Розширити знання дітей про казки; удосконалювати вміння дітей працювати у групах(командах). Сприяти розвитку мовлення , творчої уяви, фантазії дітей; формувати загальнолюдські поняття доброти, чесності, дружби. Розвивати та бажання пізнавати нове. Виховувати почуття взаємодопомоги, товариськість, доброзичливість.
Тема: « У країні Казковій »
Мета: розширити знання дітей про казки; удосконалювати вміння дітей працювати у групах(командах). Сприяти розвитку мовлення , творчої уяви, фантазії дітей; формувати загальнолюдські поняття доброти, чесності, дружби. Розвивати та бажання пізнавати нове. Виховувати почуття взаємодопомоги, товариськість, доброзичливість.
Обладнання: картинки до казок, музичне оформлення, презентація.
Хід виховного заходу
-Доброго дня,дітки.
-Поверніться до наших гостей та привітайтесь теж із ними.
- А зараз скажіть мені дітки а ви сміливі?
- А ви умілі?
- А ви любите казки ? а багато казок знаєте? Молодці!Дуже добре, що тут зібралися найсміливіші,найвеселіші діти,які люблять казки.
- Сьогодні у нас виховна година незвичайна ,бо ми завітаємо в гості до казок і перевіримо, як добре ви знаєте їх героїв.
- А допоже нам чарівний потяг, на якому ми будемо їхати Країною казок.
(звучить звук потяга,після чарівна музика)
Добра, мудра, чарiвна казка завжди була у пошанi. Її із задоволенням слухають i дiти, i дорослi. Казки бувають рiзнi: довгi i короткi, веселi, чарiвнi, написанi автором або складенi народом. Подорож наша буде веселою та цікавою, ми пригадаємо казки які вивчали, які ви знаєте , персонажів казок головних героїв. Будьте уважні ми вирушаємо!!!
Ваші улюблені казки запросили нас на гостину ,і пропонують вам об"єднатися у 2 команди,вибрати собі капітана та назву команди.
- Отже,маємо команду "Смішарики" і команду "Фіксики".
1 ЗУПИНКА « Розминка»
- Зараз ви повинні дати відповіді на запитання по черзі за змістом українських народних казок.
1. Якою кашею Лисиця пригощала Журавля в казці "Лисиця та Журавель"?
а)гречаною
б)вівсяною
в)манною
г)перловою
2. Яка туфелька була у Попелюшки?
а)проста
б)золота
в)кришталева
г)залізна
3. Якого кольору були коси у Мальвіни?
а)білі
б)чорні
в)блакитні
г)золотисті
4. Яка панчоха була у Пеппі?
а)строката
б)у клітинку
в)довга
г)плямиста
5. Що носив у руках Котигорошко?
а)палицю
б)гирю
в)сокиру
г)булаву
6. Скільки людей тягло ріпку?
а)2
б)6
в)3
г)4
- Добре ,молодці! Мандруємо далі!
2 ЗУПИНКА "Інсценізація"
- Кожна команда має показати уривок із казки або інсценізувати його. Основне правило: має бути весело і цікаво. Переможе та команда, яка найбільше сподобається всім глядачам.
***
Прибігає Вовчик зі школи додому, у дворі розповідає друзям:
- Мене вчителька сьогодні похвалила перед усім класом.
- А що ж вона сказала?
- Вона сказала: "Діти, ви всі ще тупенькі, а ти, Вовчику, найперший ".
***
Буратіно намалював портрет.
- Хто це? - питає Мальвіна.
- Мій тато Карло.
- Але ж твій тато лисий.
- А у мене лисої фарби не було.
- Молодці!Впоралися із завданням на відмінно! Потяг рухається далі!
3 ЗУПИНКА"Будівельників"
Поламали букви слово,
Просять, поможіть нам знову.
Постарайтесь, поспішайте,
Героя казки називайте.
Для розуму всім зарядка,
виконуйте по порядку.
- З поданих у конвертах літер скласти імена казкових героїв.
- Молодці! Усе відгадали, а зараз виконаємо з вами фізкультхвилинку! Ми всі мріємо жити в казці,подружитися з героями і разом долати труднощі , тому що дружба - це велика сила,особливо у чарівному світі.
(звучить фізкультхвилинка "Райдуга")
4 ЗУПИНКА"Вгадай казку"
- Потяг їде далі.Я зачитую вам уривки казок, а ви повинні відгадати з якої це казки.
5 ЗУПИНКА "Кінцева"
- Які ж ви молодці! Гарно впоралися із завданнями, добре знаєте казки !Сьогодні всім було весело і цікаво? Ми пригадали знайомі нам казки,героїв. Але час повертатися додому.
Казка - це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки,легенди,пісні. Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони йдуть світом, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як потрібно жити по правді.
(звучить музика,діти розповідають вірші)
Не можем без казки у світі ми жити ,
бо казка нас вчить , як потрібно дружити,
як зло подолати,як хитрих провчати
як чуйних і добрих, й сміливих любити.
Підсумок заняття
Куди сьогодні ми здійснили подорож?
Які казки згадували?
Чому вчить казка?
(бути добрими,працьовитими, чемними,
вміти товаришувати ,допомагати в біді, добро завжди перемагає зло.)