Дана презентація для учнів 5 класу НУШ.Мета уроку:сформувати в учнів знання про десяткову систему числення, ввести поняття класів і розрядів, формувати вміння читати й записувати натуральні числа; розвивати логічне мислення, увагу;
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел.5 клас. Розділ І. Натуральні числа і дії з ними. Тема: Підготувала презентаціювчитель математики. Мурафського ліцею. Жмеринського району. Вінницької областіЧайка Тетяна Володимирівна
Номер слайду 2
Цифри Натуральні числа записують за допомогою спеціальних знаків, які називають цифрами.Є десять цифр
Номер слайду 3
Запис натуральних чисел Натуральні числа, записані однією цифрою, називають одноцифровими, двома цифрами – двоцифровими, трьома цифрами – трицифровими і т.д. Одноцифрові числа: 4, 7, 8, 9. Двоцифрові числа: 15, 22,37,89,99. Трицифрові числа: 123, 467,866, 976.
Номер слайду 4
Усі числа ,крім одноцифрових, називають багатоцифровими. Багатоцифрове число може починатися з будь якоїцифри, крім цифри 0.17,234,3 859,49 633,565 897,6 972 268,75 295 306,938 537 187.
Номер слайду 5
Щоб прочитати багатоцифрове число, цифри його запису розбивають справа наліво на групи по три цифри: 17 025 543 607. Ці групи називають класами. Перший справа клас називають класом одиниць, другий – класом тисяч, третій – класом мільйонів, четвертий – класом мільярдів і т.д. Кожний клас розбивають справа наліво на три розряди: одиниці, десятки, сотні.
Номер слайду 6
17 025 543 607 Розглянемо назви всіх розрядів числа Число 17 025 543 607 читають: 17 мільярдів 25 мільйонів 543 тисячі 607.
Номер слайду 7
Десятковий запис натуральних чисел. Запис натуральних чисел, яким ми користуємося, називають десятковим. Число 2958 можна подати у вигляді суми:2958=2000+900+50+8або2958 =2•1000+9•100+5•10+8•1. Таку рівність називають записом числа 2958 увигляді суми розрядних доданків.
Номер слайду 8
Гімнастика для очей
Номер слайду 9
Робота з підручником№ 20 Запишіть десятковим записом число:
Номер слайду 10
Робота з підручником№ 23 Запишіть цифрами число:
Номер слайду 11
Робота з підручником№ 27 Подайте у вигляді суми розрядних доданків число:
Номер слайду 12
Підсумок уроку Сьогодні на уроціМи вивчали…Ми дізналися…Нам цікаво було…На уроці нам було легко(важко) зрозуміти…У мене …настрій.