Логіко-математичний розвиток. ТЕМА: «У пошуках Царівни»

Про матеріал
Логіко-математичний розвиток. ТЕМА: «У пошуках Царівни». - Вчити дітей розпізнавати та називати геометричні фігури (коло, трикутник, квадрат). Визначати кількість предметів (до 6). - Розвивати конструктивну діяльність, логічне мислення, орієнтацію на аркуші паперу; творчу уяву, просторове уявлення, дрібну моторику, сенсорні здібності, мислительні процеси, уміння конструювати. - Виховувати чуйність, бажання прийти на допомогу казковим героям. Закріплювати у дітей потребу бути учасником ігрового співтовариства.
Перегляд файлу

1

 

Логіко-математичний розвиток

 

ТЕМА: «У пошуках Царівни»

Мета: 

- Вчити дітей розпізнавати та називати геометричні фігури (коло, трикутник, квадрат). Визначати кількість предметів (до 6).

- Розвивати конструктивну діяльність, логічне мислення, орієнтацію на аркуші паперу;  творчу  уяву, просторове уявлення, дрібну моторику, сенсорні здібності,

мислительні процеси, уміння конструювати. 

- Виховувати чуйність, бажання прийти на допомогу казковим героям.

Закріплювати у дітей потребу бути учасником ігрового співтовариства.

Демонстраційний матеріал: ілюстрації до казок, цифри, мольберт.

Роздавальний матеріал: геометричні фігури, цифри, зошити, олівці.

Попередня робота: читання  казок, дидактичні ігри математичного

складу («Геометрична мозаїка».)

Хід заняття

1. Організаційний момент.

 Вихователь: Діти, ви любите казки? Які казки ви знаєте? Я пропоную вам вирушити до казки, але спочатку треба відповісти на запитання:

  • Яка зараз пора року ?
  •  Який зараз місяць?
  • Скільки осінніх місяців?
  • Скільки. днів у тижні? 
  • Який сьогодні день тижня?
  •  Який був? Який буде?
  •  Скільки вихідних ви знаєте?

Вихователь:  Ми з вами вирушаємо в казку на килимку-літаку. Сідайте гарненько та слухайте уважненько.

Жив-був цар. І була у нього донька-красуня. (Виставляються ілюстрації)

Как царь, жену себе искал. Из цикла-где-то в тридвенадцатом ...План сказки "Царевна Несмеяна", как составить?

Ось поїхав як-то цар у справах, а донька вдома зосталась. Вийшла вона  в садок погуляти, а тут налетів вітер, підхопив Царівну і поніс в тридев’яте

царство, в тридесяте государство.

Повернувся цар, а доньки немає. Зібрав тоді він парубків, та приказав знайти

Царівну. Хто поверне, той одружиться на ній та отримає півцарства в придачу.

Поїхав її шукати Іван-Царевич.

Иван-царевич - герой русских сказок

Їде день, їде два, місяць. Ось і літо настало.

Під’їздить він до хатки на курячих ніжках.

Побег из избушки Бабы Яги как метафора выхода из депрессии. Часть ...      Царевич Проша и баба Яга. ~ Поэзия (Стихи для детей)

Там Баба-Яга живе. Розповів Іван-Царевич про свою біду. Що його наречену Вітер забрав. Баба-Яга допомогти пообіцяла: "Є,– каже у мене декілька завдань для тебе.

Виконаєш, повернеш наречену. Царевич погодився.

Вихователь: Допоможемо Івану-Царевичу?

2. Дидактична гра «Завдання Баби Яги»

Перше завдання: 

  • В яку пору року виїхав Іван - Царевич? (восени)
  • Яку пору року був в дорозі? (зиму, весну)
  • Коли приїхав? (влітку)

Ось тобі чарівне блюдечко с наливним яблучком . Покатаєш по ньому яблучко, вмить побачиш те, що треба. Якщо все виконаєш - знайдеш дорогу до Царівни, дивись!

https://fc.vseosvita.ua/001lv1-1df6/006.jpg

Друге завдання:

Зараз побачимо секретну мапу. Чи зможемо її запам’ятати ?  
Вихователь: Діти, давайте допоможемо Івану- Царевичу запам’ятати мапу. 

(Вихователь на декілька секунд (до 10 секунд) показує мапу дітям, а потім діти по пам’яті повинні викласти на чистих аркушах те ж саме, а потім розповісти, що і де у них розташовано). 

https://fc.vseosvita.ua/001lv1-1df6/009.jpg


https://fc.vseosvita.ua/001lv1-1df6/00a.jpg 

 Вихователь: Молодці, діти, мапу запам’ятали, можна вирушати далі. Сіли на коней і поскакали.  

3. Фізкультхвилинка "Коник”. 

(на килимку, діти зображують їзду на конях та цокають язичками)
Вихователь: Приїхали до замку.

Миллионы изображений PNG, фоны и векторы для бесплатной загрузки ...

4. Дидактична гра «Чарівні камінці»

А вхід до замку завалений камінням.

(На дошці зображення каміння з цифрами від 1 до 6. На кожному

камінці написано по одному числу). 
Вихователь: Щоб увійти до замку, треба розібрати каміння. Давайте допоможемо Івану- Царевичу розібрати каміння. 
1.Катя, візьми камінчик з цифрою, яка стоїть після цифри 5. 
2.Руслан, візьми камінчик з цифрою, яка знаходиться між цифрами 3 та 5. 
3.Соня, візьми камінчик з цифрою, котра стоїть перед цифрою 4. 
Вихователь: Молодці, діти, впорались з завданням. Увійшли ми до замку.

Вихователь: На нашому шляху високі сходи, треба їх порахувати.

(Діти рахують від 1 до 6 і від 6 до 1)

Аж ось нас помітили охоронці.

https://fc.vseosvita.ua/001lv1-1df6/00c.jpg

У охоронців своє завдання для нас.

5. Дидактична гра «Знайди зайве, домалюй потрібне»

 

1. Знайди зайвий символ:https://fc.vseosvita.ua/001lv1-1df6/00d.jpg

Діти зафарбовують зайве

2. Додай в квадраті фігури, яких не вистачає:https://fc.vseosvita.ua/001lv1-1df6/00e.jpg

6. Дидактична гра «Склади геометричну фігуру»

https://fc.vseosvita.ua/001lv1-1df6/00f.jpg

Вихователь: Ось ми і звільнили Царівну.

https://fc.vseosvita.ua/001lv1-1df6/012.jpg

7. Підсумок .

Вихователь: Дружно з вами працювали і Царівну визволяли. Впорались швиденько, треба повертатися додому тихенько.

Де ми з вами побували? Які завдання виконували? Кому допомагали?

docx
Додано
18 червня 2020
Переглядів
674
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку