математичне заняття для дітей молодшої групи

Про матеріал

Тема:Голодні мишенята

Мета: вчити вимірювати довжину за допомогою зорового та рухового ана-лізаторів, класифікувати предмети за їх сукупністю і кількістю («один» — «багато»), самостійно знаходити шляхи розв'язання завдань; активізувати вживання в мовленні антонімів «довгий — короткий», учити узгоджувати їх з іменником в роді, числі, відмінку; розвивати дрібну моторику; виховувати уважність.

Організація розвивального просторового середовища: довга та коротка палиця;зображення кота,колосок пшениці, 3 мишки, лист картону під колір підлоги, ножиці, роздатковий матеріал:малюнок відтворення ситуації, довгі та короткі смужки (на кожну дитину)

Перегляд файлу

Тема:Голодні мишенята

Мета: вчити вимірювати довжину за допомогою зорового та рухового ана­лізаторів, класифікувати предмети за їх сукупністю і кількістю («один» «багато»), самостійно знаходити шляхи розв'язання завдань; активізувати вживання в мовленні антонімів «довгий — короткий», учити узгоджувати їх з іменником в роді, числі, відмінку; розвивати дрібну моторику; виховувати уважність.

Організація розвивального просторового середовища: довга та коротка палиця;зображення кота,колосок пшениці, 3 мишки, лист картону під колір підлоги, ножиці, роздатковий матеріал:малюнок відтворення ситуації, довгі та короткі смужки (на кожну дитину)

Хід

розповім вам цікаву історію про мишок, і не просто розповім, а ще й покажу.

Жили мишки (малюнок)

А де вони живуть?

Мишки за розміром які? За кольором мишки які?

Як вони пищать?

А неподалік лежав хто?

Кіт спав. Але одне око у нього було відкрите (малюнок)

Кіт за розміром був який?

Так, кіт був великий, товстий. Він був ситий.

А поруч з ним лежав колосок пшенички щойно зірваний з поля . Який колосок за розміром?

Закріплюється колосок

На якій відстані колосок від мишок? (далеко)

Запитання до дітей

  •   Скільки колосків пшенички? (Один)
  •   Скільки котиків? (один) 
  •   Скільки мишок?   (Багато)

        Мишки утекли.Скільки мишок залишилося? (Жодної)

 

Миші були дуже голодні.

Як ви думаєте, їм хотілося з'їсти зернятка пшенички ? Як дістати?

Мишки хочуть дістати колосок, так як голодні і не можуть, так як кіт може  їх помітити(припущення)

Миші швидко бігають, але і кіт швидко бігає. Може мишок наздогнати

(Фіз.пауза – «Покажіть, як бігають мишки»)

 Як бути? (Вихователь проводить експеримент з палицею)  (довга  чи  коротка яка підійде щоб колоска дістати)?  Що буває довгим і коротким (гумка, палиця, указка, складна лінійка)

 Давайте спробуємо? (Робота за столами перед дітьми картки із зображенням ситуації  та різні за довжиною смужки )

ле кіт може помітити палицю

Як зробити так, щоб колосок  сам у мишок опинився?

Як мишки нірку зробили? Прогризли зубками дірку. А підлогу мишки можуть прогризти? Мишки можуть підлогу прогризти, у них зубки гострі, вони під підлогою собі доріжки прогризають і норку роблять.У мишки зубки гострі. На що схожі? Зубки у них гострі, як ніж або ножиці.

Давайте візьмемо ножиці і проведемо експеримент.

Де мишки повинні прогризти дірку? -  під підлогою

Дірку за розміром яку вони повинні прогризти?  (Таку за розміром, як колосок.? Ні, треба більшу, щоб колосок  провалився і прямо до мишок потрапив.

(Вихователь проводить експеримент) Колосок  провалюється  в таку дірку?

Підсумок :Яка проблема була у мишок? Що вони хотіли?  Що заважало? Що ми придумали, щоб мишкам допомогти?Якою може бути палиця?

«Відпочинемо»

Мета: розвивати уяву.Завдання: вправляти в розслабленні м'язів тіла.

Ми довго грали в різні ігри. Дуже втомилися і захотіли відпочити: лягли на килим, розкинули  в приємній ліні руки і ноги.

 

Описание: https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=c4b756e055b6c4cc3ea68e69a9938a16&n=33&h=215&w=323 Описание: https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=4d3d27ca50b01650d6d0a5e0b000a047&n=33&h=215&w=287Описание: https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=4d3d27ca50b01650d6d0a5e0b000a047&n=33&h=215&w=287Описание: https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=4d3d27ca50b01650d6d0a5e0b000a047&n=33&h=215&w=287Описание: https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=9308e04177d3146d9b40524f3ed7937e&n=33&h=215&w=307

                            

 

             

 

 

 

 

docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
1467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку