Проект "Дослідницька компетентність через призму математичних казок" сприятиме формуванню креативної дослідницької компетентності в учнів, створюватиме оптимальні умови для її самореалізації, розкриттю творчого потенціалу та допомагатиме в реалізації життєвих планів особистості учня.
Використання проектної технології в навчально-виховному процесі сприяє підвищенню рівня якості освіти. Використання в навчальному процесі методу проектів дає змогу навчити дітей самостійно здобувати нові знання та застосовувати їх на практиці. Адже теоретичні знання – це база, на основі якої формуються вміння та навички.
Актуальність проекту. Основним у навчальній діяльності гімназії на сучасному етапі має стати девіз: «Допоможи мені це зробити самому».Ідеально відповідає цій потребі проектна діяльність, бо вона сприяє активному залученню учнів до дослідницької діяльності, продуктивної творчої праці. Актуальним залишається питання підвищення рівня навчальних досягнень учнів з математики. Даний проект сприятиме формуванню креативної дослідницької компетентності в учнів, створюватиме оптимальні умови для її самореалізації, розкриттю творчого потенціалу та допомагатиме в реалізації життєвих планів особистості учня.
Мета і завдання проекту. Активізувати пізнавальну діяльність учнів. Сприяти розвитку інтелектуальних і творчих здібностей. Розвивати навички мислення. Прищеплювати навички роботи з додатковими джерелами інформації, вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі. Формувати навички дослідницької діяльності на основі спільної праці учнів. Формувати вміння генерувати ідеї, працювати в групі.
Етапи реалізації проекту. Постановка проблеми. Визначення теми та мети проекту. Ознайомлення учнів із суттю проекту та основними етапами його реалізації. Робота з інформаційними ресурсами. Написання математичних казок. Видання збірки кращих математичних казок «У деякому царстві, у математичній державі»
Очікувані результати. Активізація пізнавальної діяльності учнів. Підвищення інтересу до вивчення математики. Розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів. Розвиток навичок дослідницької діяльності. Формування навичок самостійної роботи з додатковими джерелами інформації. Формування вміння працювати в групі, генерувати ідеї