Математика 3 клас. Діагностична робота за темою «Арифметичні дії з числами на основі нумерації.
Додавання і віднімання трицифрових чисел.
Задачі на знаходження четвертого пропорційного (перший вид)»
За підручником О.Гісь, І.Філяк та типовою освітньою програмою під керівництвом Р.Шияна
Обери правильну відповідь.
а) 320
б) 302
в) 230
2) Різниця чисел 560 і 270 становить:
а) 90
б) 290
в) 310
3) Сума чисел 80 і 90 становить:
а) 150
б) 160
в) 170
520+170= ____ 280+20=____
640-120=____ 800-50=_____
710+280= ____ 80+90=_____
270+90 = ____ 160-80=_____
390+110=____ 900-250=_____
1 км-70м=___________________
2м-50 см=___________________
1 км-800м=__________________
1м30см+70см=_______________
Маса 4 молодих ведмедів становить 320 кг. Яка маса 3 дорослих особин, якщо маса дорослого ведмедя на 20 кг більша?
Бурий ведмідь
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Для прогулянки тварин загородили територію прямокутної форми довжиною 120 м та шириною 180 м. Знайди периметр цієї території.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х-50=90 450-Х=180
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оціни свою роботу
Бланк оцінювання
Результати навчання |
Номер завдання |
Рівень досягнень (П, С, Д, В) |
Математична освітня галузь |
||
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій МАО1 |
1-6 |
|
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій МАО2 |
4,5 |
|
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює МАО3 |
1,4,5 |
|
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти МАО4.1 |
2,3 |
|
Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа МАО4.2 |
5,6 |
|
Здійснює обчислення усно та письмово МАО4.3 |
1 |
|
Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами МАО4.8 |
5 |
|