Урок з теми "Порівняння десяткових дробів"

Про матеріал
Методична розробка уроку має на меті удосконалення знань та вмінь порівнювати десяткові дроби, величини, розв’язувати задачі, що передбачають порівняння десяткових дробів; формування вміння використовувати знання в нових ситуаціях; виховання наполегливості в досягнення мети, кмітливості учнів.
Перегляд файлу

Тема. Порівняння десяткових дробів

Мета: удосконалити знання та вміння порівнювати десяткові дроби, величини, розв’язувати задачі, що передбачають порівняння десяткових дробів; формувати вміння використовувати знання в нових ситуаціях; виховувати наполегливість в досягнення мети, кмітливість учнів.

Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Вчитель.  

І чудова, й солов’їна

Математика країна.

Праця тут іде завзята,

Вмій лиш швидко рахувати,

Вмій кмітливо все збагнути,

Першим у відповіді бути.

 

Як кожна країна, так і країна Математика складається з різних областей. Сьогодні у нас незвичайний урок – ми вирушаємо у подорож володіннями міста, про яке навіть є вірш-загадка:

Із комами дружать,

Людям вірно служать,

Нам допомогти готові.

Що це?   (Дроби десяткові)

Ви праві – ми будемо подорожувати володіннями міста Десятків (наголос на останній склад).

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Вчитель. Перевіримо чи всі готові вирушити в дорогу. Для цього обміняйтесь зошитами та виконайте взаємоперевірку домашнього завдання за записаними на дошці заздалегідь розв’язаннями.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Чи зможете визначити правильний шлях?

Потрібно записати десятковими дробами:  . (Один учень записує дроби на дошці, решта - в зошиті. Після чого здійснюють самоперевірку)

Хто допустив помилки, повинен прочитати десяткові дроби: .

Починаємо нашу подорож.

IV. Удосконалення знань та вмінь

Вирушаючи в подорож, кожен повинен взяти з собою… (Воду)

Якщо ви забули це зробити, то визначивши правильно відстань, зможете набрати воду в криниці. Відстань до криниці дорівнює найбільшій величині наступного завдання.

Виразити в метрах: 25 дм 4 см; 20499 см; 20905 см; 36 см; 15 мм;                      4 м  5 мм; 2567 см; 185 дм.

Отже, до найближчої криниці … метрів.

Ідемо далі. Попереду річка. На протилежний берег можемо переправитись на паромі. Але він перевозить за один рейс лише певну кількість людей, щоб не було перенавантаження. Перепусткою буде правильне виконання завдання:

Порівняйте величини, виразивши їх в однакових одиницях вимірювання:

А) 6,48 кг і 6485 г (в кг);

Б) 3445 г і 3508 г (в кг);

В) 4 ц 5 кг і 450 кг (в центнерах);

Г) 642 ц і 6905 кг (в тоннах);

Ґ)  7052 кг і 75 ц (в тоннах).

Ось ми з вами і переправились через річку. Які чудові краєвиди! На нас чекають (вдалині бачимо лісника). Наразі стало погано видно. Туман. Щоб не заблукати в ньому, будемо користуватися підказками лісника:

Яка з точок на координатній прямій

А)  А (4,5) чи Д (4,09) лівіше;

Б) О (3,28) чи К (3,09) правіше;

В)  В (16,89) чи Р (16,99) правіше;

Г) N (0,349) чи О (0,34) лівіше;

Ґ) Г (1,9) чи С (1,89) правіше;

Д) А (8,49) чи М (8,479) правіше.

Правильно виконавши завдання, ви отримали слово …

Нас зустрічає лісник, запрошує до своєї хатини і пригощає чаєм із ягід. А з яких, ви дізнаєтесь, розмістивши числа:

А) 9,07; 6,29; 9,35; 6,66; 9,345; 9,09 в порядку спадання;

Б) 0,31; 3,89; 3,09; 3,01; 3,9; 0,003; 3,69; 3,96; 0,03 в порядку зростання.

Розмістили? А тепер таблиця-ключ до кожного варіанту, за допомогою яких визначите назву ягоди.

А)

9,07

6,29

9,35

6,66

9,345

9,09

и

а

м

н

а

л

Б)

0,31

3,89

3,09

3,01

3,9

0,003

3,69

3,96

0,03

о

и

о

р

н

с

д

а

м

 

Лісник розповідає про цілющі властивості цих ягід.

V. Підсумки уроку

Вчитель. На сьогодні наша подорож закінчилася.

  1.                    Чи сподобалося вам подорожувати?
  2.                    Чи працювали з повною віддачею?
  3.                    Що з уроку найбільше сподобалося?

VІ. Домашнє завдання

Повторити §§ 34-35; розв’язати №№ 1162, 1189, 1194.

 

 

 

docx
Додано
8 квітня
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку