ЛІЧБА В МЕЖАХ 199. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ 1.
ЗАДАЧІ НА СУМІСНІ ДІЇ ПЕРШОГО І ДРУГОГО СТУПЕНЯ
Хід уроку
Посміхніться, діти , один одному. Нехай ваша посмішка допоможе нам на уроці. А щоб наша спільна робота була успішною, пригадаємо закони уроку:
1. Вести себе спокійно
2. Не викрикувати
3. Бути терплячими
4. Дати можливість висловитися своєму товаришу
5. Поважати один одного
Домашнє завдання я вже зібрала, переглянула. Всі впоралися. Молодці!
-Робота в зошиті. Розгортаємо зошити, записуємо число, класна робота. * Каліграфічна хвилинка ЧИСЛО 13
НОВА ШКОЛА
— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з нумерацією чисел другої сотні; будемо вчитися читати і писати трицифрові числа, розв’язувати задачі на сумісні дії.
Вище звіра, вище інших роблять людину знання і розум. Вони найсильніша зброя. Ми зробимо сьогодні подорож в країну - родоначальницю першої школи. А що це за країна дізнаємося виконавши завдання на картці.
Учні виконують завдання і піднімають картку з результатом .
/на парті лежать картки Греція-27, Єгипет-87, Україна-97
Греція
ІІІ. Новий матеріал
Да, перші школи з'явилися у Древнійи Греції. Але відвідувати їх могли лише хлопчики.
Спочатку хлопчики ходили до школи, у якій училися читати, писати й лічити.
Підготовча робота
- Ми з вами розгорнемо підручники на с. 55 і попрацюємо . Доведемо , що наші сучасні дівчатка ні в чому не поступаються в знаннях нашим сучасним хлопчикам.
Для цього об'єднаємось у дві команди : команду хлопчиків і команду дівчаток
відео НОВА ШКОЛА
2. Творча робота над задачею
— Складіть подібну задачу за виразом (66 – 18) : 6.
3. Самостійна робота (с. 56, завдання 382)
Розв’язування прикладів — за варіантами.
4. Завдання з логічним навантаженням (с. 57, завдання 383)
Розв’язання
1) 10 + 8 + 6 = 24 (дм)
2) 2 + 2 = 4 (дм)
3) 24 – 4 = 20 (дм)
Відповідь: дошка вийшла завдовжки 20 дм.
VI. ПІДСУМОК УРОК
— З якими числами ознайомилися на уроці?
— Полічіть десятками від 100 до 190; одиницями від 109 до 129.
Гра «Попереднє та наступне числа»
Учитель показує картку з числом і одночасно промовляє: «Попереднє» чи «Наступне». Діти називають лише ті, які стоять попереду чи позаду числа на картці, яку тримає вчитель.
Молодці! Я вважаю, що після сьогоднішнього уроку ні у кого не виникне ніяких сумнівів, що наші сучасні дівчатка ні в чому не поступаються в знаннях нашим сучасним хлопчикам.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 57, завдання 384; 385,розмальовуємо, підписуємо дома назву кожного предмета на малюнку. За бажанням готуємо цікаве повідомлення про символ Греції.