1 липня о 18:00Вебінар: Дискусія та дебати в освітньому процесі

Математичні загадки "Загадки-добавлянки для учнів 5 класу"

Про матеріал
Вчителям математики в математичну скарбничку. Наданий матеріал урізноманітнить форми і методи навчання при вивченні теми "Натуральні числа", мотивуватиме учнів до творчості, формуватиме ключову компетентність - навчання протягом життя.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИЧНА – СКАРБНИЧКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позначення і читання натуральних чисел

Дев’ять нуликів кругленьких

Й одиничка стали в ряд

Усі учні добре знать

Що число оце …             (мільярд)

             

              ***

Уявіть, що є число

Величезне, як село!

Як його нам прочитати?

Швидко відповідь сказати?

Треба цифри наші

Розбити на …                 (класи)

 

               ***

Одиничка й шість нулів

Стали поряд наче в срій.

Це не тисяча й трильйон

А число це…                    (мільйон)

 

Побудова і вимірювання відрізків

 

Нею довго  можна йти

Кінця краю не знайти

І початку теж нема,

Бо ця лінія                     (пряма)

                

                ***

Щоб довжини виміряти,

Інструмент цей треба мати.

Щоб побудувать пряму,

Я його також візьму.

Вийде непряма, а змійка

Я к загубиться …                 (лінійка)

               

            

                        ***

 

Від цієї точки промінь починається

І далеко в нескінченість простягається

Кожен з хлопців і дівчаток

Скаже: «Точка ця…                (початок)

 

              ***

Ця точка, як відомо нам,

Відрізок ділить пополам.

І неповторна і єдина.

Вона  - відрізка                (середина)

 

Числовий промінь

 

Поділки з штихами має,

Нам про все доповідає.

Масу, довжину і час

Все показує для нас.

І велика і мала

Є на приладах…            (шкала)

 

              ***

Якщо на промені візьмемо

І початок нанесемо,

А вже стрілка, що є там,

Додатній напрям школярам покаже

А ще відрізок – одиничний,

Усім знайомий він і звичний

То вийде промінь не простий,

А промінь вийде…              (числовий)

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 квітня
Переглядів
172
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку