Складено до підручника: Істер О.С. Математика : підруч. для 6‑го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.С. Істер. — К. : Генеза, 2014. згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (наказ МОНмолодьспорту України від 06.06.2012 р. № 664): Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2013.
I семестр — 77 годин (5 години на тиждень)
6-А |
77 год |
6-Б |
77 год |
6-В |
77 год |
№ |
Дата проведення |
Тема уроку |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
Ключові компетентності (компоненти) |
Наскрізні лінії |
|
|
Повторення вивченого в 5 класі (7 год) |
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
1 |
01.09. 21 |
Розв’язування вправ та задач із теми «Натуральні числа та дії над ними» |
Учень/учениця: Вміє застосовувати набуті знання у 5 класі для розв’язування вправ і задач: з натуральними числами, задач комбінаторного характеру, геометричні задачі, задачі на відсотки, рівняння, з дробами |
Спілкування державною мовою: Уміння: грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас. Уміння вчитися упродовж життя: Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; |
||
2 |
02.09.21 |
Розв’язування вправ та задач із теми «Звичайні дроби та дії над ними» |
||||
3 |
03.09.21 |
Розв’язування вправ та задач із теми «Десяткові дроби та дії на ними» |
||||
4 |
06.09.21 |
Розв’язування вправ та задач із теми «Десяткові дроби та дії на ними. Геометричні фігури » |
||||
5 |
07.09.21 |
Розв’язування вправ та задач із теми «Відсотки» |
||||
6 |
08.09.21 |
Розв’язування вправ та задач із теми «Відсотки» |
||||
7 |
09.09.21 |
Діагностична контрольна робота |
|
|
|
|
|
Тема 1. Подільність чисел 13 год (10 + 3 резерв) |
|
||||
8 |
10.09.21 |
Дільники і кратні натурального числа Ознаки подільності на 10, 5 та 2 |
Учень/учениця: наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста |
Спілкування державною мовою: Уміння: грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас. Основні компетентності у природничих науках і технологіях: Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розв’язати засобами математики; будувати та досліджувати математичні моделі природних явищ і процесів. Інформаційно-цифрова компетентність: Уміння: структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв’язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень. Уміння вчитися впродовж життя: Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та 11 способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність. Екологічна грамотність і здорове життя: Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі статистичних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень.
|
||
9 |
13.09.21 |
Ознаки подільності на 9 та 3 |
||||
10 |
14.09.21 |
Розв’язування задач на застосування подільності чисел |
||||
11 |
15.09.21 |
Прості та складені числа. |
||||
12 |
16.09.21 |
Розкладання натурального числа на прості множники |
||||
13 |
17.09.21 |
Найбільший спільний дільник. |
||||
14 |
20.09.21 |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа. |
||||
15 |
21.09.21 |
Спільне кратне кількох чисел. Найменше спільне кратне |
||||
16 |
22.09.21 |
Розв’язування вправ та задач на застосування поняття НСД та НСК |
||||
17 |
23.09.21 |
Розв’язування задач із теми «Подільність чисел» Самостійна робота |
||||
18 |
24.09.21 |
Контрольна робота №1 на тему «Подільність чисел» |
||||
19 |
27.09.21 |
Аналіз контрольної роботи. |
||||
20 |
28.09.21 |
Повторення звичайних дробів |
||||
|
Тема 2. Звичайні дроби 32 год (26 +6 резерв) |
|
||||
21 |
29.09.21 |
Основна властивість дробу |
|
Спілкування державною мовою: Уміння: грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас. Основні компетентності у природничих науках і технологіях: Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розв’язати засобами математики; будувати та досліджувати математичні моделі природних явищ і процесів. Інформаційно-цифрова компетентність: Уміння: структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв’язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень. Уміння вчитися впродовж життя: Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та 11 способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність. Ініціативність і підприємливість: Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності Соціальна і громадянська компетентності: Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях Обізнаність і самовираження у сфері культури: Уміння: здійснювати необхідні розрахунки для встановлення пропорцій, відтворення 13 сфері культури перспективи, створення об’ємно-просторових композицій; унаочнювати математичні моделі, зображати. Екологічна грамотність і здорове життя: Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі статистичних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень.
|
||
22 |
30.09.21 |
Скорочення звичайних дробів |
Учень/учениця: розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання звичайних дробів; наодить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел; формулює основну властивість дробу; розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання звичайних дробів; множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом
|
|||
23 |
01.10.21 |
Скорочення звичайних дробів |
||||
24 |
04.10.21 |
Найменший спільний знаменник. Зведення звичайних дробів до спільного знаменника. |
||||
25 |
05.10.21 |
Порівняння дробів з різними знаменниками |
||||
26 |
06.10.21 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
||||
27 |
07.10.21 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
||||
28 |
08.10.21 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
||||
29 |
11.10.21 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Самостійна робота |
||||
30 |
12.10.21 |
Додавання і віднімання мішаних чисел |
||||
31 |
13.10.21 |
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
||||
32 |
18.10.21 |
Додавання і віднімання мішаних чисел. |
||||
33 |
19.10.21 |
Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби. |
||||
34 |
20.10.21 |
Десяткові наближення звичайного дробу. |
||||
35 |
21.10.21 |
Розв’язування вправ та задач із теми «Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками» |
||||
36 |
22.10.21 |
Узагальнення знань із теми: «Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками». Самостійна робота |
||||
37 |
23.10.21 |
Контрольна робота №2 на тему «Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками». |
||||
38 |
01.10.21 |
Аналіз контрольної роботи. Множення звичайних дробів |
||||
39 |
02.11.21 |
Множення звичайних дробів. |
||||
40 |
03.11.21 |
Знаходження дробу від числа |
||||
41 |
04.11.21 |
Розв’язування вправ та задач із теми «Множення дробів. Знаходження дробу від числа» |
||||
42 |
05.11.21 |
Узагальнення знань із теми: «Множення дробів. Знаходження дробу від числа». Самостійна робота |
||||
43 |
08.11.21 |
Взаємно обернені числа |
||||
44 |
09.11.21 |
Ділення звичайних дробів |
||||
45 |
10.11.21 |
Ділення звичайних дробів |
||||
46 |
11.11.21 |
Знаходження числа за його дробом |
||||
47 |
12.11.21 |
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними та десятковими дробами. |
||||
48 |
15.11.21 |
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними та десятковими дробами. |
||||
49 |
16.11.21 |
Розв’язування вправ та задач на всі дії зі звичайними та десятковими дробами. |
||||
50 |
17.11.21 |
Розв’язування текстових задач на всі дії з дробами |
||||
51 |
18.11.21 |
Узагальнення знань із теми: «Звичайні дроби». Самостійна робота |
||||
52 |
19.11.21 |
Контрольна робота №3 на тему «Арифметичні дії зі звичайними дробами» |
||||
|
Тема 3. Відношення і пропорції 26 год (24+1 резерв ) |
|
||||
53 |
22.11.21 |
Аналіз контрольної роботи. Відношення. |
Учень/учениця: наводить приклади пропорційних величин; розрізняє: пряму та обернену пропорційність розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ |
Спілкування державною мовою: Уміння: грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; поповнювати свій словниковий запас. Основні компетентності у природничих науках і технологіях: Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розв’язати засобами математики; будувати та досліджувати математичні моделі природних явищ і процесів. Інформаційно-цифрова компетентність: Уміння: структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв’язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень. Уміння вчитися впродовж життя: Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та 11 способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність. Ініціативність і підприємливість: Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності Соціальна і громадянська компетентності: Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях Обізнаність і самовираження у сфері культури: Уміння: здійснювати необхідні розрахунки для встановлення пропорцій, відтворення 13 сфері культури перспективи, створення об’ємно-просторових композицій; унаочнювати математичні моделі, зображати. Екологічна грамотність і здорове життя: Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі статистичних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень.
|
|
|
54 |
23.11.21 |
Відношення. Основна властивість відношення. |
||||
55 |
24.11.21 |
Пропорція. Основна властивість пропорції. |
||||
56 |
25.11.21 |
Пропорція. Основна властивість пропорції. |
||||
57 |
26.11.21 |
Пряма пропорційна залежність |
||||
58 |
29.11.21 |
Пряма пропорційна залежність |
||||
59 |
30.11.21 |
Пряма пропорційна залежність |
||||
60 |
1.12.21 |
Масштаб. Знаходження відстаней на карті |
||||
61 |
2.12.21 |
Поділ числа у заданому відношенні Самостійна робота |
||||
62 |
3.12.21 |
Контрольна робота №4 на тему «Пропорції. Пряма пропорційна залежність. Маштаб. Поділ числа у заданому відношенні» |
||||
63 |
6.12.21 |
Обернена пропорційна залежність. |
||||
64 |
7.12.21 |
Обернена пропорційна залежність. |
||||
65 |
8.12.21 |
Відсоткові відношення двох чисел. |
||||
66 |
9.12.21 |
Зміна величини у відсотках. |
||||
67 |
10.12.21 |
Розв’язування вправ та задач із теми «Відсоткові розрахунки». |
||||
68 |
13.12.21 |
Розв’язування вправ та задач із теми «Відсоткові розрахунки». |
||||
69 |
14.12.21 |
Розв’язування вправ та задач із теми «Відсоткові розрахунки». |
||||
70 |
15.12.21 |
Коло. Довжина кола. |
||||
71 |
16.12.21 |
Круг Площа круга. Круговий сектор. |
||||
72 |
17.12.21 |
Стовпчасті і кругові діаграми |
||||
73 |
20.12.21 |
Ймовірність випадкової події. |
||||
74 |
21.12.21 |
Циліндр. Конус. Куля. Самостійна робота |
||||
75 |
22.12.21 |
Контрольна робота №5 на тему « Обернена пропорційна залежність. Коло та круг. Ймовірність випадкових подій. Стовпчасті та кругові діаграми». |
||||
76 |
23.12.21 |
Аналіз контрольної роботи. |
||||
77 |
24.12.21 |
Узагальнення матеріалу вивченого у I семестрі |
||||