РОЗРОБИЛА: ВЧИТЕЛЬ – ЛОГОПЕД ДЕМУЗ НАТАЛІЯ
СЕРГІЇВНА
natalia.demuz23@gmail.com
Просторове орієнтування є видом розумової діяльності, який спрямований на виконання вправ та завдань, які потребують орієнтації в просторі (він може бути як реальний, так і уявний).
Для учнів, які мають мовленнєві порушення подібні завдання часто викликають страх та нерозуміння.
Дидактичний матеріал спрямований на допомогу учням не лише автоматизовувати звуки, а й навчатися орієнтуватися в уявному просторі. Працювати з матеріалом можна наступним чином:
1. Учневі дається завдання: знайди предмет, який знаходиться МІЖ (наприклад, знайди предмет, який знаходиться між носорогом та сорокою), НАД, ПІД, ЗА
2. Можна знаходити на вежах усі предмети, які починаються на звук (Ш, Р, З, Л)
3. Під час роботи з робочими листками можна використовувати тісто для ліпки, кольорові олівці, фломастери, фарби, крупи, липучки, що відповідно сприяє розвитку дрібної моторики та уяви.
ЗВУК [Ч] (НАД, МІЖ, ПІД)
natalia.demuz
(назви де знаходяться предмети НАД, МІЖ, ПІД, НА )
natalia.demuz
(назви де знаходяться предмети НАД, МІЖ, ПІД, НА)
natalia.demuz
natalia.demuz
(назви де знаходяться предмети НАД, МІЖ, ПІД, НА )
natalia.demuz
natalia.demuz
(назви де знаходяться предмети НАД, МІЖ, ПІД, НА )
natalia.demuz