Математичний проект "Дослідницька компетентність через призму математичних казок"

Про матеріал

Проект "Дослідницька компетентність через призму математичних казок" сприятиме формуванню креативної дослідницької компетентності в учнів, створюватиме оптимальні умови для її самореалізації, розкриттю творчого потенціалу та допомагатиме в реалізації життєвих планів особистості учня.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРОЕКТДослідницька компетентність через призму математичних казок

Номер слайду 2

Використання проектної технології в навчально-виховному процесі сприяє підвищенню рівня якості освіти. Використання в навчальному процесі методу проектів дає змогу навчити дітей самостійно здобувати нові знання та застосовувати їх на практиці. Адже теоретичні знання – це база, на основі якої формуються вміння та навички.

Номер слайду 3

Мозок, добре впорядкований, вартий більше, ніж добре наповнений М. Монтень

Номер слайду 4

Керівник проекту: Гудзь Л. В. Учасники проекту: учні 6-х класів. Тип проекту: дослідницький.

Номер слайду 5

Актуальність проекту. Основним у навчальній діяльності гімназії на сучасному етапі має стати девіз: «Допоможи мені це зробити самому».Ідеально відповідає цій потребі проектна діяльність, бо вона сприяє активному залученню учнів до дослідницької діяльності, продуктивної творчої праці. Актуальним залишається питання підвищення рівня навчальних досягнень учнів з математики. Даний проект сприятиме формуванню креативної дослідницької компетентності в учнів, створюватиме оптимальні умови для її самореалізації, розкриттю творчого потенціалу та допомагатиме в реалізації життєвих планів особистості учня.

Номер слайду 6

Мета і завдання проекту. Активізувати пізнавальну діяльність учнів. Сприяти розвитку інтелектуальних і творчих здібностей. Розвивати навички мислення. Прищеплювати навички роботи з додатковими джерелами інформації, вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі. Формувати навички дослідницької діяльності на основі спільної праці учнів. Формувати вміння генерувати ідеї, працювати в групі.

Номер слайду 7

Етапи реалізації проекту. Постановка проблеми. Визначення теми та мети проекту. Ознайомлення учнів із суттю проекту та основними етапами його реалізації. Робота з інформаційними ресурсами. Написання математичних казок. Видання збірки кращих математичних казок «У деякому царстві, у математичній державі»

Номер слайду 8

Очікувані результати. Активізація пізнавальної діяльності учнів. Підвищення інтересу до вивчення математики. Розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів. Розвиток навичок дослідницької діяльності. Формування навичок самостійної роботи з додатковими джерелами інформації. Формування вміння працювати в групі, генерувати ідеї

Номер слайду 9

Оцінка та самооцінка проекту. Критично оцініть свою роботу. Чого ви разом з однокласниками навчились?Яких умінь і навичок набули, працюючи над проектом?У чому полягають переваги роботи у групі?Як ви можете вдосконалити свої навички і вміння для кращого вирішення проблем?

Номер слайду 10

Представлення результатів діяльності учасників проекту. Презентація збірки математичних казок «У деякому царстві, у математичній державі».Інсценізація казки «»

Номер слайду 11

Інсценізація казки«Ми такі різні, але разом ми - сила»Автор: Бриненко М.

Номер слайду 12

Дійові особи. Королева – Неділько Оксана. Математичні знаки – Святенко Дмитро, Чемерис Карина, Семчишен Євгеній

Номер слайду 13

Світлини: мандруємо математичною казкою

Номер слайду 14

Номер слайду 15

pptx
Додано
9 жовтня 2018
Переглядів
864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку