Лялька-маріонетка у казці. Захист проекту. Інтегрований урок в 6 класі: трудове навчання, англійська мова

Про матеріал

Мета: Сприяти формуванню вмінь та навичок з остаточної обробки та оздобленню ляльки-маріонетки; розвитку, естетичного смаку, вміння працювати самостійно; виховувати охайність, старанність та уважність під час роботи.

Активізувати вживання лексичного матеріалу з тем: "Зовнішність. Одяг. Казкові персонажі"; удосконалювати граматичні вміння під час вживання дієслів в Present Simple; практикувати у говорінні, читанні, аудіюванні та письмі; розвивати комунікативні та творчі компетенції; виховувати в учнів старанність, потребу в емоційній культурі та підтримувати; інтерес до вивчення англійської мови

Перегляд файлу

Клас 6

Тема: Остаточна обробка та оздоблення виробу. Захист проекту

Мета: Сприяти формуванню вмінь та навичок з остаточної обробки та оздобленню ляльки-маріонетки; розвитку, естетичного смаку, вміння працювати самостійно; виховувати охайність, старанність та уважність під час роботи.

Активізувати вживання лексичного матеріалу з тем: "Зовнішність. Одяг. Казкові персонажі"; удосконалювати граматичні вміння під час вживання дієслів в Present Simple; практикувати у говорінні, читанні, аудіюванні та письмі; розвивати комунікативні та творчі компетенції; виховувати в учнів старанність, потребу в емоційній культурі та підтримувати; інтерес до вивчення англійської мови

Наочність: зображення ляльок-маріонеток, малюнок лісової галявини, , казкова музика, медитативна, розслаблююча музика,  заставка до передачі "В гостях у казки", декорації, картки з завданнями, вірші

Обладнання: комп'ютер

Матеріали та інструменти: тканина, синтепон, нитки, голка, ножиці,                    оздоблювальні матеріали тощо

Об'єкт праці: лялька-маріонетка

Тип уроку: інтегрований урок (трудове навчання, англійська мова)

Перебіг уроку

1.Організаційний момент   перевірка присутності учнів, їх готовності до уроку.

2. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація

        Під звуки чарівної музики ми повертаємось до казкового світу і продовжуємо свою роботу над проектом "Ляльки-маріонетки".  

     "Кінець діло хвалить", тобто результат роботи багато в чому залежить від тієї уваги, яку буде приділено остаточній обробці виробів, їхньому впорядкуванню та оздобленню. Мета оздоблення – надати виробові гарного зовнішнього вигляду. Нам залишилось зробити декілька останніх штрихів, а саме пришити волосся, виконати остаточну обробку та оздоблення виробу.

     Отже, тема нашого уроку:" Остаточна обробка та оздоблення виробу. Захист проекту", мета якого - сприяти формуванню вмінь та навичок з остаточної обробки та оздоблення ляльки-маріонетки; розвитку пізнавальної активності, естетичного смаку, вміння працювати самостійно; виховувати охайність, старанність та уважність під час роботи

3. Визначення завдань учнів на урок

    Виходячи з теми, урок буде складатися з двох частин. Перша частина – це практична робота з виготовлення виробу, а друга- презентація виготовленої ляльки-маріонетки на англійській мові. Підготуватись до презентації – було вашим домашнім завданням.

Вправа "Зроби вибір"

Завдання: вибрати з набору слів ті, які означають риси характеру людини, що сприяють високому результату праці. Якщо ви вибираєте необхідну вам рису, то піднімаєте праву руку, а якщо ні - ліву.

      Працелюбність, лінь, злість, наполегливість, взаємодопомога, відважність, урівноваженість, агресивність, старанність, доброта, уважність.

     Саме старанність, уважність, а ще й взаємодопомога потрібні під час виконання практичної роботи.

4.Вступний інструктаж

    Вчитель пояснює й демонструє як пришити волосся ляльці. Нагадує, що входить в поняття остаточної обробки виробу (у формі  бесіди). Учні разом з вчителем визначають вимоги до готового виробу: відповідність призначенню, якість, охайність, естетичність.

      -  Під час практичної роботи  дотримуйтесь  культури праці: не відволікайтесь на розмови, не залишайте без дозволу робочого місця, не порушуйте правил безпеки праці, по закінченню роботи приберіть робоче місце. Будьте уважними і старанними. Не забувайте, шо робота повинна бути охайною.

5. Практична робота

       Учні самостійно працюють над пошиттям ляльки-маріонетки.

    Вчитель проводить поточний інструктаж з виготовлення виробу (індивідуальний, за необхідністю - груповий). Контроль дотримання правил ТБ, контроль й  корекція роботи з боку вчителя. Самоконтроль та взаємоконтроль учнів.

      Під час виконання роботи вчитель читає казку.

Кукла
Индийская сказка    © Источник: детский портал «Солнышко»
https://solnet.ee/skazki/180

 

Жили на свете четыре друга: плотник, портной, ювелир и жрец-брахман. Задумали они отправиться в чужие края на заработки. Выждали благоприятный день и час, вышли из своей деревни и пустились в дальний путь. 
Шли они целый день, а когда наступил вечер, остановились на ночлег возле колодца. Поели и стали готовиться ко сну.
- Братцы, всем сразу спать нельзя: не случилось бы чего, - сказал ювелир, у которого было с собой золото.
- Верно, брат, - поддержал его портной. - Давайте караулить по очереди.
Брахман установил каждому время его караула. Первым должен был караулить плотник. Он изо всех сил старался не спать, но усталость брала верх, и глаза начали слипаться. Тогда плотник решил заняться каким-нибудь делом. Он взял кусок дерева, достал инструменты и стал вырезать куклу. Получилась красивая кукла-девушка.
Когда наступила очередь следующего караульного, плотник разбудил портного, а сам лег спать.
Портной увидел прекрасную деревянную куклу. Он взял разноцветные ткани, снял с куклы мерку и принялся шить. Он сшил кукле нарядную кофточку и широкую юбку, а из красной цветистой материи сделал ей сари. Одел портной куклу, как девушку, и поставил рядом с собой.
После полуночи настала очередь ювелира. Он достал золото и стал делать для куклы украшения. Сделал серьги, ожерелье, браслеты на запястья и щиколотки и много других драгоценных безделушек. Нарядная, разукрашенная кукла стала еще красивее.
Наконец пришла очередь брахмана. Увидел он куклу и задумался. "Хорошо бы оживить ее волшебными заклинаниями",- подумал он и принялся читать заклинания и брызгать на куклу водой. Не успела заняться заря, как кукла ожила и превратилась в молоденькую девушку.
Когда наступило утро, все проснулись и удивились, увидев возле себя красавицу-девушку.
- Я оживил ее своими заклинаниями, и я на ней женюсь, - сказал брахман.
- Ну, нет! - запротестовал плотник. - Как же это так? Ведь сделал-то ее я!
- А я для нее сшил одежду, - вмешался портной. - Поэтому я на ней и женюсь.
- Друзья! - сказал ювелир. - Я потратил тысячи рупий на украшения для нее. Как же я допущу, чтобы и она, и украшения достались кому-то другому?
В это время проснулись люди в деревне и подошли к колодцу. Увидев споривших, один из крестьян, мудрый старик, спросил:
- Братья! О чем вы спорите? Расскажите нам!
Четверо друзей по очереди рассказали обо всем, что случилось. Каждый отстаивал свое право жениться на девушке.
Старик выслушал их и сказал:
- Плотник ее сделал, а брахман оживил, поэтому оба они - ее отцы. Так что ни тот, ни другой взять ее в жены не может. Портной приготовил ей одежду. Это обязанность дяди: на свадьбу дядя дарит невесте одежду. А драгоценности невесте дарит жених. Из вас четверых украшения ей дал ювелир. Вот он и может жениться на этой девушке.
И друзьям пришлось согласиться с таким мудрым решением. Ювелир взял девушку в жены, вернулся с ней домой, и стали они жить счастливо. 

 

 Фізкультхвилинка  Учні під музику за вчителем виконують рухи маріонетки

         *** Учні, які виготовили ляльку-маріонетку малюють будинок, де вона могла б жити.
6. Підбиття підсумків практичної роботи

     Погляньте на свої роботи, покажіть їх нам. Чи подобаються вони вам? Чи задоволені ви результатами виконаної роботи? Щоб ви змінили, якщо шили б ще одну ляльку-маріонетку? Заповніть листки самооцінки (самостійність роботи, готовність до уроку, дотримання культури праці (не відволікався на розмови, не залишав робочого місця, не порушував правил безпеки праці, по закінченню роботи прибрав робоче місце), відповідність призначенню, якість, охайність та естетичність).

 

Лист самооцінки (1-2 бала)

1

самостійність роботи

 

2

готовність до уроку

 

3

дотримання культури праці

 

4

відповідність призначенню

 

5

якість

 

6

охайність та естетичність

 

 

    У виготовленні виробу кожен із вас уклав свою наснагу й творчість, старанність й майстерність. Зараз настає найвідповідальніша мить – презентація вашої роботи, ляльки-маріонетки, яка відбудеться на англійській мові з вчителем англійської мови – Ковальовою Світланою Володимирівною.

7. Презентація робіт на англійській мові   Включається музика: заставка  до передачі "В гостях у казки"

     А. Уведення в іншомовне середовище.

     T (reads a poem):

Fairies

Grandmother says that sometimes,

When stars are twinkling and

A new moon shines, there come times

When folks see fairy-land!

 

And in a peach bloom, maybe,

If I look I shall see

Beautiful fairy dolls

Much bigger than a bee.

    So today we'll listen to the bedtime stories.

      Б. Лексична зарядка.

     T: In our bedtime stories fairy puppet dolls, created by you, girls, will live.   They are (girls name)

Your fairy puppet dolls can …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      В. Презентація ляльок. Театр ляльок-маріонеток "Казкова мозаїка".

  • The First Scene "FAIRY DREAMS".

    T: Guess the name of the first scene. Find five known words in the magic box. Circle the initial letters and make up a word: (dress, rose, event, adventure, mystery, small).

 

 

 

d

r

e

s

s

a

b

c

d

e

f

g

h

i

g

k

l

m

n

p

r

s

e

v

e

n

t

r

q

o

o

t

u

w

x

y

z

a

x

y

s

a

d

v

e

n

t

u

r

e

e

f

r

n

j

k

h

w

s

z

p

z

q

r

s

t

w

v

m

c

m

y

s

t

e

r

y

k

a

j

h

j

k

w

q

z

x

g

l

u

n

f

v

m

n

p

y

z

l

p

   Three girls articulate their puppet dolls and tell about their fairy dreams.

  • The Second Scene "FAIRY ADVENTURES".

   T: Listen to the words and name the common sounds (letters). Then guess the name of the next scene.

  1. apple

          angry

          ancient

  1. code

double

dinner

  1. vase

voice

very

  1. elephant

elevator

dress

 

  1. nose

nickname

nut

  1. treasure

toes

filter

  1. Ukraine

tune

union

  1. ring

rope

riddle

  1. egg

end

pet

  1. swim

snake

case

 

    Three girls articulate their puppet dolls and tell about their fairy adventures.

  • The Third Scene "FAIRY SLEEPS".

    T: Listen to the riddle and guess the word and then the name of the third scene.

I weaken all men for hours each day.

I show you strange visions while you are away.

I take you by night, by day take you back,

None suffer to have me, but do from my lack.

 What am I?

 Answer: Sleep

   Three girls articulate the puppet dolls and tell everybody about their fairy sleeps.

  • The Fourth Scene "FAIRY POEMS".

   T: Fill in the missing words and complete the text. Read it and say what it is. It's a poem, of course.

My Doll

I have a charming little doll,

its name is Rose to ... .

She has curly brown hair,

her skin is so ... .

Her dress is very long,
she can also sing a … .

She has beautiful big eyes,
I know she never … .

I love my doll
and leave it at all. 

(cries, fair, call, song)

    Three girls articulate their puppet dolls and tell poems about yourselves.

  • The Fifth Scene "FAIRY LIFE".

    T: Build up the sentence and answer the questions: What is happy for the dolls in our stories? And we'll know the name of the next scene.

     Dollshaveahappylifeinourstories.

    Three girls articulate their puppet dolls and tell about happy fairy life.

8. Підсумки уроку

     Your stories are magnificent. Your puppet dolls are really fairy. Thank you for your nice performance.

     Ми стоїмо у витоках чарівництва. Побути справжнім чарівником й зануритись в світ магії, фей та інших казкових героїв не так просто. Для цього треба багато знати та вміти. Отже, наша лялька готова, залишилося тільки її "оживити". Давайте згадаємо казкові чаклунські слова, особливі чарівні закляття, за допомогою яких наші ляльки можуть ожити. (Діти пригадують слова). (Звучить музика). Станьте в коло зі своїми ляльками. Повторюйте за мною: Фи-фо-фам. Крекс-пекс-фекс. Крибле-крабле-бумс. Бамбара, чуфара, скорики, морики, турабо, фурабо. Драконифорс.

    Учні беруть в руки  і ляльки-маріонетки й почанають "водити", рухаясь по колу. Для цього в одну руку беруть нитку, керуючу головою, а в іншу руку - нитку, що управляє руками ляльки.

9. Оцінювання результатів практичної роботи

    Учителя підводять підсумки виконаної роботи, оголошують оцінки

10. Рефлексія

Я можу сказати, що навчився…

Тепер я зумію…

Інколи було складно…

Після цього уроку в мене є бажання…

Скажіть, а як досягнути успіху в житті? (не бути маріонеткою в чужих руках)

11. Домашнє завдання 

   Сьогодні, я, думаю, всім було цікаво і весело. А продовжити  чарівну мандрівку ви зможете дома.

* Домашнє завдання творчого характеру: скласти невелику казку з вашим казковим персонажем різними мовами: українською і англійською

12. Заключне слово учителя

    Казка – це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, пісні. Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як треба жити по правді.

    Діти, не припиняйте вірити в чудеса!

docx
Додано
20 лютого 2018
Переглядів
1199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку