ЛІЧБА В МЕЖАХ 199. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ 1. ЗАДАЧІ НА СУМІСНІ ДІЇ ПЕРШОГО І ДРУГОГО СТУПЕНЯ

Про матеріал
ЛІЧБА В МЕЖАХ 199. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ 1. ЗАДАЧІ НА СУМІСНІ ДІЇ ПЕРШОГО І ДРУГОГО СТУПЕНЯ
Перегляд файлу

ЛІЧБА В МЕЖАХ 199. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ 1.

ЗАДАЧІ НА СУМІСНІ ДІЇ ПЕРШОГО І ДРУГОГО СТУПЕНЯ

 

Хід уроку

 Посміхніться, діти , один одному. Нехай ваша посмішка допоможе нам на уроці. А щоб наша спільна робота була успішною, пригадаємо закони уроку:

 

1. Вести себе спокійно

2. Не викрикувати

3. Бути терплячими

4. Дати можливість висловитися своєму товаришу

5. Поважати один одного

Домашнє завдання я вже зібрала, переглянула. Всі впоралися. Молодці!


-Робота в зошиті. Розгортаємо  зошити, записуємо число, класна робота. * Каліграфічна  хвилинка ЧИСЛО 13

НОВА ШКОЛА

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з нумерацією чисел другої сотні; будемо вчитися читати і писати трицифрові числа, розв’язувати задачі на сумісні дії.

 Вище звіра, вище інших роблять людину знання і розум. Вони найсильніша зброя. Ми зробимо сьогодні подорож в країну - родоначальницю першої школи. А що це за країна дізнаємося виконавши завдання на картці.

Учні виконують завдання  і піднімають картку з результатом .

 

/на парті лежать картки  Греція-27, Єгипет-87, Україна-97

 

Греція


 

ІІІ. Новий матеріал

 Да, перші  школи з'явилися  у  Древнійи Греції. Але  відвідувати їх могли лише хлопчики.

 Спочатку хлопчики ходили до школи, у якій училися читати, писати й лічити.

Підготовча робота

- Ми  з  вами розгорнемо  підручники  на с.  55 і попрацюємо  . Доведемо  , що наші  сучасні  дівчатка ні  в чому не поступаються  в знаннях нашим сучасним  хлопчикам.

Для цього об'єднаємось у дві команди : команду хлопчиків і команду дівчаток  

відео НОВА ШКОЛА

  • відео НОВА ШКОЛА
  • 3. Первинне закріплення (с. 56, завдання 379; 380)
  • Робота в парах
  • — Розмірковуйте так: додати до числа 1 означає назвати наступне число. Після числа 135 йде число 136. Отже, якщо до 135 додати 1, то вийде 136. Якщо від числа відняти 1 означає назвати попереднє число. Число 140 передує числу 139. Отже, якщо від 140 відняти 1, то вийде 139.
  • Фізкультхвилинка
  • ФИЗ. МИН,  Зі  школи, де вчили рахувати діти переходили до іншої, де навчалися  співів, музики, поезії. Перенемемося і ми  на 1 хвилинку  до іншої школи ДЕ ПОРУХАЄМОСЬ І У ВІРШОВАНІЙ ФОРМІ ПОВТОРИМО ТАБЛИЦЮ МНОЖЕННЯ.
  • Завершувалося навчання в спеціальній школі  , яка  готувала  майбутніх  воїнів, готових вирішувати  в житті  будь-які завдання .
  • V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
  • 1. Робота над задачею (с. 56, завдання 381)
  • Аналіз умови задачі.
  •  
  • — Що відомо? Що невідомо?
  • — Як дізнатися, скільки дерев посадили у парку?
  • — Як дізнатися, скільки дерев у кожному ряді?

 

2. Творча робота над задачею

— Складіть подібну задачу за виразом (66 – 18) : 6.

3. Самостійна робота (с. 56, завдання 382)

Розв’язування прикладів — за варіантами.

4. Завдання з логічним навантаженням (с. 57, завдання 383)

Розв’язання

1) 10 + 8 + 6 = 24 (дм)

2) 2 + 2 = 4 (дм)

3) 24 – 4 = 20 (дм)

Відповідь: дошка вийшла завдовжки 20 дм.

 

VI. ПІДСУМОК УРОК

З якими числами ознайомилися на уроці?

Полічіть десятками від 100 до 190; одиницями від 109 до 129.

Гра «Попереднє та наступне числа»

Учитель показує картку з числом і одночасно промовляє: «Попереднє» чи «Наступне». Діти називають лише ті, які стоять попереду чи позаду числа на картці, яку тримає вчитель.

Молодці! Я вважаю, що після сьогоднішнього уроку  ні у кого не виникне ніяких сумнівів, що  наші  сучасні  дівчатка ні  в чому не поступаються  в знаннях нашим сучасним  хлопчикам.

 

 

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 57, завдання 384; 385,розмальовуємо, підписуємо дома назву кожного предмета на малюнку. За бажанням готуємо цікаве повідомлення про символ Греції.

 

 

doc
Додано
25 березня 2020
Переглядів
520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку