14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Математичні загадки до цікавої математики.

Про матеріал
Математичні загадки до цікавої математики. Колективна робота учнів 5 - А класу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математичні загадки

Номер слайду 2

Ось красива я яка,Довга в мене голова,Хвостик також в мене єЧого ж не любите мене?Слізно зразу вам стає,Як в журналі ______є. (двійка)Я стрункенька. Я тоненька. Роблю виміри точненькі. Маю міри довжини,Розподілені вони. Ти зі мною подружись,Приклади і подивисьІ дізнаєсь , хто є я. Я ж _________ твоя! (лінійочка)Форму маю я не звичну,Але дуже симпатичний. Я вимірюю кути. Й вмію ставить градуси. Подивись та підскажи________ я, скажеш ти.(транспортир) Я маю гострі кінчикиІ дуже симпатичненькі. Я креслю і малюю,І різні кольори чарую. Мене ви добре знаєте_______ називаєте.(олівцем)Автор: Шайган Т. Д. Три кути я гострих маю,Їх за руки я тримаю,Послідовно вони йдуть,Вершинами їх точки звуть,Бо я ж _____ не забудь. (трикутник)

Номер слайду 3

Я кругленький і товстенький,В середині я пустенький. Кажуть місце я пусте,Та розгляньте ви мене,Чи це так, а може ні,Про це скажете мені. Всі мене ви знаєте –_______ називаєте.(нулем)В мене палочка є й хвіст,Я чудова і велична,Я красива й симпатична. Всі мене ви знаєте,Тому й полюбляєте. Щоб отримати мене,Бездоганно все вчите. Всім відома звісно я,Я ж ________ твоя.(дванадцятка)Я відомий вам усім,Я стрункенький від усіх. Люблю дуже малюватьІ друзям допомагать. Я малюю кола всіІ відрізки, і прямі. Ви повинні мене знати_________ всі називати.(олівцем)Автор : Мазуренко Тетяна учениця 5 класу

Номер слайду 4

Зацікавлю я усіхІ дорослих і малих,Виміри усі я знаю,Й ними чітко управляю. Я в задачах є складних,Прикладете ви мене. Й видно стане вам усе,А чи в метрах, сантиметрах. Покажу я чітко все. Звісно знаєте мене,Ще й _______ звете. (лінійкою)Лиш на ноги встану я,Вже крутиться голова. Намалюю коло й круг,Зроблю я ще пару дуг,Ой вже кругом голова,Стану рівно, хто є я? ______ (циркуль)Три сторони я рівних маю,З вершин їх всі розпочинаю. Вершинам назву я даю,Фігури гарні створюю. Ти подивись та підскажи_______ мене назви.(трикутником)Автор: Шайган Т. Д. Ніжки дві він довгих має,Ними фокус виробляє. Робить круг і коло він,Скажим хором _____він! (циркуль)

Номер слайду 5

Хутко стрибне на папір,І, хоч вір, а хоч не вір,Враз напише нове слово,Ось і рішення готове. Вправно пише у руці,Бачить всі старання всі.(ручка)Я без сторін і без кутів,Як я звуся, відгадайІ на малюнках дітлахів. У сонечку впізнай.(круг)Маю я три сторони,І маю я ще три кути. Чи мене назвати Зможеш ти?(трикутник)Кулька крутиться, працює,А з-під кульки – рідина. Швидко літеру малює,Відгадайте, хто вона?(ручка)Автор: Перебейнос Анастасія учениця 5 класу.

Номер слайду 6

Маю довгі ноги,Не малюю я дороги,А малюю коло На аркуші скоро.(циркуль)По клітинках дружньо скачуть,Інколи несуть удачу,Якщо правильно все зробиш,Оцінку гарну ти заробиш.(числа)Я гладенька і плоскенька,Креслю я усе рівненько. Прямокутники, прямі,Легко дається все мені.(лінійка)Хоч сама я маленька,Та учням корисненька. Якщо похибку хтось зробить,Виправлю усе я вмить.(гумка)Вимірюю я кутиІ ще те, що не знаєш ти. В математиці я богатир. Звуся я ______.(транспортир)Автор: Гулько Віталій учень 5 класу

Номер слайду 7

Вона довга і стрункенька,Різкою буває,То біленька, то чорненькаІ шляхи вона звісно виміряє. (лінійка)Не кущ, а з листочками,Не одежина, а зшита,Не людина, а розказує.(книжка)Цей урок ти точно знаєш. Кожний день його вивчаєш. Множиш, ділиш,віднімаєш,Рівень Б та рівень А. Це все _______ складна. (математика)З діркою, але не бублик,Схожий я на залізний рублик. Навіть схожий на п’ятак. Круглий я та не буряк. (нуль)Автор: Мошнін Віталій учень 5 класу.

Номер слайду 8

Я оцінка не проста,Заробити мене пораІ коли мене заробиш,Твою усмішку не підробиш. Ти мене знаєш. За ________ маєш. (дванадцять)Маю прямокутну форму яІ фігуронька тоненька моя,Ти зі мною можеш взнати. Як висоти виміряти,Скільки треба заміряти. Всю відрізка довжину. Ви мене всі знаєтеІ _________ називаєте. (лінійкою)Автор: Мудріцький Артем учень 5 класу Цей предмет дві ніжки має,Ним, що хоче виробляє,Ти без нього не мастак. В геометрії простак,Що ж ти можеш ще сказати,Тільки ________ назвати. (циркулем)Я тоненький, я кругленький,В середині я пустенький. З усіма фігурами дружу. Отже, _______ я буду. (колом)

Номер слайду 9

Малюки її вивчають,А дорослі поважають. Теореми, міри й маси, всіЕлементарно знають. Множення та додавання,А також ще й віднімання,Треба нам освоїть вміло. И на ділення змінити, щоб все. Краще зрозуміти, і знання,А також вміння – застосовувати вміло!Я маленький колик Та за мною нолик,Разом люблять нас малята,Коли вчаться рахувати,Поважають школярі,Коли вивчать уроки всі. Коли всі ти вивчиш теми,Подоводиш теореми,Постарайся й напишиІ мене заслужиш ти.(10)Множу, ділю, віднімаюІ табличку гарно знаю. Різні правила вивчаю,Порахую вірно, знай. Ну ж бо, хто я, відгадай?!(математика)Автор: Дячинська Олена учениця класу.

Номер слайду 10

Що за дивний рахівник,Рахувати цифри звик. Це ніякий провокатор,А звичайний…(калькулятор)Що це, діти, за парад,Цифри струнко стали в ряд. Це така тематика. Книга …(математика)Я за партою сиджу,Гарно цифри я пишу. Здогадайся, дітвора,Хто така я…(учениця)Що за книжка така,Що науку нам дала. Рахувати, віднімати,Ще й задачки порішати.(математика)Така книжечка цікава,В ній задачок пара. Ділення і множення,Додавання, віднімання.(математика)Автор: Нетребська Анна учениця 5 класу.

pptx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
2153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку