Математичний КВК для учнів 5 класу

Про матеріал

Мета заходу: розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самореалізації та самовдосконалення, уміння лаконічно висловлювати свої думки;

розвивати логічне мислення учнів, увагу, пам'ять, швидкість реакції, кмітливість, допитливість, уміння знаходити вихід у склад­них ситуаціях і нестандартно підходити до ви­рішення проблем;

  • виховувати самостійність, активність і культу­ру поведінки;
  • підвищувати інтерес до матема­тики;
  • виховувати почуття колективізму, взаємоповаги і взаємодопомоги, почуття відповідальності, згуртовувати учнівський колектив;
  • формувати навички змістовного проведення вільного часу.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИЧНИЙ КВК ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ

 

Серед усіх наук,

що відкривають людству

шлях до пізнання законів природи,

наймогутніша,

найвеличніша наука математика.

С. Ковалевська

Мета і завдання:

  • розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самореалізації та самовдосконалення, уміння лаконічно висловлювати свої думки;
  • розвивати логічне мислення учнів, увагу, пам'ять, швидкість реакції, кмітливість, допитливість, уміння знаходити вихід у склад­них ситуаціях і нестандартно підходити до ви­рішення проблем;
  • виховувати самостійність, активність і культу­ру поведінки;
  • підвищувати інтерес до матема­тики;
  • виховувати почуття колективізму, взаємоповаги і взаємодопомоги, почуття відповідальності, згуртовувати учнівський колектив;
  • формувати навички змістовного проведення вільного часу.

 

 

ХІД ГРИ

Ведучий. Доброго дня, дорогі гості, шановні вболівальники та учасники змагань. Сьогодні ми будемо свідками цікавої боротьби юних математиків. У змаганнях беруть участь дві коман­ди — «Винахідливі» та «Кмітливі», які матимуть можливість показати свої знання, ерудицію, кмітливість і вміння мислити.

Визначимо склад команд за допомогою жеребкування.

За ходом змагань спостерігатиме журі.

Представлення команд

«Винахідливі»

Капітан. Команда «Винахідливі» до змагання готова! Наш девіз:

 Винахідливі завжди

 Сухими вийдуть із води.

 Складних завдань для нас немає,

 Сьогодні ми перемагаєм.

 

«Кмітливі»

Капітан. Команда «Кмітливі» до змагання готова! Наш девіз:

 Кмітливі труднощі долають,

 Вони завжди перемагають.

 Перемогу ми здобудемо,

 У боротьбі ми перші будемо.

 

І конкурс. Розминка.

Кожній команді по черзі задаються питання, на які вони повинні відповісти. Якщо команда не  знає відповіді, або відповіла неправильно, то право відповіді отримує друга команда.

(Правильна відповідь на 1 питання оцінюється в 1 бал, неправильна відповідь – нуль балів)

Запитання команді «Винахідливі»

  1. Як називаються числа, що використову­ються для лічби предметів?
  2. Скільки сантиметрів у одному дециметрі?
  3. Яка градусна міра розгорнутого кута?
  4. Який прилад для вимірювання величини кута ви знаєте?
  5. Скільки вершин у куба?
  6. Скільки яєць можна з’їсти натщесерце? (Одне)
  7. Півень, стоячи на одній нозі важить 5 кг. Скільки він буде важити, стоячи на двох ногах? (5 кг)
  8. На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)
  9. У батьків 6 синів. Кожен має сестру. Скільки всього дітей у сім’ї (7)
  10. Троє коней пробігли шлях 30 км. Скільки пробіг кожний кінь? (30 км)
  11. Щоб дійти до роботи Івану Петровичу потрібно 1,5 години. З роботи, поспішаючи додому, він повертається по тій самій дорозі за 90 хвилин. Чим ви поясните таку різницю?

(Нема ніякої різниці: 1,5 години = 90 хв)

  1. Найменше трицифрове число? (100)

Запитання команді «Кмітливі»

  1. Скільки годин має доба?
  2. Скільки дециметрів у одному метрі?
  3. Яка геометрична фігура не має ні початку ні кінця?
  4. Чому дорівнює кут у квадраті?
  5. Скільки сторін у квадрата?
  6. Від сувою тканини довжиною 26 м щодня відрізають по 2 м. Якого дня відріжуть останній шматок? (Дванадцятого)
  7. Щука важить 1кг і ще півщуки. Скільки ва­жить уся щука? (2 кг)
  8.  Назвати три числа, добуток і сума яких од­накова. (1, 2, 3)
  9.  На фізкультурі учні стоять у шерензі довжи­ною 25 м на відстані 1 м один від одного. Скільки учнів у класі? (26)
  10.  Назвати 5 днів підряд, не називаючи ні чис­ла, ні дня тижня. (Позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра)
  11.  Зайці пилять дерев’яну колоду. Вони зробили 10 розпилів. Скільки утворилося полін? (11)
  12.  На даху 7 горобців. Кішка впіймала та з’їла одного. Скільки горобців залишилося? (жодного)

 

ІІ конкурс. Домашнє завдання

Назвіть приказки, прислів'я у яких є числа.

Кожна правильна відповідь оцінюється 1 ба­лом.

ІІІ конкурс. Мислимо логічно

На заданих схемах слова зашифровані чис­лами. Кожній команді потрібно записати число, що відповідає заданому слову. Однакові літери позначають однакові цифри.

Враховуються швидкість і правильність виконання.

Максимальна оцінка — 5 балів.

  1. СІНО - 7190;

ПЕНЯ - 8394.

ПІСНЯ -?

(81794)

  1. ЛИПА - 5391;

ГНОМ - 4208.

ГЛИНА -?

(45321)

ІV. Складання чисел

Кожній команді дають набір карток, де записано цифри: 0, 1, 2, 3, 4, 5. Кожен учень отримує картку з однією цифрою. Завдання – на швидкість скласти назване вчителем число. Яка команда швидше це зробить, та й перемагає.

Максимальна оцінка — 5 балів.

V конкурс.  Художники”.

Цей конкурс проводиться під час змагання капітанів. Команді необхідно намалювати картину, використовуючи лише математичні фігури, символи, знаки, цифри і т.д.

На виконання завдання капітани мають 5 хвилин. Враховується не швидкість, а оригінальність малюнка. Капітани можуть обговорити свою роботу з командою.

Максимальна кількість балів за цей конкурс 10 балів.

Підсумки гри

А зараз слово має журі. (Журі по­відомляє результати.)

 Щиро вітаємо переможців. Дякуємо всім, хто брав участь у грі та у підготовці до неї, а також уболівальникам і журі.

 Нагородження учасників.

 

 

 

 

«Винахідливі»

«Кмітливі»

І конкурс. Розминка (12 балів)

 

 

 

ІІ конкурс. Домашнє завдання

 

 

 

ІІІ конкурс. Мислимо логічно (5 балів)

 

 

 

ІV. Складання чисел (5 балів)

 

 

 

V конкурс.  Художники” (10 балів)

 

 

 

ПІДСУМКИ ГРИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Винахідливі»

«Кмітливі»

І конкурс. Розминка (12 балів)

 

 

 

ІІ конкурс. Домашнє завдання

 

 

 

ІІІ конкурс. Мислимо логічно (5 балів)

 

 

 

ІV. Складання чисел (5 балів)

 

 

 

V конкурс.  Художники” (10 балів)

 

 

 

ПІДСУМКИ ГРИ

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кротюк Іванна Богданівна
    Дякую за цікавий матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Сценарії
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
3008
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку