Мала зимова Олімпіада

Про матеріал
Мметодична розробка шкільного спортивного свята для учнів 5-7 класів «Мала зимова Олімпіада». Матеріали можуть бути використані вчителями та вихователями для проведення позакласних заходів спортивного спрямування. Робота адресована вчителям, вихователям, учням.
Перегляд файлу

Спортивне свято

для учнів середніх класів                     

«Мала зимова Олімпіада»

Мета і завдання:

1. Залучити дітей до систематичних занять фізичною культурою та спортом.

2. Пропагувати здоровий спосіб життя засобами фізичної культури та спорту.

3. Розвивати швидкість та спритність.

4.Виховувати колективізм, організованість, дисциплінованість, особисту відповідальність.

Місце проведення: спортивна зала.

Керівництво змагань: суддівська колегія у складі головного судді,  головного секретаря та суддів.

Учасники: учні 5-7 класів.

Визначення переможців: у кожному виді програми розігрується командна першість. Переможець визначається за найбільшою сумою балів. І місце у виді – 3 бали, ІІ місце – 2 бали, ІІІ місце – 1бал.

Нагородження: спортсмени-переможці нагороджуються грамотами відповідних ступенів.

Інвентар: кеглі, паперові сніжинки, обручі, відра, лижі, шарфи, шапки, паперові снігові кульки, м’які іграшки, паперові санчата, мішечки, ключки, тенісні кульки, картонні крижини, карточки з тестами, цукерки, розрізані поради, технічні засоби для відтворення музики, грамоти.

 

 

                                                         

                                                            ХІД ЗАХОДУ

Звучить музика до зали входять команди-учасниці.

Вчитель.  Добрий день, дорогі друзі, гості, учасники змагань, вболівальники – веселі, азартні, об’єктивні. Сьогодні ми зібралися всі разом для того, щоб провести спортивне свято – малу зимову Олімпіаду. Ми хочемо, щоб всі відпочили, повеселилися, добре провели час, щоб кожний присутній був найактивнішим у проведенні Олімпіади. А головними умовами проведення успішного спортивного свята є: доброзичливість, безконфліктність, взаємодопомога. Команди мусять бути психологічно готовими гідно  сприйняти як перемогу, так і поразку.

Представлення суддів змагань.

Ведуча. Олімпійські ігри… Скільки хвилювань для кожного шанувальника спорту міститься в цих коротких словах. Олімпійські ігри – це всесвітня демонстрація краси, сили та мужності людини, випробування її волі та характеру. Олімпійські ігри – це яскраве свідчення того, що людство прагне до мирного життя, взаєморозуміння, активної співпраці.

Ведуча. Олімпійські ігри зародилися ще у Стародавній Греції у VIII столітті до нової ери і регулярно проводилися понад тисячу років. Вважають, що Олімпійські ігри Стародавньої Греції взяли свій початок у 776 році до нової ери і проводилися один раз на чотири роки на честь бога Зевса. Під час ігор дотримувалися священного миру  -  «Ekexirea ». Будь- які військові конфлікти та сутички в регіонах заборонялися.

Ведуча. Олімпійські ігри припинилися у 394 році нової ери у період правління імператора Феодосія І. У 426 році за наказом Феодосія ІІ всі споруди було зруйновано. Землетруси й повені довершили руйнацію і поховали руїни. І тільки видатному французькому просвітителю та гуманісту XIX століття барону П єру де Кубертену вдалося відродити Олімпійські ігри.

Ведуча. Ігри І Олімпіади були відкриті 6 квітня 1896 року. А зимові Олімпійські ігри вперше офіційно були проведені в 1924 році в Шамоні (Франція). Зимові Олімпійські ігри регулярно проводяться один раз на чотири роки. А з 1994 року зимові та літні ігри проходять з інтервалом у два роки. Саме в 1994 році команда України вперше виступила на зимових Олімпійських іграх в Ліллехаммері. На зимових Олімпійських іграх спортсмени України здобули за 1994-2014 роки   7 медалей:  2 золоті, 1 срібну, 4 бронзових. До вашої уваги презентація «Зимові олімпійські ігри»

(презентація призерів зимових Олімпійських ігор з 1994 по2014 роки).

Ведуча. Олімпійський вогонь запалюють в Олімпії, естафетою він проходить до міста-організатора, завершуючи свою подорож  у великій чаші олімпійського стадіону і палаючи протягом усіх змагань. Олімпійський вогонь – це символ, що об’єднує всіх нас. Це втілення перемоги. Хай же і на нашому святі він буде символом миру, добра і дружби.

(На свято виносять олімпійський факел і передають його від спортсмена до спортсмена і встановлюють біля емблеми та талісмана ігор.)

Ведуча. Символ Олімпійських ігор – п ять переплетених кілець, що символізують толерантність та дружбу між людьми п’яти континентів, які беруть участь у змаганнях. Раз на чотири роки збираються спортсмени всього світу під білосніжні прапори, на яких сяють мов веселка п’ять переплетених кілець. Олімпійський прапор використовується на церемоніях закриття та відкриття кожної Олімпіади.

(Олімпійський прапор піднімає найкращий спортсмен школи).

 Ведуча. Девіз Олімпійських ігор – «Швидше. Вище. Сильніше». А девіз нашої Олімпіади – «Від дружби в спорті до миру на Землі». Емблемою наших ігор є п’ять переплетених кілець, які віддзеркалюються в душі кожного майбутнього олімпійця і кожен із нас може ним стати. Талісманом нашої Олімпіади є два веселі пінгвіни, хлопчик та дівчинка. Вони захоплюються зимовими видами спорту, а самі є добрими, наполегливими, енергійними, цілеспрямованими.

   Учитель. Від імені спортсменів клятву проголошує (називає ім’я, прізвище учня та його заслуги).

Слова олімпійської клятви:

 Клянемося виявити волю і терпіння!

Разом: Клянемося!

Клянемося поважно ставитися до суперників!

Разом: Клянемося!

Клянемося бути чесними!

Разом: Клянемося!

Від імені суддів клятву проголошує (називає ім’ я, прізвище).

Клятва судді: «Від імені всіх суддів я обіцяю, що ми будемо виконувати свої обов’язки під час цих Олімпійських ігор, поважаючи і дотримуючись правил за якими вони проводяться!»

Ведуча. Наші малі зимові Олімпійські ігри оголошуємо відкритими!

(звучить Державний гімн України).

Учні шикуються в колони по одному.

1-й КОНКУРС «ПРЕДСТАВЛЕННЯ КОМАНД»

Привітання команд.

Журі оцінює назви команд,емблеми та девіз(5 балів).

2-й КОНКУРС «ШВИДКІСНИЙ БІГ НА КОВЗАНАХ»

(Презентація зимових видів спорту. Слайд 2)

В руках у кожної дитини паперова сніжинка,а на лінії старту калоші. На відстані лежить обруч, а в ньому стоїть відро. По черзі кожна дитина надіває калоші, біжить і кладе свою сніжинку в відро. Цю дистанцію із сніжинками і в калошах долають всі учасники. Останній учасник забирає відро з сніжинками і фінішує. 

Перемагає команда, яка першою прийде до фінішу.

3-й КОНКУРС «ЛИЖНІ ГОНКИ»

(Презентація зимових видів спорту. Слайд 3)

На старті біля кожної команди справа лежить одна лижа. По команді треба надіти лижу на праву ногу і пересуватися до фішки. За фішкою треба надіти лижу на ліву ногу і повернутися до старту, передавши естафету іншому учаснику. Перемагає команда, яка першою прийде до фінішу.

 

4-й КОНКУРС «ХОКЕЙ»

(Презентація зимових видів спорту. Слайд 4)

Учасники мають ключкою провести тенісний м’ячик кругом фішки і назад, передавши естафету наступному гравцю. Перемагає команда, яка першою прийде до фінішу.

5-й КОНКУРС « БОБСЛЕЙ»

(Презентація зимових видів спорту. Слайд 5)

Боб – це спеціальні сани, що нагадують формою біб і призначені для спуску з гори декількох спортсменів. Замість бобу учасники використовують гімнастичний обруч. Перший учасник знаходиться в обручі, тримаючи його руками. По сигналу він оббігає фішку, прибігаючи до старту і забирає наступного учасника в обруч. Тепер вони вдвох оббігають фішку. Потім забирають третього і так далі. Перемагає команда, яка фінішує першою.

6-й КОНКУРС «БІАТЛОН»

(Презентація зимових видів спорту. Слайд 6)

Біатлон – це вид спорту, що поєднує лижні перегони зі стрільбою з гвинтівки. Лижі зроблені з картону на резинках. Стрільбу замінює метання сніжок, зроблених з паперу, що утримуються скотчем. На відстані лежить обруч в якому знаходяться сніжки, а за обручем на відстані 1,5м стоїть відро. На старті учасник надягає лижі, шапку, зав’язує на шию шарф, вдягає лижі і ковзає до обруча(лінія стрільби). Бере з обруча одну сніжку, кидає її у відро і повертається назад. Передає все наступному учаснику команди. Команда, яка прийде до фінішу першою, отримує 3 бали, друга – 2 бали , третя – 1 бал. Крім того, нараховуються і додаткові бали за кожну сніжку,яка потрапила у відро.

7-й КОНКУРС «ОЛІМПІЙСЬКІ ТЕСТИ»

Учасникам змагань роздаються карточки із запитаннями. Потрібно вибрати правильні відповіді.

1.Яка за рахунком проходила зимова Олімпіада в Сочі?

а)24;   б)27;   в)22;   г)23;   д)25. 

2.Яке гасло сочинських зимових ігор

а)Бистріше.Вище.Сильніше;   б)Зимові.Холодні. Наші;   в) Спекотні. Прохолодні. Твої.

3.Виберіть талісмани зимових Олімпійських ігор у Сочі

а)Бурий ведмідь;   б)Білий заєць;   в)Руда лисиця;   г)Полярний ведмедик;   д)Сніжний барс.

4.Якого кольору кільця розташовані в другому ряду

а)червоне та голубе;   б)жовте та чорне;   в)жовте та зелене;   г)зелене та червоне.

5.В якій кількості спортсменів українська збірна виступала на Сочинській Олімпіаді?

а) 45;     б) 47;    в) 48;    г) 49;    д) 52.

Поки команда працює над тестами, вболівальники кожного класу заробляють додаткові бали для своєї команди у грі «Найспритніший». Від кожного класу в грі приймає участь один учасник. На підлозі розсипають цукерки. Кожному гравцю зав’язують очі і дають у руки мішечок. По сигналу кожен учасник  повинен збирати цукерки. Команді нараховується стільки балів, скільки цукерок зібрав гравець їх класу.

7-й КОНКУРС «СНОУБОРДИНГ»

(Презентація зимових видів спорту. Слайд 7)

Кожній команді роздається по скейту. Учасник стає на нього однією ногою, а другою відштовхується як на самокаті, таким способом  пересуваючись до фішки. Назад повертається тим же способом. Перемагає команда,яка  першою прийшла на фініш.

8-й КОНКУРС «ЗБЕРИ ПОРАДУ»

На відстані лежить обруч, в якому знаходиться мішечок зі словами та знаками пунктуації. По сигналу учасник біжить до обруча , достає із мішечка одне слово і біжить до фініша. Те саме завдання виконує кожен з учасників. Коли всі слова та знаки принесені, на лінії фінішу команда викладає пораду, що стосується здорового способу життя. Перемагає команда, яка першою складе та правильно пояснить складену пораду.

9-й КОНКУРС «СКЕЛЕТОН»

(Презентація зимових видів спорту. Слайд 8)

На відстані лежить обруч, в якому стоять санки, зроблені з паперового ящика. В руках у першої дитини – м’ яка іграшка. По сигналу учасник біжить до обруча, садить іграшку в паперові санки і везе її кругом своєї команди, повертаючись до обруча. Завозить санки в обруч, забирає іграшку і повертається до фінішу, передаючи іграшку наступному учаснику. Перемагає команда, яка першою прийде до фінішу.

10-й КОНКУРС «ФІГУРНЕ КАТАННЯ»

(Презентація зимових видів спорту. Слайд 9)

На відстані розставлені чотири кеглі. За сигналом перший учасник «змійкою» оббігає кеглі, повертаючись до старту і бере за руку другого учасника та знову,але вже вдвох долають цю дистанцію. І так відбувається, поки вся команда разом подолає цю дистанцію. Розривати руки не дозволяється. Перемагає команда, яка прийшла на фініш першою і ні разу не розірвала рук.

Примітка. За кожен конкурс нараховується певна кількість балів. Наприкінці змагань усі бали додаються. За сумою балів визначають переможця Олімпіади .(виграє команда, яка набрала найбільшу суму балів).

Вчитель. Наші зимові ігри завершилися. В них ви продемонстрували свої духовні та фізичні якості. Ви були чесними у боротьбі,  допомагали та підтримували один одного. Усіх нас об’єднала любов до спорту, повага один до одного. Пам’ятайте, у кожного з вас є своя олімпійська сходинка, своя олімпійська висота, і щоб її досягти, необхідно мати велике бажання,віру в свої сили та щоденно докладати зусиль для здійснення своєї мрії. Бажаю кожному із вас її обов’язково досягти.

Ведуча. Слово для оголошення результатів і нагородження команд надається головному судді змагань

(Головний суддя оголошує результати і нагороджує команди).

Право опустити прапор надається (прізвище та ім’я учня).

 Олімпійські ігри оголошуються закритими!

(звучить Державний гімн України).

 До зустрічей на нових стартах!  

    

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
26 лютого
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку