ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
(за підручником «Українська мова та читання» М. Чумарна)
4 години на тиждень
ІІ семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
З Новим роком, з колядою!
|
|||
65 |
Вступ до теми. Зима щедра святами. Акровірш «Коляда». «Зимові свята» (стаття). |
|
|
66 |
Зиму можна не тільки побачити, зиму можна навіть п очути. Василь Сухомлинський «Як дзвенять сніжинки». |
|
|
67 |
Колядуємо та віншуємо. Колядка «Добрий вечір тобі…». Посівання «Сію, сію, посіваю...». |
|
|
Фантастичні мандрівки у світі чудес та космосі
|
|||
68 |
Де найкраще місце на землі? Акровірш «Земля». |
|
|
69 |
Новорічні дива. Марія Чумарна «Діамант феї Дарини» (уривок з повісті). |
|
|
70 |
В Новорічну ніч усе таке казкове... Марія Чумарна «Діамант феї Дарини» (продовження). |
|
|
71 |
То ж мріймо, скільки душа наша просить, вона нам в майбутньому щастя приносить. Марія Чумарна «Діамант феї Дарини» (продовження). |
|
|
72 |
Робота з дитячою книжкою. Йде зима у сукні срібній… |
|
|
73 |
Діагностувальна робота: аудіювання «Найкращі квіти» Грігоре Вієру. |
|
|
74 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення знань. |
|
|
75 |
Подорожі та мандрівки. Українська народна казка «Як Іван до Сонця ходив». |
|
|
76 |
Найдавніші мандрівники — герої казок. Українська народна казка «Як Іван до Сонця ходив» (продовження). |
|
|
77 |
Розумний з книжок знання бере. «Зірка на ім’я Сонце» (із книги «Планета Земля»). Прислів’я. «Український робінзон» (стаття). |
|
|
78 |
Де руки й охота, там скора робота. Ігор Федів та Вал. Злотополець «Життя та дивовижні пригоди козака Миколи на безлюдному острові». |
|
|
79 |
Робота з дитячою книгою. Літературні казки. |
|
|
80 |
Не тільки вижити, а й залишитися людиною. Ігор Федів та Вал. Злотополець «Життя та дивовижні пригоди козака Миколи на безлюдному острові» (продовження). |
|
|
81 |
Щасливий, хто сни має милі! Льюїс Керрол «Пригоди Аліси в Дивокраї» (уривки з повісті): «Білий кролик». |
|
|
82 |
Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, фантазії і творчості. Льюїс Керрол «Пригоди Аліси в Дивокраї» (уривки з повісті): «Як Алісу вигнало вгору». Скоромовки. |
|
|
83 |
У світі немає нічого кращого за дружбу. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (уривки з повісті). ІІІ частина. |
|
|
84 |
Не варто гніватися на дорослих. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (уривки з повісті). ІV частина. |
|
|
85 |
Подбаймо про Землю разом. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (уривки з повісті). V частина. |
|
|
86 |
Діагностувальна робота. Усний переказ Віра Оберемок «Колючі гості.» |
|
|
87 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення знань. |
|
|
88 |
Робота з дитячою книжкою. Л. Денисенко « Якдиварлики знайшли в собі гідність» |
|
|
89 |
Всесвіт нам бентежить мрії. «Про астероїди» (з «Енциклопедії»). «Стародавня астрономія» (із книги «Найцікавіше про космос»). |
|
|
90 |
Якби всі жили у мирі й злагоді… Марія Чумарна «Планета рожевого світанку» (казка). |
|
|
91 |
Нема пам’яті — і нема майбутнього. Марія Чумарна «Планета рожевого світанку» (продовження). |
|
|
92 |
Підсумок за темою. |
|
|
Літературне коло
|
|||
93 |
Вступ до теми. Серед книжок, як і серед людей, можна потрапити в гарне товариство. Акровірш «Література». Улюблені письменники. |
|
|
94 |
Жила колись на світі Леся… Леся Храплива «Колись весною на Волині». |
|
|
95 |
На шлях я вийшла ранньою весною… Леся Храплива «Колись весною на Волині» (продовження). |
|
|
96 |
Робота з дитячою книжкою. Все збудилося від сну, зустрічаємо весну… |
|
|
97 |
Вчитаймося в Лесине слово іскристе. Леся Українка «Конвалія» (уривок). |
|
|
98 |
Ні, я жива, я вічно буду жити… Леся Українка «Хотіла б я піснею стати…». |
|
|
99 |
Шевченкові твори сяють, мов зорі. Тарас Шевченко «Що воно там, за горою?» (уривок з повісті «Княгиня»). |
|
|
100 |
Тарасові думки будуть жити віки. Тарас Шевченко «Що воно там, за горою?» (уривок з повісті «Княгиня»; продовження). |
|
|
101 |
Вчитайтеся, вслухайтеся в Шевченкове слово… Тарас Шевченко «І досі сниться…». |
|
|
102 |
Хто Шевченка прочитав, той багатший серцем став. Тарас Шевченко «Ой діброво, темний гаю». (напам’ять) |
|
|
103 |
Маленька казка, а розуму навчає. Іван Франко «Лисичка і Рак». |
|
|
104 |
Робота з дитячою книжкою. Г.Ткачук «Нерозмінна монета» |
|
|
105 |
Діагностувальна робота: читання мовчки(письмово) А.Дімаров «Історія з історією» |
|
|
106 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань . |
|
|
107 |
Франко і поезія. Іван Франко «Розвивайся, лозо, борзо». |
|
|
108 |
Що означає бути людиною? Максим Рильський «Синові». |
|
|
108 |
Дивний мрійник з очима дитини і розумом філософа. Павло Тичина «Як Дуб із Вітровієм бився» (уривок). |
|
|
110 |
Ну що б, здавалося, слова… Анатолій Камінчук «Про мову». Загадка. |
|
|
111 |
Братня любов краще кам’яної стіни. Михайло Слабошпицький «Брат знаменитого воротаря». |
|
|
112 |
Воротарський хліб не з медом. Михайло Слабошпицький «Брат знаменитого воротаря» (продовження). |
|
|
113 |
Робота з дитячою книжкою. Моя улюблена казка. |
|
|
114 |
Підсумок за темою « Літературне коло»
|
|
|
Я – твоя кровинка, Україна!
|
|||
115 |
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. Вступ до теми. Акровірш «Край». Марія Чумарна «З Україною в серці». |
|
|
116 |
Люби і знай свій рідний край. Валерій Шевчук «Дорога історії». |
|
|
117 |
Микола Чернявський «Рідний край». |
|
|
118 |
Знай і шануй державні символи України! Дмитро Павличко «Наш прапор». |
|
|
119 |
В чужім краю і пташка не співає. Калмицька народна казка «Казка про рідний край». |
|
|
120 |
Триває подорож у калмицьку народну казку. Калмицька народна казка «Казка про рідний край» (продовження). Прислів’я. |
|
|
121 |
Робота з дитячою книгою. Дитячі енциклопедії. |
|
|
122 |
Діагностична робота. Робота з літературним твором «Максим Березовський» |
|
|
123 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення знань. |
|
|
124 |
Де рідний край, там і рай. Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна». |
|
|
125 |
Урок-гра « Літературні пригоди»
|
|
|
126 |
Бібліотечний урок «Науково-популярна література для молодших школярів». |
|
|
127 |
Вікторина: «У світі казки чарівної».
|
|
|
128 |
Зміни кінцівку твору. |
|
|
129 |
Робота з дитячою книгою Іскринки творчості. |
|
|
130 |
Бібліотечний урок «Подаруй книзі нове життя».
|
|
|
131 |
Вікторина : «Великий Кобзар»
|
|
|
132 |
Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів. |
|
|
133 |
Бібліотечний урок «Щоденник читача».
|
|
|
134 |
Інформаційно- літературна хвилинка « Твої улюблені письменники». |
|
|
135 |
Бібліотечний урок «Сучасна література для молодших школярів» |
|
|
136 |
Театральна постанова казки на новий лад (на вибір учнів). |
|
|
137 |
Робота з дитячою книгою Моя улюблена книга. |
|
|
138 |
Повторення вивченого матеріалу.
|
|
|
139 |
Підсумковий урок за ІІ семестр
|
|
|
140 |
Підсумковий урок за рік.
|
|
|