Логопедична головоломка для автоматизації звука "Ч"

Про матеріал

Логопедична головоломка для автоматизації звука "Ч" має на меті не лише автоматизувати поставлений звук у мові дитини, але й уточнити знання з лексико-граматичної будови мови, розвивати вміння орієнтуватися у просторі. Бажаю успіхів у корекційній роботі!

Перегляд файлу

Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "картинки для детей  цапля"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей  цапля"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей  цапля"Результат пошуку зображень за запитом "картинки для детей  цапля"Пов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображенняПов’язане зображення 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логопедична головоломка звук «Ч»

Мета:

  • Закріпити у дітей правильну вимову звука «Ч» у словах на початку (словник: чапля, чайка, чорногуз, чиж).
  • Вчити орієнтуватися у просторі, розрізняти поняття « вверху-внизу», «ліворуч-праворуч».
  • Збагачувати активний словник дітей словами-назвами птахів та закріпити вміння вживати узагальнююче слово «дикі птахи».
  • Вправляти у вмінні добирати слова-ознаки (прикметники до іменників), будувати прості та поширенні речення.
  • Розвивати мисленнєві процеси у дитини.

Правила гри:

  •  Перед грою педагог готує картки-поля ( ці поля мають пусті місця та накреслені більш товстішими лініями)  та роздатковий матеріал, який необхідно розрізати по лініям ( ці малюнки будуть розкладатися в пусті трикутники, для зручності гри вони теж мають трикутну форму; малюнки розташовані у квадратах, накреслених більш тонкими лініями. До речі це і зразок правильного виконання завдання ).
  • Дитина отримує 4 картки-поля з пустими місцями та малюнки, які повинна розташувати так, щоб кожна картка-поле була схожа одна на одну.
  • Заповнивши пусті місця та порівнявши один з одним (картки схожі між собою) дитина називає малюнки, які розташовані на картках. Бажано назвати усі чотири картки, адже йде процес автоматизації правильної вимови звука у словах. А також узагальнити: як назвати все одним словом?
  • Потім педагог запитує де розташована ЧАЙКА? (ЧАПЛЯ, ЧОРНОГУЗ, ЧИЖ)
  • Ускладнення гри №1 «Чого не стало? (можливо ховати як одну так і декілька малюнків)
  • Ускладнення гри №2 «Що я переплутала? Виправ помилку» (теж можливо поміняти місцями два малюнка, або декілька)
  • Ускладнення гри №3 «Добрати слова-ознаки» ( дитина добирає прикметник до іменника Н-д: біла чайка. Від рівня розвитку дитини, можливо добрати 3 слова-ознаки Н-д: біла, морська, велика чайка)
  • Ускладнення №4 « Склади речення із заданим словом» (або від рівня розвитку дитини – склади речення з усіма словами Н-д: НА малюнку діти намалювали птахів - чайку, чаплю, чорногуза та чижа.

Бажаю успіхів у корекційно-розвивальній роботі з дітьми!

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
7 липня 2018
Переглядів
749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку