Математичні ігри для учнів початкових класів НУШ

Про матеріал
Матеріал містить різноманітні цікаві ігри для використання на уроках математики, які сприяють розвитку творчих здібностей, творчої уяви, уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки, вільно висловлювати свою думку, взаємодіяти між собою.
Перегляд файлу

 

 

 

Математичні ігри для учнів початкових класів НУШ

 

 

 

                              Остапенко Людмила Володимирівна

                              Вчитель початкових класів

                               Лохвицької гімназії №1

                               Полтавської обл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              2022
ВСТУП

 

    Сьогодення потребує від людини не тільки певної суми знань, умінь та навичок, а, що важливіше, вміння самостійно здобувати й використовувати на практиці нові знання, вміння співпрацювати, спілкуватися, адаптуватися до нових обставин, знаходити шляхи вирішення життєвих проблем. Тобто основною метою стає максимальний розвиток компетентності особистості щодо саморегуляції, самоосвіти та самовдосконалення й виховання відчуття постійної потреби до цього.

    Звичайно, досягти цієї мети шляхом використання лише традиційних форм та методів організації навчальної діяльності неможливо. Вирішенню цієї проблеми значною мірою сприяє впровадження у навчально-виховний процес активних методів навчання, серед яких провідну роль відіграють навчальні ігри, які дають учням змогу формувати знання шляхом інтенсивної самостійної пізнавальної діяльності й, разом з тим, сприяють розвитку індивідуальних творчих здібностей.

    Гра супроводжує людину протягом усього життя, протягом усього існування людства. Адже, в якійсь мірі, усе наше життя — це гра. Навіть стаючи дорослими, опиняючись у певних життєвих ситуаціях, ми приміряємо на себе ту чи іншу роль. А для маленької дитини гра — це основний вид діяльності, це засіб взаємодії з навколишнім світом, засіб його пізнання. Недаремно гру називають королевою дитинства. Тому, звичайно, потенціал гри повинен бути використаний і у навчальному процесі. Адже за вмілого використання гра може стати незамінним помічником педагога. Психологи стверджують, що гра може стати одночасно й засобом самооновлення, самовдосконалення, до того ж — й стимулятором доброго настрою. З іншого боку, є об'єктивно величезні можливості гри як педагогічного засобу, що збільшує інтелектуальну напруженість, активізує розумові процеси, підвищує інтерес до знань, тренує пам'ять, вміння міркувати логічно тощо.

    Захопившись грою, діти навіть не поміча- ють, що навчаються.

    Нижче подані дидактичні ігри можуть бути використані учителями математики на уроках,  на будь-яких позакласних заходах, з метою розвитку обчислювальних навичок, логічного мислення, пізнавальних здібностей, інтересу до вивчення математики.

 

«Зайченя і ялинки»

Зайченята – сірі спинки       Не ховаються в затінок

Заховались за ялинки,          Бо нема у них ялинок.

А оцих зайчаток п’ять          Нумо, діти, поможіть

На галявині сидять.              Їм ялинки посадить.

 

На дошці зображено 5 зайчат, під якими – приклади:

5+5; 7+3; 9+11; 6+4; 8+2.

1 учень працює на дошці: розв’язує приклади і біля кожного зайчика «садить» ялинку.

 

«Кіт і вишня»

Там, де ягід грона пишні,

Лізе кіт в саду на вишню.

Може, хоче ласувати,

Свіжих ягідок нарвати?

Не така котяча вдача –

Він вишень тих і не бачить,

Бо для нього вишня спіла

Горобцями уродила.

Ой, малята, йдіть сюди,

Порятуйте їх з біди.

Хай Воркіт сьогодні зранку

Шука мишу до сніданку.

Зображений кіт і 6 пташок на вишні, біля кожної пташки – приклади: 7-1; 5+2; 4+3; 6+3; 8-2; 7+1.

Один учень розв’язує приклади  по черзі знімає горобців з вишні. Якщо під час перевірки виявлено помилку, значить, учневі не вдалося врятувати одного горобця. Його знову прикріпляють до вишні.

 

«Лисичка і сунички»

У  лисички – трудівники

На грядці виросли сунички.

Допоможем їм, малята,

Урожай рясний зібрати.

А щоб ягідки зібрати,

Треба вміти рахувати.

Зображено лисичку і 6 суничок, біля кожної – приклади.

 

«Кіт і рибки»

Кіт Васько на став ходив,

Досить рибки наловив!

Поможіть йому, малята,

Урожай рясний зібрати.

А щоб ягідки зривати,

Треба вміти рахувати.

Зображено котика і 4 рибки, біля кожної – приклади: 8-3; 6-1; 5+2; 4+2.

 

«Чарівна яблуня»

У садочку яблуня –

Гарна і рясна,

Ще й рум’яні яблучка

Вродила вона.

Яблуня запрошує

Всіх на свій врожай:

- Хочеш, друже, яблучка?

Що ж, підходь, зривай!

Зображено яблуню, біля кожного яблучка – приклади: 3+2; 5+4; 8-2; 7+1; 10-3; 4+1; 2+6.

 

«Жабенята і бусол»

Жебеня – зелена спинка

Просить дівчинку Маринку:

- По болоту ходить бусол

У червонім капелюсі,

Там живуть мої подружки,

Милі жабки-реготушки.

Може, їм підкажеш ти,

Як від бусла утекти?

Зображено бусла і 6 жабенят, біля кожного –

приклади: 4+4; 5+3; 2+6; 7+1; 8-1; 3+5.

 

«Білочка – умілочка»

Білочка - умілочка –

Добра господиня.

В неї є горішки,

Шишок повна скриня.

Ось метнулась білочка.

Заховалась в скриньці.

Це вона готує

Нам усім гостинці.

Зображено білочку і 6 горішків із завданнями: 5-4; 7-5; 3+6; 9-1; 4+3; 8-2.

 

«Зайченя і морквини»

Зайченя біля ялинок

Десь знайшло аж 5 морквинок,

Та не може їх забрати.

Знаєте, чому, малята?

Бо веселий чарівник,

Що до жартів добрих звик,

В лісі тому побував

І усе зачарував.

Підкажіть зайчаті, діти,

Що ж йому тепер робити?

Зображено зайчика і 5 морквин із прикладами: 5+5; 7+3; 3+6; 5+4; 8+2; 9-2; 7-1.

«Кішка й мишки»

Плачуть сірі мишки:

- Боїмось ми кішки!

Кішка мружить очі,

Хитро їм муркоче:

- Добре я сьогодні

Не така й голодна…

Приклад кожна розв’яжіть

І по ніркам всі біжіть.

Хто з вас не зуміє –

Що ж, хай пожаліє!

Поможіть, малята, мишкам

В нірку утекти від кішки.

Зображено кішку і 6 мишенят із завданнями: 6-5; 7-3; 4-3; 8+1; 5-4; 7+1.

 

«Дівчинка Маринка та айстри»

Як пригріло землю сонячне проміння,

Сіяла Марина в горщику насіння.

Сходи поливала і бур’ян зривала,

Ще й щоразу горщик носила під дощик,

І розквітли нині айстри сині-сині,

Такі сині-сині, як очі Марини,

Поможіть Марині, дружні наші діти, В вазу синю-синю зібрати ці квіти.

Зображено вазу та 6 айстр із прикладами: 5+1; 3+7; 2+3; 4+1; 9+1.

«Огірочки і листочки»

Огірочки-огірочки

Рівно в’ються в два рядочки,

І довгасті, і зелені,

Так і просяться у жмені.

Нумо, друже, поспішай,

То збереш рясний врожай.

Поки хитрі огірочки

Не сховались під листочки.

Біля дошки працюють 2 учні. Перевірка

проводиться аналогічно до попередніх ігор,

але тут є елемент змагання:

- Хто швидше збере огірочки?

- Хто більше збере огірочків?

 

«Борсучки і бурячки»

Два брати-борсучки грядки посадили,

У обох восени бурячки вродили.

Бурячки не прості,- вам скажу, малята:

Тільки той збере їх, хто вміє рахувати.

От і просять борсучки:

- Зберіть нам, діти, бурячки.

Бо самі ми не зумієм.

Рахувати ще не вмієм.

 

 

«Бджілки і квіти»

Чи ви, діти, знаєте, що  влітку

Бджілки не минають жодну квітку?

А чому, самі ви розкажіть,

Ще й малим цим бджілкам поможіть.

Зображено 3 бджілки з номерами: 7, 8, 9 і 3 квітки з прикладами: 4+4; 2+5; 10-1; 5+5.

Учень повинен лінією з’єднати кожну бджілку з її квіткою.

«Сороки і гнізда»

Сперечалися сороки,

Скрекотали на сві боки,

Скрекотали, знать хотіли,

Хто з них чорна, а хто біла,

І яка у кого латка,

І у кого краща хатка.

