Логіко-математичний розвиток Тема «Подорож до Русалочки та її друзів»

Про матеріал
Мета: Величина (Завдання викласти 3 рибки від більшої до меншої) Закріпити вміння порівнювати об’єкти за величиною - викладання серіаційного ряду у порядку зростання чи спадання певних ознак величини Закріпити вміння класифікувати предмети за величиною, великі – малі. Форма. (Геометричні фігури) Закріпити вміння визначати форму предметів за допомогою геометричної фігури як еталона; Закріпити назви площинних (трикутник, чотирикутник, квадрат, круг) класифікує геометричні фігури за однією з ознак (кольором та формою). Лічба (Завдання від Русалочки - рибки та краби) Закріпити вміння називати цифри, співвіднесення цифри і і числа, лічить об’єкти в межах 5, користуючись кількісними та порядковими числівниками. Множини. (Завдання від Русалочки - рибки та краби) Закріпити вміння порівнювати групи предметів за кількістю, використовуючи слова: «більше»,«менше», «стільки ж», «однаково»; порівнює дві групи предметів шляхом накладання, прикладання, перелічування;закріпити знання та вміння утворювати рівність із нерівності шляхом зменшення чи збільшення однієї із множин. Кількість(Завдання від Русалочки - рибки та краби). Порівнює контрастні за кількістю предмети, використовуючи слова «багато», «мало», «більше», «менше», «стільки ж…», «стільки–скільки», «однаково».
Перегляд файлу

Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 " Чайка"

із спеціалізацією по розвиваючому навчанню

 

 

 

 

Логіко-математичний розвиток

Тема «Подорож до Русалочки та її друзів»

 

 

 

 

 

 

 

 

   Вихователь: Дудник Ольга Іванівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Нікополь

Логіко-математичний розвиток

Тема «Подорож до Русалочки та її друзів»

Мета: Величина (Завдання викласти 3 рибки від більшої до меншої)

Закріпити вміння порівнювати  об’єкти за величиною -  викладання серіаційного  ряду  у порядку зростання чи спадання певних ознак величини

Закріпити вміння класифікувати  предмети за величиною, великі – малі.

 

Форма. (Геометричні фігури)

Закріпити  вміння визначати форму предметів за допомогою геометричної фігури як еталона;

Закріпити назви площинних (трикутник, чотирикутник, квадрат, круг)

класифікує геометричні фігури за однією з ознак (кольором та  формою).

 

Лічба (Завдання від Русалочки  - рибки та краби)

Закріпити вміння називати цифри, співвіднесення цифри і і числа, лічить об’єкти в межах 5, користуючись кількісними та порядковими числівниками.

 

Множини. (Завдання від Русалочки  - рибки та краби)

Закріпити вміння порівнювати  групи предметів за кількістю, використовуючи слова: «більше»,«менше», «стільки ж», «однаково»; порівнює дві групи предметів шляхом накладання, прикладання, перелічування;закріпити  знання та вміння утворювати рівність із нерівності шляхом зменшення чи збільшення однієї із множин.

 

Кількість(Завдання від Русалочки  - рибки та краби).

Порівнює контрастні за кількістю предмети, використовуючи слова

«багато», «мало», «більше», «менше», «стільки ж…», «стільки–скільки», «однаково».

 

Орієнтування у просторі, часі.

Під час завдання «Зліва вгорі, Зліва внизу, справа вгорі, Зліва вгорі»

закріпити вміння розподіляти предмети на площині, аркуші паперу;

під час вправи «Частини доби» закріпити вміння  визначати частини доби, орієнтуючись на власну діяльність та діяльність дорослих: ранок (мама йде на роботу), день (я в дитячому садку), вечір (у нас вечеря), ніч (усі сплять).

 

Сприяти отриманню дитиною радості від пошуку і задоволення від одержаного результату.

Виховувати позитивне ставлення до пізнання нового.

 

Обладнання: ширма –море та морське дно, рибки, та мушлі, магнітофон із записами  «Морські хвилі», мультфільм «Русалонька», картки із завданням, цифри, картка «Частини доби», картка «Геометричні фігури», Вправа «Рибки від більшої до менш», картка «Скільки?» (рибки, краб,зірочки), картка із завданням «Акваріумні рибки», «Перлинки», завдання «Вгорі-внизу»

 

 

 

 Психогімнастика   «Вирушаємо до моря».

Вихователь: Море безкрає … чарівна блакить

                      Хвиля зітхає і тихо шумить…

                      Котяться хвилі, змивають пісок.

                      Дивно навколо: все наче з казок…(звучить звуки моря, хвиль)

-Що це за звуки, як ви гадаєте?

-Так, це шум моря. А визнаєте, на морі відбуваються різні події, в морі живуть різні тварини, і можна знайти навіть скарб. Ось сьогодні я запрошую вас в мандрівку до казкових мешканців моря.

Погляньте хто це?  Русалонька.

                     Вітер над морем політ зупиня,

                     радісно крильми своїми маха.

                     Чує, як з моря несеться прохання

                     слізне шептання, тихе благання. …(звучить звуки моря, хвиль)

Закрийте очі і ми перетворимось на морських мешканців (маски-наголівники  -краби,  зірка, рибка, ракушка)

- Готові до подорожі? Перерахуватись! (діти перераховуються).

- Юля, яка ти стоїш по порядку?...

- Я бачу, команда дійсно готова. Займіть свої місця. Подивіться яка краса (ширма прикрашена, дно морське, ракушки з номерами).

- Діти, ми потрапили  у підводне царство до Русалоньки та її друзів. Вони готуються до свята їм потрібна наша допомога.

Спочатку знайдемо свої місця. На кожній ракушці є номер певного кольору на столах  ракушка намальована  знайдіть свої місця.

   

1 Загадки:

Родич рака, живе в морі, ходить боком (краб)

Має хвіст, а не літає, має рот -  не розмовляє ( риба)

 

 

 

 

 

     

 

      

            

У Русалоньки є багато друзів та їй треба знати скільки прийде гостей, допоможемо порахувати.

 

 

- Викладіть на верхню смужку  5 рибок  -Скільки ти виклав?

- На нижню викладіть 4 краба. -Скількі ти виклав?

- Кого  більше? Рибок.

- Кого  менше? Крабів

- На скільки? На 1

- Що треба зробити, щоб їх стало порівну?

- Скількі тепер Рибок? Крабів?

-Як ви це зробили?

 

Зліва вгорі, Зліва внизу, справа вгорі, Зліва вгорі

                                                     

 

                                                         

 

 

2 СКІЛЬКИ?

Крабу допоможемо друзів порахуємо: викласти цифру відповідно до кількості   

 

 

2

 

3

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОРЯДКОІВА ЛІЧБА

Допоможіть русалочці викласти  цифри та пронумерувати  мушлі

 

 

цифри 1  2  3  4  5

 

ФІЗХВИЛИНКА  

                       Рибки плавають в водиці,

           Рибкам весело гулять.

                       Хочемо ми з рибками

                       разом попірнать.

                       Раз- прогнулись, потягнулись,

                       На носочки піднялись.

                       Вліво, вправо повернулись,

                       Один одному всміхнулись.

                       Рибки хвостиком махнули,

                       Рибки воду сколихнули

                       І на дно морське пірнули.

                      

КІЛЬКІСТЬ

Закріпити здатність співвідносити цифри 1-3  з кількістю предметів.

Наступне завдання від черепахи -   у неї  є друзі  які мешкають в акваріумі – порахуємо їх

 

 

 

РОЗМІР

Завдання від рибки

Викласти  рибок  від більшої до меншої( 3 рибки)

 

Завдання від Нептуна

ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ     

Викладаємо геометричні фігури відповідно за формою та кольором             

 

 

ЧАСТИНИ ДОБИ

Діти з вихователем підходять до дошки з плакатом «Частини доби» та стають півколом.

Діти, як називається частина доби, коли сходить сонечко і ви прокидаєтесь у своїх ліжках? (Ранок.)

Як називається частина доби, коли ви, дітки, перебуваєте у дитячому садку, граєтесь, малюєте? (День.)

Скажіть, діти, у яку частину доби, ви після дитячого садка разом з батьками дивитесь телевізор, мама готує вечерю? (Вечір.)

А як назвати частину доби, коли світить Місяць, а ви міцно спите у ліжечках? (Ніч.) Пропоную сісти за столи.

Наступна гра «Закінчи речення».

Діти стають в коло. Вихователь питає:

Снідаємо ми вранці, а вечеряємо… (увечері).

Спимо ми вночі, а зарядку робимо… (вранці).

Робимо зарядку ми вранці, а обідаємо… (вдень).

Сонце світить вдень, а Місяць… (вночі).

 

СОЛОДОЩІ ВІД МОРСЬКИХ ЖИТЕЛІВ.

В маленьку шкатулку заховано гостинці - медальки-солодкі

Підсумок заняття

Ви всі добре працювали,

Знання міцні здобували.

Тож скажу вам у кінці:

–Діти, всі ви – молодці!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку