільки?», , «Фантазери»;

роздавальний матеріал: ; предметі  картинки,геометричні  фігури,

 цифра 1  .Квітка  з пелюстками.

 

                                                 Хід заняття

 Я,Фея  Математики.Вітаю  вас  і  запрошую  до  цікавої  роботи.

— Діти, послухайте й відгадайте загадку. Я впевнена, ви відразу впізнає- те, про кого в ній мовиться.

Довгі вуха, куций хвіст,

Невеличкий сам на зріст.

На городі побував,

Там капустки пожував.

Довгі лапки — скік та скік.

Ми погнались — він утік. (Зайчик)

— Молодці,  правильно відгадали. Чуєте? Хтось стукає. Гей, хто там —

заходьте!(Ростик  у костюмі    Зайчика)

З а й ч и к (заходить). Добрий день,  діточки!  Які ж ви гарні — сидите тихенько й уважно слухаєте. А що це зараз у вас буде?

Д і т и. Заняття.

З а й ч и к. А яке заняття? Чи не математика? Д і т и. Так.

З а й ч и к (радо). Нарешті мені пощастило! У нашій Лісовій школі вже немає занять із математики. Добре, що я до вас потрапив.

Фея  Математики: То сідай з нами,  Зайчику.  Діти,  ви любите казки? А в яких казках зустрічається Зайчик?  (Діти називають.)

— Сьогодні до нас завітав Зайчик із казки «Коза-Дереза». Скільки у нас у гостях зайчиків? (Один) Позначимо вашу відповідь цифрою 1.(Показ  цифри)

Знайомство з цифрою.

Фізкультхвилинка.

 

Ось один чи одиниця.

І тонка, пряма, як спиця.

Вранці ставши по порядку,

 Роблять зайчики  зарядку.

 

 

Дружно лапки піднімають, Гарно бігають, стрибають.(показ  рухів)

Фея:— Але доки Зайчик  робив зарядку, Коза-Дереза зайняла  його хатку, і малий залишився без житла. Зайчик  прийшов  до нас просити  допомоги, бо Коза-Дереза сказала йому, що звільнить хатинку лише тоді, коли він виконає всі її завдання.  А Зайчик  ще не вчив математики і сам не впорається з ними. Допоможемо йому?

Зайчик показує дітям «Чарівну скриньку», яку передала Коза.  Зайчик  виймає звідти різнокольорові конверти.

— Давайте розглянемо  конверти, розкладемо  їх рядочком і полічимо.

— Скільки  їх? (Чотири)

— А якого вони кольору? Назвіть ці кольори.  (Синій, зелений, жовтий,  білий).

— Який за порядком  лежить білий конверт? (Діти відповідають.)

— Подивимося, що ж тут поклала Коза-Дереза.

Фея виймає  картинку-завдання «Покажи  і полічи». Потрібно  назвати іграшки на сходинках і визначити, як розміщені  по порядку (знизу вгору й згори до- низу): Буратіно, м’яч, ведмедик, бубон, машинка.

— Ваші голівки гарно попрацювали, тож нехай вони трішки відпочи- нуть. Заплющте  очі й прислухайтесь.  Ось прилетів  легенький  вітерець, розвіює ваше волоссячко, гладить щічки. Відпочили? Працюємо далі. Ці- каво, які ж завдання  у синьому конверті? (фея  виймає квітку.)

— Ой, яка гарна квіточка!

— А що в неї є? (Пелюстки)

— Скільки  їх? (П’ять)

— Ця квітка незвичайна, бо кожна її пелюстка — це привіт від когось із мешканців лісу.

— Перша пелюстка — привіт від Ведмедика. Необхідно відгадати, скіль- ки у нього яблук, якщо їх більше трьох, але менше п’яти.

— Друга пелюстка — привіт від Лисички. Від її квадратної хустини відрі- зали один кут. Скільки  кутів стало тепер у хустинки?(Показ)

— Третя  пелюстка — привіт  від Горобчика. У його мами  три синочки і дві донечки. Скільки  усього дітей у неї?

— Четверта пелюстка — привіт від Синички:

Горобець і три Синиці  он летять до годівниці.

Скільки  пташок,  ви скажіть, будуть вдячні за обід?

— П’ята — від Кози-Дерези. Викладіть цифру 1 із паличок.

— Молодці,  діти, добре попрацювали!

 Фея  виймає з жовтого конвертаЗавдання  «Домалюй  ялинку»

— З  одиниці  діти  домальовують  ялинку  з  цифри  1    (Одиницю  ,завчасно  напишуть  на  листочку  А-4 зеленим  фломастером,батьки)

 Фея:  -      Але  під ялинкою  спати  зайчикові  холодно,тому…

— Зелений  конверт пропонує  гру «Фантазери».  Ми з вами зараз трохи пофантазуємо — складемо з геометричних фігур Зайчикові хатинку, яку зай- няла Коза-Дереза.

— Скільки  ви виклали хатинок? (Одну)

— Скільки  геометричних  фігур ви використали? (П’ять)

 

— Скільки ? Скільки  ? 

— Скільки ? Чим  відрізняється фігура від ін-

ших?

— Так, вона має три сторони,  а решта — по чотири.

Діти добре розв’язали, Що коза їм загадала,

І тепер в моєї хати

Дерезу вдалось прогнати.

Фея:. Діти, вам сподобалися завдання, які передала Коза- Дереза? А яке сподобалося найбільше? Чому? Ви були уважними, кмітливими і все змогли виконати, а отже, допомогли Зайчикові  звільнити хатинку.

З а й ч и к. Мені було приємно дивитися, як ви гарно працювали на занятті. Дякую, що допомогли вигнати Козу-Дерезу.

 

Фея  :Дякую  за  увагу!  До  нових  зустрічей.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 березня 2023
Переглядів
411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку