Мета заходу: розвивати творчі здібності учнів, прагнення до самореалізації та самовдосконалення, уміння лаконічно висловлювати свої думки;
розвивати логічне мислення учнів, увагу, пам'ять, швидкість реакції, кмітливість, допитливість, уміння знаходити вихід у складних ситуаціях і нестандартно підходити до вирішення проблем;
МАТЕМАТИЧНИЙ КВК ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ
Серед усіх наук,
що відкривають людству
шлях до пізнання законів природи,
наймогутніша,
найвеличніша наука — математика.
С. Ковалевська
Мета і завдання:
ХІД ГРИ
Ведучий. Доброго дня, дорогі гості, шановні вболівальники та учасники змагань. Сьогодні ми будемо свідками цікавої боротьби юних математиків. У змаганнях беруть участь дві команди — «Винахідливі» та «Кмітливі», які матимуть можливість показати свої знання, ерудицію, кмітливість і вміння мислити.
Визначимо склад команд за допомогою жеребкування.
За ходом змагань спостерігатиме журі.
Представлення команд
«Винахідливі»
Капітан. Команда «Винахідливі» до змагання готова! Наш девіз:
Винахідливі завжди
Сухими вийдуть із води.
Складних завдань для нас немає,
Сьогодні ми перемагаєм.
«Кмітливі»
Капітан. Команда «Кмітливі» до змагання готова! Наш девіз:
Кмітливі труднощі долають,
Вони завжди перемагають.
Перемогу ми здобудемо,
У боротьбі ми перші будемо.
І конкурс. Розминка.
Кожній команді по черзі задаються питання, на які вони повинні відповісти. Якщо команда не знає відповіді, або відповіла неправильно, то право відповіді отримує друга команда.
(Правильна відповідь на 1 питання оцінюється в 1 бал, неправильна відповідь – нуль балів)
Запитання команді «Винахідливі»
(Нема ніякої різниці: 1,5 години = 90 хв)
Запитання команді «Кмітливі»
ІІ конкурс. Домашнє завдання
Назвіть приказки, прислів'я у яких є числа.
Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.
ІІІ конкурс. Мислимо логічно
На заданих схемах слова зашифровані числами. Кожній команді потрібно записати число, що відповідає заданому слову. Однакові літери позначають однакові цифри.
Враховуються швидкість і правильність виконання.
Максимальна оцінка — 5 балів.
ПЕНЯ - 8394. ПІСНЯ -? (81794) |
ГНОМ - 4208. ГЛИНА -? (45321) |
ІV. Складання чисел
Кожній команді дають набір карток, де записано цифри: 0, 1, 2, 3, 4, 5. Кожен учень отримує картку з однією цифрою. Завдання – на швидкість скласти назване вчителем число. Яка команда швидше це зробить, та й перемагає.
Максимальна оцінка — 5 балів.
V конкурс. “Художники”.
Цей конкурс проводиться під час змагання капітанів. Команді необхідно намалювати картину, використовуючи лише математичні фігури, символи, знаки, цифри і т.д.
На виконання завдання капітани мають 5 хвилин. Враховується не швидкість, а оригінальність малюнка. Капітани можуть обговорити свою роботу з командою.
Максимальна кількість балів за цей конкурс 10 балів.
Підсумки гри
А зараз слово має журі. (Журі повідомляє результати.)
Щиро вітаємо переможців. Дякуємо всім, хто брав участь у грі та у підготовці до неї, а також уболівальникам і журі.
Нагородження учасників.
«Винахідливі» |
«Кмітливі» |
І конкурс. Розминка (12 балів) |
|
|
|
ІІ конкурс. Домашнє завдання |
|
|
|
ІІІ конкурс. Мислимо логічно (5 балів) |
|
|
|
ІV. Складання чисел (5 балів) |
|
|
|
V конкурс. “Художники” (10 балів) |
|
|
|
ПІДСУМКИ ГРИ |
|
|
|
«Винахідливі» |
«Кмітливі» |
І конкурс. Розминка (12 балів) |
|
|
|
ІІ конкурс. Домашнє завдання |
|
|
|
ІІІ конкурс. Мислимо логічно (5 балів) |
|
|
|
ІV. Складання чисел (5 балів) |
|
|
|
V конкурс. “Художники” (10 балів) |
|
|
|
ПІДСУМКИ ГРИ |
|
|
|