Хто її сховав найкраще,

Хто найбільше з всіх ледащо.

Сперечались і сварились,

Разів з п’ять, мабуть, мирились

І зійшлися всі на тому:

- Час летіти вже додому!

Ну ж бо, здогадайтесь, діти.

Куди кожній з них летіти?

 

«Зайченята-стрибунята»

Зайченята-стрибунята хочуть, діти, з вами

                                                гратись.

Ось у прикладах на дошці стрибунята сіли.

Відгадайте, які знаки (цифри) собою закрили.

На дошці записано приклади: 2*5=7; 4*4=8; 3*4=7; 6*2=4; 8*5=3. Замість зірочок – зайчата.

*   *   *

Ми сім'я,
Наймолодший в ній — це я!
Полічити нас непросто:
Таня, Маня, Оля, Костик,
Олексій, Дмитро, Наташа

І Оксана — старша наша.

Як ідемо десь юрбою,

Часто чуєм за собою:

— Зачекайте на хвилинку,

Ви, бува, не з дитбудинку?

Діти, хто нам допоможе,

Скільки нас, сказати зможе?

*   *   *

У неділю вранці Алла
Іграшки свої зібрала,
Почала їх рахувати,

Щоб малим подарувати.

«Три ведмедики в хатинці

Подарую я Маринці.

Теремок з п'ятьма звірятами

Відтепер хай буде Натйним.

А Тетяні — Гек та Чук,

Ще й Матрьошок вісім штук».

Підрахуйте, скільки Алла

Іграшок подарувала?

*   *   *

Десять жвавих горобців
«Приземлились» на посів.

Як запорпалися в житі,

То й забули все на світі.

А тим часом кіт-хитрюга

Підібрався, як злодюга,

В гороб'ячу зграю — скікі

Одного схопив та й втік.

Отака-то прикрість сталась...

Скільки в житі їх зосталось?

*   *   *

Раз до себе на обід

Запросив сусідів кіт.

Для бенкету привід був:

Кіт мишей десь роздобув.

Довго ждать не довелося,

Двадцять п'ять котів зійшлося.

Кожен з них з'їв по три мишкп,

Не залишилось ні трішки.

Хто зміркує: скільки, діти,

Кіт зумів мишей зловити?

*   *   *

Якось взимку, в надвечір'я,

Лісові зійшлися звірі

В теплий затишний барліг

До ведмедя на пиріг.

Вовк, борсук, їжак, вовчиця,

Заєць, білка та лисиця.

Всяк свого шматка чекав,

Та хазяїн сплохував!

Він, ведмідь, ніяк не міг

Розділити той пиріг,

Тричі потім він облився,

Та нічого не добився.

Хто бажає підказати,

З чого слід йому почати?

*   *   *

На шосе йдуть п'ять машин.

В кожній з них водій один,

Два дорослих пасажири

Та діток малих чотири.

Повезли батьки дітей

На екскурсію в музей.

Хто швиденько порахує,

Скільки їх всього мандрує?

*   *   *

Три синички невеличкі

На сосні сиділи.

Ще одна мала синичка

Звідкись прилетіла.

Скільки стало їх?

 Порахуйте всіх.

*   *   *

Хлоп’ята зробили годівничку

І повісили в садку.

Вже летять до годівнички

Горобець і три синички.

Скільки пташечок, скажіть,

Будуть вдячні за обід?

*   *   *

Чотири руді лисички

Напились водички.

Ось одна сховалась,

Скільки їх зосталось?

*   *   *

Якось взимку, в надвечір’я,

Лісові зібрались звірі

В теплий затишний барліг

До ведмедя на поріг:

Вовк, борсук, їжак, лисиця,

Заєць, білка та вовчиця.

Він, ведмідь, ніяк не зміг

Розділити той пиріг.

Тричі потом він облився

Та нічого не добився!

Хто бажає підказати,

З чого слід йому почати.?

*   *   *

Ось до класу на урок

Залетіло шість сорок,

Дві пізніше прибуло.

Скільки всіх птахів було?

*   *   *

Два листки та ще листок

Заховались між квіток.

Вам просте завдання, діти,

Ці листочки полічити.

*   *   *

На лужку серед лози

Заховались дві кози,

А отут стоять ще дві

В густій росяній траві.

Порахуємо гуртом,

Скільки кіз усіх разом?

*   *   *

Є в зайчихи п. ять малят –

Неслухняних зайченят.

На обід їх мати жде.

Три прийшли, а скільки йде?

*   *   *

У Оксани у руці

Є чотири олівці, 

А в її подружки Іри

Ось погляньте, теж чотири.

Полічіть-но всі оці

Кольорові олівці.

*   *   *

На ґаночку біля хати

Метушаться цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Троє чорних, скільки їх?

*   *   *

Дуже люблять всі малята                                                                             Кататися на санчатах.

Троє діток з гори мчало,

А одне мале чекало.

Звідти линув дзвінкий сміх.

Полічіть дітей усіх.

*   *   *

Купила в крамниці сестричка

Сім метрів шовкової стрічки.

Три метри мені віддала,

А скільки собі узяла?

*   *   *

Шість синів у діда Кіндрата —

І в кожного — рідна сестра.

Зможеш ти відгадати

Скільки дітей у діда Кіндрата?

*   *   *

Скільки фарб тут — не скажу,

Відгадай, не покажу.

Якщо три до них додать,

От тоді їх буде п'ять.

*   *   *

Бігла квочка до струмочка:

Спереду вісім курчаток,

Дев'ять курчаток позаду.

Скільки всіх бігло, ти можеш сказати?

*   *   *

Скільки яблук на столі?

Чотири лежало, одне упало,

А одне розрізали?

*   *   *

П'ять берізок, дві смерічки

Зеленіють біля річки.

Поряд з ними є ожина.

Скільки всіх дерев, скажи-но?

*   *   *

В'яже бабуся-лисиця

Трьом онукам рукавиці.

"Подарую вам, онуки,

Рукавичок по дві штуки,

Бережіть, не загубіть!"

Скільки всіх? Перелічіть!

*   *   *

Налетіли горобці,

посідали на стовпці.

Сім, сімнадцять, без двох двадцять,

Семеро, троє, ще й малих двоє.

*   *   *

Ти б зумів, якби схотів,

з трьох звичайних сірників зробити чотири?

*   *   *

В лелеки два глеки —

на 9 літрів і на 5 літрів.

Як з річки йому принести

4 літри води?

*   *   *

« Гляньте, білочка одна «Біля річки на галявці

Визирає із дупла. Знайшли моркву сірі зайці.

І ще дві стрибнули з гілки Вісім морквин - це не мало,А за ними ще три білки. Чотири зїли. Скільки стало?»

Діти, часу не марнуйте,

Скільки білок, порахуйте!"

*   *  *

Он ходить у лісі красуня одна,

Я знаю, що люба всім дітям вона.

А що за красуня, нам треба

Її  ім’я розкодувати.

Настав час вже показати,

Чи вмієте ви рахувати.

 

 10 – 2 = 8  М          5 + 1 = 6  И

  7 + 3 = 10  А          4 – 2 = 2  З

 

*   *   *

Над садом ми пролітаєм , малята,

Дерев тут різних росте багато

Збирали плоди там дівчата й хлоп’ята,

А скільки зібрали не можуть сказати!

Дівчинка зібрала – 5 яблук.

Хлопчик зібрав – 3 груші.

Скільки фруктів зібрали діти разом ?

Складіть приклад і запиш

 

Головоломки

 

 

Записати число, наприклад, 100, у вигляді суми чисел, використовуючи тільки одну певну цифру.

*   *   *

Записати цифрами 1, 2, 3, 4, 5 три числа так, щоб сума їх становила 60 і кожна цифра використовувалась тільки раз.

*   *   *

Записати цифрами 0, 1, 2, 3, 4 три числа таким

чином, щоб сума їх становила 55 і кожна цифра

була використана лише один раз.

*   *   *

Записати цифрами1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 чотири числа так, щоб сума їх становила 100 і кожна цифра використовувалась тільки один раз.

*   *   *

Записати число, скажімо 100, у вигляді математичного виразу, використовуючи одну певну цифру.

*   *   *

З ряду чисел 2, 3, 5, 7, 11, 17, 19, 38 вибрати ділене, дільник, частку й остачу.

*   *   *

 У трьох купках є 11, 7 та 6 горіхів. Треба зрівняти кількість горіхів у кожній купці шляхом трьох перекладань. З будь-якої купки дозволяється перекладати в іншу лише стільки, скільки їх є у цій купці.

*   *   *

Виріж з паперу прямокутник із сторонами 3 дм, , 4 дм. Розріж його на найменшу кількість квадратів.

*   *   *

1Виріж з паперу прямокутник із сторонами 5 дм, 7 дм. Розріж його на найменшу кількість квадратів.

 

*   *   *

Складіть з 29 паличок фігуру. Заберіть кілька паличок так, щоб у середині фігури залишилось: а) 4 квадрати, б) 5 квадратів, в) 6 квадратів (2 варіанти), г) 7. квадратів, д) 9 квадратів. 

 

*   *   *

Розмістити числа 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 по одному біля вершин квадрата і посередині сторін так, щоб сума трьох чисел, розташованих біля будь-якої сторони, була та сама.

 

*   *   *

Виписати дев'ять чисел 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 по колу в такому порядку, щоб сума жодних двох сусідніх чисел не ділилася на 3.

*   *   *

На десяти фішках розставлено по одній цифрі: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Відберіть 9 фішок і розставте їх у клітинках квадрата таким чином, щоб одержати цікавий квадрат. Скількома способами це можна зробити?

 

 

Логічні задачі

 

 

В дзеркало Оля

Поглянула в школі,

Скільки дівчаток з’явилось?

 

*   *   *

Два півники, два півники

У саду в’язали віники.

Дві курочки, дві курочки

Підмітали ними вулички.

Ти назвеш мені число:

Скільки всіх курей було?

 

*   *   *

Яка сходинка буде середньою на східцях з  8 сходинок?

 

*   *   *

Знайди число 7 у поданих словах

Осінь, зовсім, просинь, усім, посів,

передовсім, сірий, сім я, кросівки, вісім.

 

*   *   *

Влітку дятел–швкець  спішив –

Чобітки на зиму шив

Ш складав їх у мішок

Для звіряток і пташок:

Совам -10 чобітків,

Ще 12 – для вовків,

14- для синичок.

Підскажіть мені, щоб я повірив:

Скільки дятел взув пташок і звірів?

 

*   *   *

Які слова в цьому ряду зайві?

Сіно, чотири, вода, трава, дев’ять, книжка, одинадцять, вісім, десять, халва, три, шість, один, літо, два, п’ять, сім.

 

*   *   *

Зі слова математика утвори 8 нових слів, переставляючи букви у будь-якому порядку.

 

*   *   *

Яка цифра об’єднує райдугу, музику, дні тижня, чудеса світу?

 

*   *   *

Переставляючи між собою цифри 1,2,3, ми

отримали трицифрові числа. Серед поданих

 

варіантів бракує одного числа. Знайди його.

                             

 123     312    132     321    213    …

 

*   *   *

Знайди якомога більше «трійок» у поданих словах

Трап, стригти, сестри, гострити, Петрик, постріл, хитрий, настрій, тривога, старт, Дмитрик, ватра, вітрина, майстри, стриже,

тритон, люстра, гетри, Стрий, трикотаж, струмінь.

 

*   *   *

Чотирьом котикам мама Киця купила чобітки, однак за розміром вони їм не підійшли. Тоді Киця запропонувала їх півникам. Скільки півників можуть взути ці чобітки?

 

*   *   *

П’ятеро індиків

Бігло в черевиках.

Скільки черевиків

У п’ятьох індиків?

 

*   *   *

Склади удвічі мотузок і умовно переріж його

упоперек. Скільки буде кінців у відрізаних

мотузків?

 

*   *   *

У Юрка сьогодні день народження. Він молодший

за свою сестру, якій виповнилось 7 років. Скільки

років може бути Юркові?

 

Є два бідони місткістю 2л і 7л. Як, використовуючи ці бідони, набрати із річки 3л води?

 

*   *   *

Юрко, Дмитрик, Ярослав – близнята. Вони народилися в один рік і в один день. Разом їм вісімнадцять років. Скільки років кожному?

 

*   *   *

В Олесі було три ляльки: Ганнуся, Марійка та Оля. Кожна з них жила в одному з трьох будиночків.

Перша хатка була з високим дахом і маленьким вікном, друга хатка – з високим дахом і великим вікном, а третя – з низьким дахом і великим вікном. Ганнуся і Марійка жили в хатках з великим вікном, а Марійка і Оля – у хатках  з високим дахом.

Потрібно відгадати, в якій хатці живе кожна лялька.

 

*   *   *

Летіли гуси, а назустріч їм – гусак. «Добридень, десять гусей!» - мовив він. «Ні, нас не десять. Якби ти був з нами, та ще двоє гусей, тоді було б десять», - відповіли гуси. Скільки летіло гусей?

 

*   *   *

Білочка принесла шишки та горішки, всього чотири плоди. Горішків було більше, ніж шишко. Скільки шишок і скільки горішків принесла білочка?

 

*   *   *

Надворі гралося 5 дітей. Коли двоє хлопчиків пішло додому, то серед дітей, які залишилися, більше стало дівчаток. Скільки спочатку гралося дівчаток і скільки – хлопчиків?

 

Хитрі запитання

 

Скільки днів сонце не світить взимку?

 

Хто більше важить: три зайці чи один слон?

На одній нозі півень важить 4 кілограми. Скільки важитиме півень на двох ногах?

Скільки днів на тиждень сова полює на мишей?

 

Що стоїть між числами 2 і 8?

 

Яке колесо під час руху не обертається?

 

На столі лежало 5 яблук. Одне Даринка розрізала на чотири частинки. Скільки яблук залишилось на столі?

 

Світланка і Василь прийшли вранці в клас, а там уже було 4 учениці. Скільки учениць стало у класі?

 

У бабусі Олени були: кіт Моряк, собака

Дружок, онука Леся і онук Денис. Скільки

всього онуків у бабусі?

 

Дідуся звати Григорій Васильович, його онука – Андрій Віталійович. Як звуть батька онука?

 

Одне яйце можна зварити за 4 хвилини. За

скільки хвилин можна зварити три таких

яйця?

У коробці було 2 червоних і 2 зелених олівці. Художник узяв 3 олівці. Скільки олівців кожного кольору могло бути у художника?

 

Чебурашка, крокодил Гена і Шапокляк чекали поїзда 3 години. Скільки годин чекав поїзда кожен з них?

 

Пара коней побігла 20 км. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь?

 

Мама дала Сергію 4 сливи, 5 яблук і 2 цукерки. Скільки фруктів мама дала синові?

 

Як розділити три картоплини порівну між чотирма дітьми?

 

На столі стояло 3 кухлі з молоком. Кіт випив один кухоль молока. Скільки кухлів залишилось?

 

У школу йшло 7 дівчаток. Назустріч їм – 2

дівчинки. Скільки дітей ішло в школу?

Скільки кроків зробить горобець за сім років?

 

 

Ребуси

С 3 Ж

7 Я

3 В О Г А

3 М А Т И

М Е 3 К А

Х И 3 Й
П Р Е 100 Л

100 Л І Т Т Я

Л И 100 Н О Ш А
П І 2 Л

Г 1 Н И К

3 > Н И К

40 А

В І 3 Н А

Л И 100

Ч И 100 Т І Л

3 Б У Н А
100 Л И Ц Я

П Е Р Е 100 Р О Г А

В И 3 М К А
Р 1 А
100 В Б У Р

Ш 3 Х

Л И 100 П А Д

100 Н О Г А

3 З У Б
Е Л Е К 3 Ч К А

В И 3 М К А

А + ? + Б У Т

Б О + ? + Н
В И + ? + М К А
В І + ? + Л А
В І + ? + Л
Е Л Е К + ? + К
Е + ? + Н К А

Г О Р + ? + А
Г У + ? + Т А
З А + ? + М К А

З А + ? + Р О Г А
К О + ? + М А Х А
К О + ? + П Р А В
Л А  + ? + В Е Н Я
Л И + ? + П А Д
Н А + ? + Й К А
Н Е + ? + О К И Й

? + О К І С Т Ь
О + ? + Р О Н Ь
П Е Р Е + ? + Р О Г А
П І + ? + Л
П Р О + ? + Р І С Т Ь
Р + ? + А

П І + ? + Л Е Т

? + С О Т
? + В Б У Р
? + Л И Ц Я
С + ? + Б О К

С  ? + Ж Е Н Ь
? + Т О Н
У С + ? + Ц Я
Ч А + ? + К І Л
Ч А + ? + Т А
? + К У Т Н И К
Ч И + ? + Т І Л
Ш + ? + Х
Н А + ? + Р О Г А

Н Е С + ? + М Н І С Т Ь
О + ? + М У В А Н Н Я
П А + ? + Р
Ц Е Н + ? + Ф У Г А
? + Л І Т К А

С П У + ? + Ш Е Н Н Я

В + ? + М А Н Н Я
Г + ? + Н И К

 

1

 

doc
Додано
14 січня 2023
Переглядів
2137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку