Математичний квест «Як досягти успіху в житті»

Про матеріал

"Математичний квест" - це гра-подорож по станціях, на яких команді пропонуються різні математичні завдання на кмітливість, деякі носять практичний характер, показують красу, практичність і доступність математики.
Мета гри: розвиток критичного, логічного мислення в учнів, умінь швидко розв'язувати запропоновані ним нестандартні завдання.

Перегляд файлу

 

 

 

Математичний квест:
«Як досягти успіху в житті»

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

Підготувала
вчитель математики та фізики

Медведівської ЗОШ І-ІІст.

Новаківська Оксана Євгенівна

 

 2018 р.

 

Математичний квест

«Як досягти успіху в житті»

(7-8 клас)

  "Математичний квест" - це гра-подорож по станціях, на яких команді пропонуються різні математичні завдання на кмітливість, деякі носять практичний характер, показують красу, практичність і доступність математики.

Мета гри: розвиток критичного, логічного мислення в учнів, умінь швидко розв’язувати запропоновані ним нестандартні завдання.

Учасники: учні 7-8 класів. Кількість учасників в команді довільне.

Тип заходу: гра-подорож по різним станціям, на яких необхідно виконати певне завдання і отримати  результат. Маршрут учасникам повідомляють консультанти на кожній станції, ними виступають вчителі-предметники.

Час і місце проведення: протягом тижня

Помічники: на кожній станції знаходяться консультанти - вчителі.

Хід заходу

 Всі учасники заходу збираються в залі, де проводиться інструктаж, знайомство з командами (назва, девіз, емблема, капітан), роздаються  маршрутні листи кожній команді з назвами станцій.

  Маршрутний лист:

Команда ________________ Капітан _________________

Назва станції

 

Зміст сходинок

Підпис  відповідного вчителя

1

Перша сходинка успіху

 

 

 

2

Друга сходинка успіху

 

 

 

3

Третя сходинка успіху

 

 

 

4

Четверта сходинка успіху

 

 

 

5

Пята сходинка успіху

 

 

 

6

Шоста сходинка успіху

 

 

 

7

Сьома сходинка успіху

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання знаходяться або в конвертах, або у згортках паперу, перев’язаних стрічкою.

Перша сходинка успіху

Вчитель математики:

Завдання№1. Пасли два хлопці поросят, і один каже другому: «Дай мені одне порося, то в нас буде порівну». А другий каже: «Дай ти мені одного, то в мене буде як раз вдвічі більше, як у тебе». По скільки в них було поросят?

Підказка до наступного етапу:

Далі додайте ці числа, і знайдіть літеру в алфавіті, яка стоїть під цим номером. Наступне завдання отримайте , імʼя якого починається на цю літеру.

(ВІДПОВІДЬ: Розгадка: 5 і 7. 5+7=12= літера І. Завдання у вчителя:( Іванни  Іванівни). Вчитель математики віддає першу сходинку успіху, яку діти вписують у маршрутний лист, отримують перший підпис.

 

Друга сходинка успіху

Іванна Іванівна віддає конверт з завданням. Після правильного виконання завдання вона дасть підказку до наступного вчителя та віддасть другу сходинку успіху, яку потрібно вписати в маршрутний лист, отримати підпис вчителя . І так до кінця маршруту.

Завдання 2

 Знайдіть значення фігур

 

Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки.

Спробуйте знайти значення фігур, використовуючи підказки

(Відповідь

Коло = 2, трикутник = 3, квадрат = 8.)

Наступні завдання ви отримаєте у вчителя історії.

 

Третя сходинка успіху

Завдання 3

Розв’язати кросворди

  1. Одиниця виміру площі.
  2.  Прямокутник, у якого всі сторони рівні.
  3.  Інколи при діленні залишається…
  4.  Має три кути і три сторони.
  5.  Прямокутний паралелепіпед, у якого усі ребра рівні.
  6.  Його утворюють промені.
  7.  Воно є в людини і в прямокутного паралелепіпеда.
  8.  Ділить кут навпіл.
  9.  Буквений вираз, що передає відношення між величинами
  10.  Його сусіди: від’ємник та різниця.
  11.  Ми отримаємо її, якщо додамо два числа.
  12.  Одиниця виміру кутів.

 

Кросворди-з-математики

(Відповідь

1 куб,2квадрат, 3остача,4трикутник,5куб, 6кут, 7ребро, 8бісектриса, 9 формула, 10зменшуване, 11сума, 12міра)

 

Наступні завдання ви отримаєте у вчителя української мови.

 

Четверта сходинка успіху

 Завдання 4

 Розв’язати кросворд

 

http://ped-kopilka.com.ua/images/artikl06/1%28435%29.jpg

ПИТАННЯ:

По горизонталі:

3. Вихідне положення, на основі якого будується геометрія.

4. Відрізок, що з'єднує вершину трикутника з серединою протилежної сторони.

5. Прямокутник, у якого всі сторони рівні.

7. Прилад для вимірювання кутів.

9. Багатокутник з найменшою кількістю кутів.

10. Допоміжна теорема.

12. Перше основне поняття геометрії.

13. Вид кута.

15. Сторона грані паралелепіпеда.

По вертикалі:

1. Многогранник.

2. Чотирикутник.

6. Відрізок, що з'єднує будь-які дві несоседние вершини многокутника.

8. Паралельні сторони трапеції.

11. Одиниця вимірювання довжини.

14. Фігура, яка складається з точки й двох променів, що виходять з неї.

16. Відрізок, що з'єднує дві точки кола, що проходить через центр.

17. Прилад для побудови кола.

(Відповідь

По горизонталі: 3. Аксіома. 4. Медіана. 5. Квадрат. 7. Транспортир. 9. Трикутник. 10. Лема. 12. Крапка. 13. Тупий. 15. Ребро.

По вертикалі: 1. Паралелепіпед. 2. Паралелограм. 6. Діагональ. 8. Підстави. 11. Метр. 14. Кут. 16. Діаметр. 17. Циркуль.

Наступне завдання ви візьмете у вчителя інформатики.

 

Пята сходинка успіху

 

Завдання 5

Розгадайте ребуси

ребусиребуси

ребуси

 

 

 

 

 

 

ребусиребуси  4                                      4  = Т

 

 

 

 

 

(Відповідь

константа 
( математичний термін)

Без имени-1

(Відповідь

Радіус0

https://examplewordpresscom81607.files.wordpress.com/2015/10/4646.jpg

(Відповідь

Куля)

 

https://examplewordpresscom81607.files.wordpress.com/2015/10/645546.jpg

(Відповідь

Теорема)

https://examplewordpresscom81607.files.wordpress.com/2015/10/665465.jpg

(Відповідь

Число)

 

https://examplewordpresscom81607.files.wordpress.com/2015/10/111.jpg

(Відповідь

Вчитель)

 

Наступні завдання ви отримаєте у вчителя хімії

 

Шотса сходинка успіху

 Завдання 6

 

Завдання: визначити номер місця для паркування, яке зайняла машина.

Це завдання пропонується першокласникам в китайській початковій школі. Відповісти потрібно за 20 секунд.

Тестова задача, яку задають в початковій школі Гонконгу

Відповідь

Правильна відповідь: 87. Спробуйте повернути картинку на 180 градусів.

Коли доба коротша?

Коли доба коротша: взимку чи влітку?

Коли доба коротша?

Відповідь

Однакові.

Два хлопчики зустрілись у вагоні потягу

Два хлопчики зустрілись у вагоні потягу:

  • — Я завжди їду в 5 вагоні з хвоста потягу – сказав Іван.
  • — А, я – у 5 від голови – відповів Ігор. Скільки вагонів в потязі?

Потяг

Відповідь

9.

 

Що зникає, як тільки назвати його?

Що зникає, як тільки назвати його?

Відповідь

Тишина.

Наступне завдання ви візьмете у педагога-організатора.

 

 

 

Сьома сходинка успіху

 Завдання 7

 

 

Яка правильна відповідь: 1 чи 9?

 

Яка правильна відповідь: 1 чи 9?

Відповідь

Ділення і множення мають один пріоритет. Але виконується першим те, що йде лівіше. Спочатку виконаємо дію в дужках: 6 ÷ 2 × (1+2) = 6 ÷ 2 × 3 = 3 × 3 = 9.

 

Скільки трикутників є на малюнку?

Скільки трикутників є на малюнку?

Відповідь

13.

Яке чоловіче ім'я можна однаково прочитати з обох боків?

Яке українське чоловіче ім'я можна однаково прочитати з обох боків: зліва направо та справа наліво?

Яке чоловіче ім'я можна однаково прочитати з обох боків?

Відповідь

Пилип.

 

Вовк, коза і капуста

Мисливцю треба перевезти через річку вовка, козу і капусту. Однак човен настільки малий, що в ньому можуть поміститися тільки мисливець, а з ним або вовк, або коза, або капуста. Вовка не можна залишити з козою, а козу — з капустою. Що робити мисливцю? Як перевезти всіх на той бік річки і не допустити, щоб вовк з'їв козу або коза з'їла капусту?

Вовк, коза і капуста

Відповідь

Спочатку мисливець перевозить козу (вовк капусти не з'їсть), а потім повертається і забирає вовка. Щоб вовк не з'їв кози, мисливець забирає її і повертається за капустою. Залишивши козу, він перевозить капусту, а потім повертається по козу.

 

  Маршрутний лист заповнений:

Команда ________________ Капітан _________________

Назва станції

 

Зміст сходинок

Підпис  відповідного вчителя

1

Перша сходинка успіху

 

Постав перед собою реальну мету

 

2

Друга сходинка успіху

 

Склади власну схему досягнення успіху

 

3

Третя сходинка успіху

 

Розвивай силу волі

 

4

Четверта сходинка успіху

 

Не зупиняйся на досягнутому

 

5

Пята сходинка успіху

 

Учися працьовитості та наполегливості

 

6

Шоста сходинка успіху

 

Думай про позитивне

 

7

Сьома сходинка успіху

 

Умій захоплюватися справою

 

 

 

 

 

 

 

Виграє та команда , яка першою принесе заповнений лист.

На згадку про участь у квесті всі учасники гри отримають пам’ятку «Як досягти успіху в житті»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сердюк Татьяна
    Дякую! Дітям дуже сподобалось
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 лютого 2018
Переглядів
8480
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку