Людина - частина природи. Значення природи для людини.

Про матеріал
Конспект уроку розрахований на вміння дітей творчо працювати на уроці, вміння знаходити потрібну інформації в підручнику, встановлювати відповідність...
Перегляд файлу

                        ЯДС                                  3 клас

 

Тема уроку: Людина -  частина природи.

                      Роль природи в житті людини.

 

Мета уроку: формувати уявлення про людину як частину живої природи, учити визначати спільні і відмінні ознаки між людиною і тваринами; показати зв’язок людини з природою;

       розвивати мислення і творчу уяву; розвивати вміння працювати з підручником, аудіювання учнів;

      виховувати любов до природи, пізнавальні інтереси.

Обладнання та технічне забезпечення: підручник, предметні малюнки, комп’ютер для перегляду відео за посиланням https://youtu.be/6ilcAka2O4k?si=y4NB1RLMxBVbt_cO (2.26 сек.)

 

                                  Хід уроку

 

Актуалізація набутих знань.

1. Повторення вивченого.

- Давайте згадаємо, як поділяють природу?

                               ПРИРОДА

   ЖИВА                                                     НЕЖИВА

    В учнів на парті є картинки.

Завдання: розглянути та прикріпити картинку до живої або неживої природи.

                

 

 

Мотивація навчальної діяльності та повідомлення теми уроку

1. Вирішення проблемного питання.

- А як бути з людиною?

- Людина це частина живої чи неживої прирроди?

Пояснення вибору учнями.

-Так, людина частина живої природи, бо – народжується, дихає, харчується, росте, розвивається, розмножується та вмирає.

Сприйняття і осмислення нового матеріалу.

Евристична бесіда « Хто така людина?»

1. Повідомлення першої частини теми

         1. Гра «Мікрофон».

- Ми з вами знаємо, що жива природа – це тварини та рослини.

- Де місце людини? Серед тварин чи рослин?

- Так, до тварин.

- Давайте згадаємо, кого відносять до тварин?

- Так, тварини – це плазуни, комахи, птахи, земноводні та звірі.

- Отже, людина – це ……………. .

        2. Робота за підручником.

  • Читання та обговорення навчального матеріалу у підручнику.

                          Коло Венна        

                

  • Читання та обговорення 3 -го абзацу.

Спільне *частини  тіла – шия, тулуб, кінцівки, народжують дітей, вигодовують    

                     молоком;

               * внутрішні органи;

               * органи чуття.

  • Читання та обговорення 4 та 5 -го абзаців, або перегляд відео ( на 2 хв 26 сек.)

Відмінне * людина – вміє розмовляти і мислити;

                 * пересувається на двох кінцівках ( ноги);

                 * навчилася добувати корисні копалини;

                 * прямоходіння;

                 * має руки;

                 * створює винаходи.

* тварина – має 4 кінцівки.

2. Повідомлення другої частини теми.

- Чи може існувати людина без природи? Чому? Що людина отримує від природи?

- Так, світло, тепло, повітря, їжу. Але це не все!

- Милуючись природою люди створювали картини, чули звуки природи – і писали музику, а ще…… .

      Завдання: встановити відповідність між природніми тілами та винаходами людей.

 

.      

      

 

Підсумок уроку.

1.  Кубування.

    Людину частина ……

    Людину створила ……

    Людина від природи отримує ……

    Чи завжди людина з розумінням ставиться до природи?

    Що отримує природа від людей?

    Яка інформація зацікавила тебе найбільше?

Домашнє завдання.

1. Опрацювати навчальний матеріал у підручнику с. 28-29.

2. Спостереження за домашніми тваринами. Знайти спільне та відмінне між ними та людьми.
 

 

docx
Додано
7 лютого
Переглядів
226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку