Заняття ЯДС
Назвіть зображені на малюнку об’єкти живої природи.
Як одним словом ми назвемо лисицю, лося, зайця, ведмедя? Тварини.
Як одним словом ми назвемо дуб, ялину сосну, березу, кущ? Рослини.
Якого об’єкта живої природи, з вивчених, не вистачає на малюнку. Людини
Саме тема сьогоднішнього заняття: Людина – частина живої природи. Здоров’я та його ознаки. Розглянемо Чинники впливу на здоров’я. та Щоденне піклування про здоров’я (харчування, фізичні вправи й загартовування, відпочинок).
Підготуємо наші оченята до роботи.
Гімнастика для очей
Виконайте вправу «Пальмінг» – прогрівання очей теплом власних долонь, розігрітих швидким потиранням та масаж трьома пальцями (вказівним, середнім, безіменним) легкими рухами брів, вилиці під очима, крил носа, перенісся, скронь, вушок та за вушками, область шиї ззаду.
Фізкультхвилинка для очей
Вправи з нейробіки.
Сьогодні на занятті ми з лаксиками організуємо заочну екскурсію до картинної галереї.
1. В 1.завданні зображено репродукцію картини американського художника Роберта Дункана.
Які об’єкти живої природи зображено на репродукціях картин?
Прочитайте і підкресліть слова, які називають зображені на картинах об’єкти живої природи. (рослини, люди, тварини)
Розкажіть лаксику чим відрізняється нежива природа від живої природи. (Люди, так само як і тварини та рослини, дихають, живляться, розвиваються, розмножуються та відмирають.)
Оцініть
2. У 2. завданні(немов 2 зал) перед вами зображено перша світлина це репродукція картини Тетяни Яблонської.
Висловіть припущення щодо того, чому дитина зображена в ліжку? (занедужала, перемотане горло)(авторка назвала картину «Ангіна»)
Друга картина Роберта Дункана
Як, на вашу думку, себе почувають зображені на другій репродукції діти? (здорові, повні енергії, активні, веселі)
Прочитайте слова і словосполучення і допоможіть лаксику з’єднати ознаки, які відповідають людині, що занедужала і ознаки здорової людини із репродукцією картини. Оцініть
3. Найцікавіша кімната картинної галереї завд.3, де зображено репродукції картин Євгенії Гапчинської. Той, хто полюбляє солодощі, неодноразово зустрічався з роботами Е.Г.в повсякденному житті.(показ.цукерки)
Є.Г.-харків’янка, зараз мешкає в м.Київ. Як вдячність за допомогу укр.народу Є.Г. написала портрет Борису Джонсону-брит.прим’єр-міністу.
Повертаємось до впр.3. Розглянемо репродукції картин.
Прочитайте лаксикам кольорові слова з номерацією.
Це чинники впливу на здоров’я.
Пронумеруйте репродукції відповідно до номерів назв зображених на них чинників впливу на здоров’я людини.
І нам час розімнятися, щоб бути здоровими. Фізкультхвилинка
4. В завд.4 зображено на репродукції Зінаїди Серебрякової «За обідом»?
Що роблять зображені діти? На вашу думку, чи впливає харчування на здоров’я людини?
Прочитайте підготовлений лаксиком перелік корисних продуктів і скажіть, чи згодні ви з ним. Якщо ні, виправіть помилки, закресливши те, з чим ви не згодні. 2 рядки. До речі, з анг. мови молоко перекладається -мілк, нім-мільх, болгарської-мляко, польської-млеко.
Доопрацюєте завдання в асинхронному режимі, самостійно.
5. в 5 вправі(залі галереї) зображені репродукції картини Роберта Дункана, а саме відпочинок. Який буває відпочинок? (акт і пас). На 1 світлині який зображено вид відпочинку? А на 2?(зафарбуйте).Дане завдання доопрацюєте в асинхронному режимі, самостійно. Прочитаєте види відпочинку і підкреслите відповідними кольорами.
Проведемо з вами гру «А і П відпочинок». Розділимо клас на 2 групи. Дівчата називають пасивний відпочинок, хлопці-активний відпочинок. Презент.
Підведемо підсумок
Перед вами зображення людини. Використовуючи світлини з довідки у вигляді коміксів складемо ментальну карту. Доведіть лаксику, що людина –це частина живої природи. Які чинники впливають на здоров’я людини?
Дякую за увагу! Ви в мене величезні молодці!