Математичне моделювання 9 кл. Практична робота

Про матеріал

Практична робота з інформатики для 9_го класу, з теми: "Математичне моделювання". Можно використовувати, як контрольну роботу або зрізову работу.

Перегляд файлу

«Моделювання. 10 кл.»

Практична частина

Excel

Завдання 1. Створити математичну і графічну модель в програмі Excel.  (5б)

 

Сторона куба дорівнює 10 см. Знайти площу поверхні куба.

Розв'язання:

Куб – це прямокутний паралелепіпед, у якого всі ребра рівні. 
Кожна з 6 граней куба є квадратом зі стороною 10 см. 
Тому площа поверхні куба:


1. S пл.пов. = a2*6 = 10 см2
де a = A*A1 = B*B1 = C*C1 = D*D1 = __ см – довжина ребра куба; 
2. a 2 =__2 = ___ см2 – площа грані куба. 
 

Відповідь: ___ см2 

 

Малюнок 2,5 б

 

Завдання 2. Створити математичну і графічну модель в програмі Excel.  (5б)

 Знайти площу повної поверхні правильної чотирикутної призми, сторона основи якої дорівнює a=2см, а висота – H=4см. 

 

Розв'язання:

1. Площа повної поверхні правильної призми:
S n = 2 Soc + Sb.
В основі правильної чотирикутної призми лежить квадрат зі стороною a. 
2. Тому площа основи:
S oc = a2,
3. периметр основи:
P o c = 4a.
4. Площа бічної поверхні:     
S b = Soc • H = 4 aH.
5. Площа повної поверхні правильної чотирикутної призми:    малюнок 2,5 б
Sn = 2 Soc + Sb = 2a2 + 4aH = 2a ( a + 2H).
 

Відповідь: 2a ( a + 2H)

 

Задача 3. Розвяжіть задачу та створіть математичну модель (2б)

Довжина діагоналі і сторони прямокутника становлять 10 і 8 см. Знайдіть другу сторону.

 

Розв'язання. За теоремою Піфагора обчислюємо

doc
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
20 грудня 2018
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку