Літературний диктант за змістом оповідання Є.Гуцала "Лось"

Про матеріал
Запропонований диктант з літератури у 5 класі спрямований на діалог учителя з учнем та створення атмосфери зацікавленості на уроці. Його можна проводити на будь-якому етапі уроку. Диктант активізує мислення і пам'ять, перевіряє рівень роботи учнів із підручником та за короткий проміжок часу дає можливість швидко перевірити зміст прочитаного твору та оцінити вміння учнів виокремлювати, узагальнювати матеріал
Перегляд файлу

Євген  Гуцало  «Лось» лось аналіз євген гуцало
1.  Який саме період зими – початок, середину чи кінець  зображено у творі ?
       ( кінець зими )
2.  Для чого лось пішов до річки ?
       ( хотів напитися води )
3.  Чому він не злякався хлопчиків ?
       ( бо він був із заповідника і звик до людей, що його  підгодовували )

4.  Про що подумав менший підберезник, глянувши на ополонку ?
       ( що собака купається )
5.  Як лось кликав на допомогу ?
       ( своїм ревом )
6.  Про яку подію згадав лось, коли відчував безвихідь у водяному полоні?
       ( про те, як його переслідувала вовча зграя )
7.  Хто його тоді врятував ?
       (мисливці )
8.  Хто і як додумався врятувати звіра ?
       ( старший брат сокирою рубав лід від ополонки, прокладаючи хід до берега)
9.  Чому загинув лось ?
       ( дядько Шпичак вистрілив з рушниці )
10  Що пропонував дядько хлопцям, щоб вони його не видавали ?
       ( пропонував спершу м’ясо, а потім уже і роги )
11.  Куди подалися хлопці ?
       ( в заповідник, щоб заявити охороні )
12.  Чого навчає твір ?
       ( доброти, чуйності, любити і оберігати природу, не миритися з несправедливістю )
      

docx
Додав(-ла)
Семенюк Оксана
Додано
25 березня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку