Літературна вікторина "У країні Казковій"

Про матеріал

Розширити знання дітей про казки; удосконалювати вміння дітей працювати у групах(командах). Сприяти розвитку мовлення , творчої уяви, фантазії дітей; формувати загальнолюдські поняття доброти, чесності, дружби. Розвивати та бажання пізнавати нове. Виховувати почуття взаємодопомоги, товариськість, доброзичливість.

Перегляд файлу

Тема: « У країні Казковій »

Мета: розширити знання дітей про казки; удосконалювати вміння дітей працювати у групах(командах). Сприяти розвитку мовлення , творчої уяви, фантазії дітей; формувати загальнолюдські поняття доброти, чесності, дружби. Розвивати та бажання пізнавати нове. Виховувати почуття взаємодопомоги, товариськість, доброзичливість.

Обладнання: картинки до казок, музичне оформлення, презентація.

Хід виховного заходу

-Доброго дня,дітки.

 -Поверніться до наших гостей та привітайтесь теж із ними.

- А зараз скажіть мені дітки а ви сміливі?

- А ви умілі?

- А ви любите казки ? а багато казок знаєте? Молодці!Дуже добре, що тут зібралися найсміливіші,найвеселіші діти,які люблять казки.

- Сьогодні у нас виховна година незвичайна ,бо ми  завітаємо в гості до казок і перевіримо, як добре ви знаєте їх героїв.

- А допоже нам чарівний потяг,  на якому ми будемо їхати Країною казок.

(звучить  звук потяга,після чарівна музика)

  Добра, мудра, чарiвна казка завжди була у пошанi. Її із задоволенням слухають i дiти, i дорослi. Казки бувають рiзнi: довгi i короткi, веселi, чарiвнi, написанi автором або складенi народом.  Подорож наша буде веселою та цікавою, ми пригадаємо казки які вивчали, які ви знаєте , персонажів казок головних героїв. Будьте уважні ми вирушаємо!!!

Ваші улюблені казки запросили нас на гостину ,і пропонують вам об"єднатися у   2 команди,вибрати собі капітана та назву команди.

- Отже,маємо команду "Смішарики" і команду "Фіксики".

1 ЗУПИНКА « Розминка»

- Зараз ви повинні дати відповіді на запитання по черзі за змістом українських народних казок.

1. Якою кашею Лисиця пригощала Журавля в казці "Лисиця та Журавель"?

а)гречаною

б)вівсяною

в)манною

г)перловою

2. Яка туфелька була у Попелюшки?

а)проста

б)золота

в)кришталева

г)залізна

3. Якого кольору були коси у Мальвіни?

а)білі

б)чорні

в)блакитні

г)золотисті

4. Яка панчоха була у Пеппі?

а)строката

б)у клітинку

в)довга

г)плямиста

5. Що носив у руках Котигорошко?

а)палицю

б)гирю

в)сокиру

г)булаву

6. Скільки людей тягло ріпку?

а)2

б)6

в)3

г)4

- Добре ,молодці! Мандруємо далі!

2 ЗУПИНКА "Інсценізація"

- Кожна команда має показати уривок із казки або інсценізувати його. Основне правило: має бути весело і цікаво. Переможе та команда, яка найбільше сподобається всім глядачам.

                                    ***

Прибігає Вовчик зі школи додому, у дворі розповідає друзям:

- Мене вчителька  сьогодні похвалила перед усім класом.

- А що ж вона сказала?

- Вона сказала: "Діти,  ви всі ще тупенькі, а ти, Вовчику, найперший ".

                                          ***

Буратіно намалював портрет.

- Хто це? - питає Мальвіна.

- Мій тато Карло.

- Але ж твій тато лисий.

- А у мене лисої фарби не було.

- Молодці!Впоралися із завданням на відмінно! Потяг рухається далі!

3 ЗУПИНКА"Будівельників"

Поламали букви слово,

Просять, поможіть нам знову.

Постарайтесь, поспішайте,

Героя казки називайте.

Для розуму всім зарядка,

виконуйте по порядку.

- З поданих у конвертах літер скласти імена казкових героїв.

- Молодці! Усе відгадали, а зараз виконаємо з вами фізкультхвилинку! Ми всі мріємо жити в казці,подружитися з героями і разом долати труднощі , тому що дружба - це велика сила,особливо у чарівному світі.

(звучить фізкультхвилинка "Райдуга")

4 ЗУПИНКА"Вгадай казку"

   - Потяг їде далі.Я зачитую вам уривки казок, а ви повинні відгадати  з якої це казки.

5 ЗУПИНКА "Кінцева"

- Які ж ви молодці! Гарно впоралися із завданнями, добре знаєте казки !Сьогодні всім було весело і цікаво? Ми пригадали знайомі нам казки,героїв. Але час повертатися додому.

Казка - це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки,легенди,пісні.                Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони йдуть світом, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як потрібно жити по правді.

(звучить музика,діти розповідають вірші)

Не можем без казки у світі ми жити ,

бо казка нас вчить , як потрібно дружити,

як зло подолати,як хитрих провчати

як чуйних і добрих, й сміливих любити.

Підсумок заняття

Куди сьогодні ми здійснили подорож?

Які казки згадували?

Чому вчить казка?                                        

(бути добрими,працьовитими, чемними,                                 

вміти товаришувати ,допомагати в біді, добро завжди перемагає зло.)

 

docx
Додано
10 березня 2018
Переглядів
1115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку